,,Poněvadž se volba děje vždy za faktických determinovaných okolností, je faktičnost a na druhé straně transcendence, což je překračování faktičnosti rozvrhem vlastních možností, základní charakteristikou existence."
Párkrát jsem si prokřupal prsty a zkoušel vnímat svého profesora, který dneska hovořil o existencialismu.
Být člověkem neboli existovat, avšak dneska jsem měl sotva pocit, že dýchám.
Byl jsem po včerejšku nesmírně vyčerpaný a bolela mě hlava, velkou roli ovšem hraje i fakt, že kofein má skutečně určité analgetické účinky a já jsem dneska absolutně nestíhal, takže jsem si nemohl dopřát hrníček kávy před odchodem.
Jsem si vědom toho, že bolest hlavy není důsledkem abstinence od kofeinu, ale znamená „normální stav", který kofein pouze potlačil svými euforizujícími účinky.
Zkontroloval jsem hodiny na svém mobilu, abych se dozvěděl, kolik času mi ještě zbývá do konce.
Všiml jsem si, že jsem dostal zprávu od Hoseoka, který mi psal přibližně ve chvíli, kdy mi začala přednáška.
Hoseok:
Kavárna?Každý týden jsme se scházeli v nedaleké kavárně, jelikož oba jsme měli volno mezi výukou.
Já:
Jasně:)Mobil jsem následně uklidil a opět propadl černou propisku, abych pokračoval ve psaní poznámek a s lepším pocitem, že již zbývá pouze několik minut do konce, jsem začal vnímat svého profesora.
⎯
,,Snad se to bude Jiminovi líbit." řekne
Naklonil jsem se blíže k němu, abych měl perfektní výhled na displej, kde měl obrázek větší mikiny, která měla berlínskou modř barvu.
Myslím si, že se mu perfektně trefil do vkusu a připadalo mi obzvlášť milé, že nezapomněl na jeho narozeniny, který budeme slavit společně zítra, jakmile dorazí s Yoongim.
,,Vybral jsi skvěle, bude jistě nadšený."
Opět jsem se odtáhl, abych udržel mezi námi patřičnou vzdálenost, nerad jsem totiž porušoval osobní zónu, pokud to tedy nebylo nutné.
Popadl jsem porcelánový hrníček a dal jsem si další lok kávy, která mi zmírnila bolest hlavy a tím pádem jsem mohl znova jasně myslet.
Pustili jsme se do dalšího rozhovoru a já raději zkontroloval čas, abych náhodou nezmeškal přednášku, která mi ovšem začíná až za půl hodiny.
,,Joon byl též pro, myslím si, že by to mohlo být fajn." podotkne
Dostali jsme se do debaty, kde jsme řešili plány na víkend.
Hoseok navrhl horolezectví, tenhle sport měl odjakživa rád a párkrát ho doprovázel i můj bratr s Jinem.
ČTEŠ
BLUE & GREY/ taekook
FanfictionProsím, nenechávej mě o samotě, protože to bolí. Bezbarvá ozvěna, která mě zabíjí. ,,Jen chci být šťastnější, Jungkookie."