Hallootjes, hoe is het met jullie? Met mij en mijn familie gaat alles gelukkig nog goed en ik hoop dat dat bij jullie ook zo is. Dit hoofdstuk zal weer verwijdert worden, maar ik vond het het makkelijkste om dit nu even in dit boek te vragen.
Zoals sommige van jullie misschien weten, ben ik nu met een Harry Potter serie bezig die Our Story heet. Ik heb deel twee bijna afgeschreven en daarna zal ik aan het derde en laatste boek van die serie beginnen. Daarna wil ik een nieuw boek gaan schrijven en vandaag kreeg ik opeens een heel goed idee, maar ik weet niet of het jullie wat lijkt. Ik zal jullie nu een samenvatting geven.
Nina, een normale tiener van zestien, besluit op een winterachtige dag door het bos te gaan lopen. Na even te hebben gewandeld, blijft ze tegen een doodnormale boom staan, maar de boom is niet zo normaal als ze dacht. Na even staat ze in een heel ander landschap en daarvoor heeft de boom gezorgd. Eerst denkt Nina dat ze droomt, zeker als er een konijn tegen haar begint te praten, maar al snel heeft ze door dat het geen droom is, waarin ze is belandt. In het dichtstbijzijnde dorp komt ze achter een vreemde ontdekking. Overal hangen posters van de vermiste kroonprinses, maar het meisje op de posters is niemand minder dan Nina zelf. Door wachters wordt ze meegenomen naar het kasteel, waar ze met grote blijdschap wordt ontvangen door de koning en koningin, ofwel haar ouders. Niemand wilt geloven dat Nina uit een hele andere wereld komt, behalve prins Oliver. Nina krijgt niet lang de tijd om alles in het koninkrijk te ontdekken, want er is een oorlog opkomst. De heks Talia wilt het koninkrijk voor zichzelf en is troepen aan het verzamelen om een oorlog te starten. Er is alleen een voorspelling gedaan door de waarzegster Wanda, die zegt dat de troonopvolger, Nina dus, Talia moet verslaan om haar voorgoed uit te schakelen. Samen met Oliver gaat Nina op pad om elementen te verzamelen die haar kunnen helpen om Talia te verslaan. Zal het Nina en Oliver lukken om alle elementen te bemachtigen? En kan ze Talia uiteindelijk verslaan en zo de vrede weer terug te brengen?
Een lange samenvatting, ik weet het😅. Zelf vind ik het echt een leuk idee, maar ik weet niet of jullie dat ook vinden. Laat in de reacties even weten of ik dit boek wel of niet moet schrijven. Oh, en als je een leuke naam hebt voor het koninkrijk is die altijd welkom, want ik vind het echt lastig om een goede naam te bedenken. Alvast heel erg bedankt💖.
Xx deslimmenerd❤️❤️
JE LEEST
One Direction ~ Mijn grootste nachtmerrie komt uit
FanfictionElize Payne, de zestienjarige dochter van One Direction, is op twaalfeneenhalfjarige leeftijd geadopteerd door Liam Payne, Niall Horan, Louis Tomlinson en Harry Styles. Sinds anderhalf jaar zit ze zelf ook in de band, samen met haar vier vaders. Ook...