Inspirativní sezení ve stínu olivovníků, společnosti přátel a amfor alkoholu, která se nám zachovala ve svědectví sokratiků a platonistů.
Neznám člověka, který by po osmém pivu nevymyslel převratnou filosofickou teorii, tedy kromě těch, kteří se k osmému pivu vůbec nedostanou a filosofické teorie je proto napadají již o několik půllitrů dříve.
,,Budeme schopni zastavit globální oteplování?"
Podíval jsem se na svého přítele, který se ze všech sil snažil potlačit smích, stejně tak jako já, přitom co poslouchal svého bratra, který s alkoholem rozhodně nešetřil.
Yoongi byl nesmírně vděčný, že jsme mu uspořádali menší oslavu.
Seděli jsme na našem oblíbeném místě, na stole ležely skleničky od všelijakých alkoholických nápojů, ale nejpodstatnější pro mě bylo, že se všichni skvěle bavili.,,Prostým odhadem se dá předpokládat, že průměrné teploty vzrostou o další dva stupně nejpozději za dalších cca 58 let, ne-li dříve. Ztratili jsme mnoho času a na bezproblémová řešení nemají čas, ani peníze. Teď už budeme všichni jen ucpávat díry v potápějící se lodi." odpoví Taehyung
Pro sebe jsem kývl, potřebná nápravná opatření pro zastavení vzestupu teplot by již pro současnou společnost musely být natolik drastické a omezující, že stávající lidská populace není schopná ani ochotná to přijmout.
V lidské mentalitě není zakódována schopnost řešit problémy, které nastanou někdy v budoucnu a postihnou někoho jiného než konkrétní jim blízkou osobu.
Je to smutné, ale bohužel skutečné.
Namjoon se bavil s Jinem, Hoseok se věnoval Jiminovi, který si dneska dával větší pozor a nesnažil se dohnat Yoongiho v pití.
Blonďák se podíval na svého bratra a dal si lok piva, které si před chvílí objednal.
,,Bráško, nerozumím ti ani hovno." odpoví
Taehyung se zasmál, ale již neměl potřebu diskutovat se svým bratrem, který se dostal do druhé fáze opilosti, takže se mu zvýšila hovornost, častěji vtipkuje a je značně uvolněnější.
Popravdě mě to ohromilo, Yoongi podstatně zvládá alkohol nejlépe z nás, kdybych já zkonzumoval to, co on, tak už bych ležel buď pod stolem či na Taehyungovi a ani jedna z těch variant není patřičné.
Chlapec s černými vlasy krapet zesílil sevření kolem mého pasu a věnoval mi polibek do vlasů, jelikož jsem se lehce opíral o jeho hruď.
Popadl jsem skleničku s bílým vínem, které jsem následně otřel o Taehyungovu volnou ruku, který to ihned pochopil a s tichým poděkováním se napil.
Oba jsme dopíjeli teprve druhou skleničku, takže jsme byli dost pozadu od ostatních, ale upřímně mně to takhle vyhovovalo, jelikož alkohol se již dostal do mého krevního oběhu a opravdu jsem neměl v plánu se opíjet.
ČTEŠ
BLUE & GREY/ taekook
FanfictionProsím, nenechávej mě o samotě, protože to bolí. Bezbarvá ozvěna, která mě zabíjí. ,,Jen chci být šťastnější, Jungkookie."