*januari 2020: einde toetsweek....*
Het is vandaag vrijdag en het is de laatste dag van de toetsweek. Ik heb nog maar één toets en dan ben ik om 10.10 uit. Stefan en Niek zijn om 11.20 uit, omdat zij een extra vak hebben die ik niet heb. Als ze dan klaar zijn komen ze naar mijn huis en gaan we de stad in. Nu zitten we in de studieles voor de toets geschiedenis. In plaats van dat we aan het leren zijn kletsen we over van alles en nog wat met zijn drieën. Wanneer de studieles voorbij is, wordt de toets geschiedenis uitgedeeld. De meeste vragen kan ik goed invullen, maar sommige moet ik aardig lang over nadenken. Als de bel gaat ben ik precies klaar. De docent haalt alle toetsen op en dan is het pauze. Ik geef Stefan en Niek een knuffel en wens ze succes met hun laatste toets. Zelf loop ik door naar mijn kluisje en pak ik mijn jas eruit. Ik trek mijn jas aan en haal mijn telefoon uit mijn jaszak. Ik zie dat ik een appje van Isabel binnenkrijg.Isabel💟: lieve Elize, ik kan het niet meer. Alle pesterijen van Simon, de depressiviteit gewoon alles. Heel erg bedankt dat je met altijd beschermd hebt en gewoon een goede vriendin voor me bent geweest. Ik sta nu bij de trein te wachten die komt over negen min en dan is het over. Het spijt me heel erg. Xx Isabel💜.
Met open mond kijk ik naar het appje. Tranen van verdriet en woede beginnen te lopen en zo snel als ik kan ren ik naar mijn fiets. Het is ongeveer vijf min fietsen naar het station en ik heb nog negen min de tijd. Zo snel als ik kan fiets ik er heen. Als ik er ben heb ik nog vier min om haar van de dood te gaan redden. Mijn fiets zet ik snel op sloten en een dan het station binnen. Ik zie meteen dat de trein die over drie min vertrekt op spoor één aankomt. Spoor één is het dichtstbijzijnde spoor. Iedereen aan de kant duwend ren ik de trap op en inderdaad als ik boven kom zie ik haar staan. Ik roep zo hard als ik kan haar naam en dan kijkt ze om. Ik wil een stap naar voren zetten, maar zij zet meteen een stap naar achteren, dus blijf ik rustig staan. Ik begin dan maar naar haar te roepen. 'Isabel alsjeblieft doe het niet. We kunnen je niet missen. Je familie, je ouders en ik, Niek en Stefan. We kunnen je allemaal niet missen. Luister alsjeblieft naar me.' Ze draait zich weer om en ik kijk snel op de klok. Nog 1 min en dan komt de trein en kan het over zijn. 'Alsjeblieft luister naar me. We gaan er voor zorgen dat Simon de bak in gaat dat beloof ik je. Alsjeblieft.' Iedereen kijkt naar ons en dan beginnen de tranen te lopen. Niemand lijkt te snappen dat er zo iemand zelfmoord gaat plegen en daarom wordt er ook niks gedaan. Ze kijkt me aan en dan draait ze zich weer terug. Ik hoor de trein aankomen en dan is het nu of nooit. Zo snel als ik kan ren ik naar haar toe en net voordat de trein er is, spring ik het laatste stukje om haar bij de rand van het spoor weg te trekken. Ik beland keihard op mijn hoofd op de grond met Isabel bovenop me. Al snel begin ik zwarte vlekken te zien en voel ik bloed over mijn hoofd lopen. Iedereen rent zo snel mogelijk naar ons toe en ik hoor mensen de ambulance al bellen. Moeizaam pak ik mijn telefoon uit mijn zak en geef ik die aan een vrouw die het dichtstbij staat. Ze kijkt me vragend aan en dan zeg ik heel moeizaam:' alsjeblieft be-l Louis.' Ze knikt en dan wordt alles zwart voor mijn ogen.
POV Louis
Samen met Harry zit ik op de bank. Liam en Niall zijn boodschappen aan het doen en wij zitten samen een film te kijken. Ik lig tegen hem aan en hij heeft zijn armen om me heen. Net als er een spannend stukje komt, gaat mijn telefoon. Ik zet de film op pauze een geef Harry een kus voordat ik naar mijn telefoon loop. Bij mijn telefoon aangekomen zien ik dat Elize belt. Snel neem ik op. (Marieke= e Louis= L).L= Heyy lieverd waarom bel je?
E= sorry maar ik ben Elize niet. Ze vroeg me om u te bellen. Bent u Louis Tomlinson haar vader?
L= ja dat ben ik, maar wie bent u en wat is er aan de hand?
E= oh ja sorry. Ik ben Marieke Brown en ik weet niet precies wat er is gebeurd, maar het enige dat ik u kan vertellen is dat ze over 3 min met een ambulance wordt afgevoerd naar het Royal London Hospital, dat ze bewusteloos is en een grote hoofdwond heeft bij haar slaap.
L= bedankt voor het bellen. We komen nu meteen naar het ziekenhuis.
E= geen probleem, maar wat moet ik met haar telefoon doen?
L= geef die maar aan een van de broeders mee.
E= is goed en veel succes in het ziekenhuis.
L= nogmaals bedankt.
JE LEEST
One Direction ~ Mijn grootste nachtmerrie komt uit
FanfictionElize Payne, de zestienjarige dochter van One Direction, is op twaalfeneenhalfjarige leeftijd geadopteerd door Liam Payne, Niall Horan, Louis Tomlinson en Harry Styles. Sinds anderhalf jaar zit ze zelf ook in de band, samen met haar vier vaders. Ook...