-o měsíc později-
,,Dlouhodobě se zabýváme takzvanou Transparentní intenzionální logikou. Může mi někdo z vás říct, v čem jsou zajímavé?"
V posluchárně bylo najednou hrobové ticho, zaslechl jsem pouze v dáli propisku, se kterou někdo v pravidelném intervalu klepal o stůl.
Musel jsem se pousmát, ihned jsem si totiž vzpomněl na Taehyunga se kterým jsme v minulosti vedli válku, kterou jsem nakonec sice vyhrál, ale mé poznatky nebyly na vyšší úrovni, jelikož v té době jsem se v odvětví logiky neorientoval.
,,Intenzionální logiky, jež se opírají o takzvané teorie typů se vyznačují mohutnou expresivní silou, tedy rozsáhlou schopností analyzovat logickou formu rozmanitých tvrzení přirozeného jazyka."
Mluvil jsem hlasitěji, abych na sebe upoutal pozornost, jelikož mám tendenci nezvedat ruku, avšak můj profesor je na to již zvyklý.
Periferně jsem viděl, jak se na mě otočily dvě slečny, který se mnou chodí na tuhle přednášku pravidelně.
Obě jsou velice sympatické, ale tím, že jsem je slyšel mluvit pouze jednou, ještě k tomu se nedokázaly srozumitelně vyjádřit, tak mám pocit, že tuhle hodinu nezvládají zcela dobře.,,Děkuji Vám pane Jeone, jako vždy perfektně podané." odpoví
Nepatrně jsem kývl hlavou, abych mu dal najevo svůj vděk a opět ho sledoval, jak se ladně procházel po menším stupínku a pokračoval v přednášce.
⎯
,,Prý jsem příliš napnutý a nedokážu se uvolnit." řekne
Nadzvedl jsem jedno obočí a upil jsem ze své kávy, kterou mi připravil před nedávnem můj bratr, který byl dneska opravdu zaměstnaný, jelikož tu bylo až moc lidí.
Podíval jsem se na Hoseoka, který se zatvářil zarmouceně a nepřítomně sledoval porcelán, který byl přímo před ním na stole.
,,Nemyslím si, že by jsi byl napjatý, pouze máš tendenci mít ve všem pořádek, což není vyloženě na škodu." odpovím
Měl jsem pocit, že můj život je nyní naprosto perfektní.
Mám po boku milující osobu, Jimin je nesmírně spokojený a konečně jsem si urovnal vztah s Hoseokem, který se sám omluvil za své chování v minulosti a opět se spolu bavíme jako za starých času.,,Ty jsi byl jediný, který to dokázal akceptovat." odpoví
Měl jsem nutkání mu pomoct, jelikož po dlouhé době potkal někoho ke komu si vytvořil bližší vztah, ale ten dotyčný se nedokázal přizpůsobit jeho povaze.
,,Akceptovat se navzájem je nesmírně důležité, pokud on tomu není schopný, tak není důvod, aby jsi se kvůli tomu trápil." řeknu
Věděl jsem, že chce mít vztah pouze kvůli tomu, aby nebyl sám, ale musí myslet i do budoucna.
Věnoval mi vděčný úsměv a odbočili jsme od tématu.
ČTEŠ
BLUE & GREY/ taekook
FanfictionProsím, nenechávej mě o samotě, protože to bolí. Bezbarvá ozvěna, která mě zabíjí. ,,Jen chci být šťastnější, Jungkookie."