43. It's the permanent chaos

1.9K 124 98
                                    

,,Převládám nad tebou Jungkookie, už to pochop

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Převládám nad tebou Jungkookie, už to pochop." zašeptá 

Nikdy jsem neměl problém s mluvením, ovšem nyní mi rázem sebral všechna slova. 
Sledoval jsem jeho sebevědomý pohled, oči, který odrážely chtít a jeho držení těla, které bylo neskutečně sebejisté. 

Uvědomil jsem si, že jsem ho možná přeci jenom podcenil, ač nevědomky, tak stále. 

Předpokládal jsem, že náš vztah vedu já, ale jak ho nyní sleduji, tak mám poprvé pocit, že jsem vůči němu bezbranný. 

Avšak stále mi není jasné, jakou má iniciativu, zda náhodou za tím nestojí jeho tvrdohlavost a pocit, že mě musí překonat.

,,Tak mě o tom přesvědč, Taehyungie." 

Nezaváhal ani vteřinu a ihned si přivlastnil mé rty, ačkoliv jsem se mu poddal, tak stále jsem ho nemínil nechat vyhrát. 
Dychtivě narážel jazykem do té mé a zesílil sevření kolem mého pasu. 

Po chvilce se odtáhl a jeho měkký polštářky se setkaly s mou rozpálenou kůží v oblastí krku. 
Pohyboval se pomalu a opatrně, rty se lehce otíral o mou pokožku a postupoval níž, kdyby si chtěl v hlavě utvořit obrázek mého těla.

Náhle vystrčil svůj jazyk a začal vytvářet vlhkou cestičku až se dostal k mé bradavce, kde se také zastavil. 
Přivřel jsem oční víčka k sobě a trhaně zalapal po dechu, když mi věnoval letmý polibek, ale ihned mé citlivé místo jemně skousl. 

V tu stejnou chvíli povolil sevření kolem mého pasu a hřbetem prstů se lehce přecházel po mém těle, které se chvělo.
Má pokožka kdyby pulsovala, jeho doteky byly tak něžný a se spojitostí s jeho horkým jazykem, který stále obklopoval mou bradavku jsem měl pocit, že v mém podbřišku sídlí hejno motýlu s křehkými křídly, jemný a elegantní, jakým byl on sám. 

,,T-Taehyungu"

Již si ani nevzpomínám, kolikrát jsem si představoval tenhle okamžik. 
Každou noc mu vyprávím příběh a sleduji, jak se pomalu nechává unášet spánkem, vždy jsem sledoval jeho krásu, ale i kvůli tomu mé myšlenky odbočovaly jinam. 

Po chvilce se opět pohnul hlavou a s lehkostí přecházel po mé pokožce, nikdy jsem nebyl tak citlivý, nedokázal jsem racionálně odůvodnit proč najednou cítím tolik pocitů a přitom se mě dotýkal tak nepatrně. 

Jeho hubený prsty se dostaly k lemu od mých černých boxerkách, ale jeho rty přerušily kontakt s mou kůží. 
Místo toho se mi přisál na rty, v ten moment svou levou ruku přesunul níž a bez ostychu pohladil celou mou délku přes tenkou látku. 

Můj hlasitý vzdych byl utlumen, jelikož jeho jazyk narážel do té mé a jemně mi přitom nasával dolní ret. 
Celou dobu byl tak nesmírně opatrný, ale měl jsem pocit, že to nebyl jeho záměr. 
Kdyby se nejdříve potřeboval ujistit, daroval mi polibky po mém těle, aby měl přehled a již také jistotu. 

BLUE & GREY/ taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat