36. breathe, your heart rate's up

1.4K 119 51
                                    

faux pas ([fo pa]; francouzsky špatný krok)- omyl, společenská chyba, trapas

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

faux pas ([fo pa]; francouzsky špatný krok)- omyl, společenská chyba, trapas


Rainbow's end café je má nejoblíbenější kavárna ve městě. 
Nachází se uprostřed turistické lokality, avšak místo nese klidnou atmosféru, protože je to chodba od ulice, otevírající historické nádvoří.

Párkrát jsem si prokřupal prsty, byl jsem trochu nervózní, jelikož jsem oficiálně pozval Taehyunga na schůzku a i přes to, že jsme se dali včera dohromady, tak jsem na něho chtěl zapůsobit. 

,,Krásně to tady voní." řekne

Musel jsem se pousmát, tahle kavárna byla známá i tím, že celý venkovní prostor byl obklíčen rostlinami. 
I z toho důvodu jsem ho chtěl vzít právě sem, aby aspoň mohl vnímat tu květinovou vůni, která se za chvilku spojí s kávou a vytvoří tak perfektní kombinaci. 

Mladá slečna nám donesla objednávku, věnovala nám milý úsměv a jakmile jsme poděkovali, tak nám dopřála soukromí.
Zdejší personál byl opravdu úžasný a dokázali vám zpříjemnit den. 

Taehyung položil svou levou ruku na stůl a pomalu začal přecházet po povrchu, až ukazováčkem narazil do hrníčku. 

Já jsem byl ten, který převzal zodpovědnost a musel zvolit nápoje, takže jsem trpělivě vyčkával až se napije a vnitřně jsem doufal, že jsem se mu trefil do chuti.

,,Chutná to výborně a navíc krásně voní kořením." 

Spokojeně jsem se usmál a též se napil kávy, kterou připravují pouze zde. 
Samozřejmě před mým bratrem držím v tajnosti, že navštěvuji i jiné kavárny než tu jeho, ale jednou ho sem určitě též přivezu. 

,,Je to tradiční indický nápoj z kurkumy, mléka, zázvoru a javorového sirupu, pojmenovali ho golden milk latte." řeknu

Každá kavárna nabízí něco nevšedního, pro někoho to musí znít zvláštně a raději ihned zvolí starou klasiku v podobě cappuccina či horké čokolády, ale já osobně jsem vždy rád vyzkoušel něco nového.

Taehyung mi začal vyprávět historku z dávnější doby a tím mě dokázal zcela uklidnit. 
Stále mi to připadalo tak nereálné, mé tělo se chvěje pokaždé, co si vzpomenu na včerejší den, jak jsem ho mohl konečně políbit, dát najevo svoje pocity a myšlenky.

,,Byl jsem vybrán, abych navštívil francouzský institut tady v hlavním městě, už nějakou dobu jsem se učil mluvit a samozřejmě i psát francouzsky. Bohužel se mi podařilo v konverzaci malé faux pas, jelikož místo toho abych řekl, že jsem šťastný, tak ze mně vypadlo, že jsem 'erektovaný'." dovypráví 

Musel jsem si rukou zakrýt pusu, abych se nesmál moc nahlas a tím neporušil to příjemné ticho, které tu vládlo. 

Taehyunga tahle situace evidentně trápí i po těch letech, ale po chvilce se připojil ke mně a též se neubránil úsměvu. 

,,Ber to pozitivně, byl jsi jistě nezapomenutelný." řeknu 

Během toho, co jsem domluvil, tak jsem chytl jeho ruku, kterou měl na stole, a věnoval jsem mu letmý polibek na hřbet ruky.

Jemně se pousmál a bez ostychu si se mnou propletl prsty. 
Chvilku jsem musel sledovat naše ruce, jelikož mi stále nedochází, že je oficiálně mým partnerem a již mám nárok se ho libovolně dotýkat.

,,Kdyby jsi dokázal vymazat vzpomínky ze své mysli, učinil by jsi tak?" optá se

Hleděl jsem do jeho modrých očích a přitom si nepřítomně hrál s jeho prstenem, který i dnes zdobil jeho hubený prst a podtrhával jeho eleganci. 

Jsou vzpomínky, který jsem již zcela vypustil, především trapné situace, které se přihodí za život každému z nás. 

,,Uvažuj nad tím, mělo by to pozitivní vliv na náš život? Přeci se říká, že naše zkušenost z nás dělá to, čím jsme." odpovím

Levou rukou nadzvedl hrníček a upil si ze svého nápoje, který poté opatrně položil zpátky na stůl, přesně na to stejné místo. 
Mou ruku, kterou svíral, si přitáhl blíže k sobě a položil ji na svou tvář, takže jsem mohl cítit jeho hebkou pokožku.

,,Máš pravdu, dobré a špatné zkušenosti formují naši osobnost. V tom případě by se změnily i naše postavy, kdybychom vymazali zážitek z naší paměti." podotkne

V mém těle se vytvořil příjemný pocit, jsem tak nesmírně rád, že mezi námi zůstalo všechno tak, jako na začátku, tím obrovským rozdílem, že nyní mu mohu ukazovat tu touhu a náklonost, kterou vůči němu pociťuji. 

,,Přesně tak, porušil by jsi tu danou linii, náhody totiž neexistují. Synchronicita nebo shoda okolností mají vždy svůj důvod." 

Jeho úsměv, který neustále zdobil jeho tvář, náhle zmizel. 
Ihned jsem si uvědomil vážnost mých slov, ačkoliv opravdu věřím tomu, že všechno se děje z nějakého důvodu, tak Taehyung to může vnímat trochu jinak, vzhledem k tomu, co se mu přihodilo. 

Cítil jsem se provinile, bál jsem se, že jsem tímhle pokazil tu krásnou atmosféru, která zde panovala.

,,Dýchej Jungkookie, zvýšil se ti tep." zašeptá 

Omámeně jsem se na něho podíval, došlo mi, že se mě stále drží a jeho prsty se dotýkají vnitřní stranu mého zápěstí, na palcově straně, takže hravě zaznamenal mou srdeční frekvenci. 

,,Odpusť mi to, nechtěl jsem tě nahněvat svými slovy." odpovím 

Pro sebe zakroutil hlavou a po chvilce odstranil svůj ledový pohled, takže jsem měl opět možnost pozorovat jeho úsměv. 

,,Nejsem naštvaný, souhlasím s tebou. Nechci, aby jsi hlídal své myšlenky, mluv se mnou otevřeně a nelpi na tom, v jaké to bude souvislosti. " 

Věděl jsem, že bych to takhle měl dělat, přeci jenom chci, aby byl se mnou šťastný a nepřipomínat mu jeho dysfunkci, protože tímhle tempem by si mohl myslet, že mi to vadí. 

Bude to pro mě těžké, ale musím to zvládnout. 

Se svou volnou rukou jsem ho pohladil po tváři, nepatrně přivřel oční víčka k sobě a více se natiskl na mou dlaň. 
Naklonil jsem se k němu blíže a dneska poprvé si přivlastnil jeho rty. 

Ihned se zapojil, avšak nyní jsme se líbali něžně, samozřejmě i kvůli tomu, že jsme byli na veřejnosti a chtěli jsme působit stále diskrétně. 

Musel jsem chvilku přesvědčovat sám sebe, abych se od něj dokázal vůbec odpojit. 
Nejde to popsat ani slovy, zkrátka mě dokázal oslnit a připadal jsem si jako samotný Íkaros, který se též nechal pohltit. 

Taehyung byl ten, který přerušil náš polibek, ale oba jsme zůstali v blízkosti toho druhého. 

,,Budu znít nyní pošetile, když ti řeknu, že tě mám nesmírně rád, Taehyungie?" 







Zdravím sluníčka 🖤 

Chtěla bych se vám omluvit, ale bohužel jsem opět povolána na noční směny, takže nové kapitoly budou každý druhý den (budu se tedy snažit)

Jsem hrozně unavená, takže dnešní díl o moc nestojí, příští už snad bude delší a záživnější. 
Také se chci omluvit za případné chyby, neměla jsem čas si to po sobě přečíst (jak to většinou dělávám)

Snad se máte krásně 
Luv u 🖤🖤

BLUE & GREY/ taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat