Hoofdstuk 28

181 5 3
                                    

*de dag van de date.......*
Het is vandaag vrijdag, dus dat betekent dat ik vanavond op date ga met Noah. Het is nu half één en ik ben bijna thuis. AK is goed gegaan. Noah had me het blad met de vragen al gegeven, dus ik kon alles zo invullen tijdens de toets. Als ik thuis aankom, dump ik mijn fiets in de kleine garage en dan open ik de voordeur. Het is lekker weer, dus ik weet zeker dat de jongens in de tuin zijn. En ja hoor als ik de tuin in loop zitten de jongens daar, maar niet alleen. Ook Ed, Shawn en Zayn zitten er ook. Allemaal begroet ik ze en dan ga ik in de fauteuil zitten. 'En hoe zijn jullie hier belandt?' Vraag ik lachend aan Ed, Shawn en Zayn. 'Ja die vier idioten belden ons op of we wilden langskomen en tegen One Direction zeg je natuurlijk geen nee.' Lacht Ed. Allemaal beginnen we te lachen en dan vraagt Louis:' en hoe ging AK, want door mijn overhoor kunsten kon je zeker alles invullen?' 'Het ging goed. Door jou overhoor kunsten, maar ook omdat ik de vragen al had kon ik alles heel makkelijk invullen.' Glimlach ik. 'Van wie heb jij die vragen dan gekregen?' Vraagt Niall lachend. 'Nou ja de klas van Noah, Jake, Levy en Stan had de toets gisteren en toen heeft hij mij de vragen gegeven die er werden gesteld.' 'Jij badass.' Lacht Shawn, terwijl hij me een high-five geeft. 'Oehh jou toekomstige vriendje heeft je wel geholpen.' Lacht Harry. Ed, Shawn en Zayn kijken met grote ogen mijn kant op. 'Wat hebben wij gemist?' Vraagt Ed. 'Niks hoor.' Zeg ik terwijl ik een rood hoofd krijg. 'Vertel op, want je kan totaal niet liegen.' Lacht Zayn. Voor ik begin steek ik mijn middelvinger naar Ed, Shawn en Zayn op. 'Nou gisteren tijdens de rust van Doncaster vroeg Noah me mee op date en vanavond gaan we dus op date.' Vertel ik. 'Oehh laat eens een foto zien.' Zegt Ed met wiebelende wenkbrauwen. Ik rol mijn ogen en zoek dan een foto van Noah op. Als ik er een heb geef ik mijn telefoon aan hun en met zijn drieën beginnen ze de foto te bekijken. Het is dat Zayn, Ed en Shawn hele goede vrienden van me zijn, maar anders had ik ze het nooit verteld. 'Jij kiest wel de goede jongens uit om verliefd op te worden zeg. Jezus hij is echt knap.' Mompelt Shawn. Allemaal beginnen we weer te lachen en al gauw hebben Louis, Ed en ik de slappe lach zonder reden. Als we eindelijk uitgelachen zijn zeg ik:' het lijkt net of ik met mijn vriendinnenclub over die ene knappen jongen aan het praten ben, maar ik werkelijkheid zit ik hier met zeven jongens die zich gedragen als meisjes.' Meteen ligt iedereen weer dubbel van het lachen en vooral Ed, Shawn en Zayn komen niet meer bij. 'Kunnen we McDonald's gaan halen, want ik sterf van de honger.' Zeur ik lachend. 'Ja kom wij gaan samen Mac halen.' Ed staat op. Samen gaan we met puppy oogjes voor Liam staan en hij begint te lachen. 'Oké haal maar, als jullie voor ons ook meenemen.' Juichend rennen we naar binnen, voordat we roepen dat dat in orde komt. Tijdens de rit zingen we heel vals mee met de muziek. Bij de Mac parkeert hij de auto. We hebben allebei een zonnebril op, maar we zijn petten vergeten. Het lijkt niet zo erg, maar meneer Ed Sheeran heeft rood haar dat iedereen dus herkent. Waarschijnlijk komen we straks de Mac gewoon niet meer uit. Binnen houden we een hele discussie over wat we willen en uiteindelijk nemen we het halve menu twee keer of zo. We hebben echt f*cking veel patat en kipnuggets. En ook nog heel veel verschillende soorten burgers. Als onze bestelling klaar is willen we weglopen als een hele groep zich om ons heen verzamelt. Na 5 min van foto's en handtekeningen uitdelen zegt Ed:' kom we gaan, maar hoe komen we hier weg?' Zoekend naar een uitweg, kijken we om ons heen. Uiteindelijk is de enige uitweg die ik heb gevonden het raam van de drive-thru. 'Ja de enige uitweg die ik heb gevonden, is het drive-thru raam.' Zeg ik lachend. 'Na ja beter dan niks.' Mompelt hij. Opeens beginnen we weg te rennen regelrecht op het raam af. De vrouw bij het raam kijkt ons vragend aan als ik het raam opeens open schuif. Voorzichtig, maar toch snel met twee tassen McDonald's klim ik moeizaam uit het raam. Ed komt daarna ook gauw met twee tassen uit het raam geklommen. Iedereen in de drive-thru is ons aan het filmen en ik weet zeker dat we in de trending op insta gaan komen en op het nieuws. Zo snel als we kunnen rennen we naar zijn auto en rijden we weg van de parkeerplaats. 'Sowieso gaan we straks het hele internet over.' Zegt Ed. Ik knik en zeg dan:' ik zie het al voor me op het nieuws. Ed Sheeran en Elize Payne proberen te vluchten voor de fans en klimmen door het raam van de drive-thru bij de Mac, hier zijn de beelden.' Lachend rijden we naar huis. Thuis aangekomen lopen we meteen door naar de tuin met de tassen. Wanneer we door de schuifdeur heen zijn, begint iedereen te lachen. 'Hoe snel gaat dat wel niet de hele wereld over?' Vraag ik me hardop af. Louis laat ons het filmpje zien en Ed en ik komen niet meer bij van het lachen. 'Hoe zijn jullie op het idee gekomen om door het raam van de drive-thru naar buiten te vluchten?' Vraagt Niall. 'We waren omringd door fans en toen zag ik het raam en dat was de enige kant waar we heen konden rennen.' Lach ik. 'Ja en daarom moesten we door het raam naar buiten. Echt iedereen keek ons aan van: WTF zijn jullie aan het doen.' Lacht Ed ook. Weer gaan we helemaal stuk en dan leggen Ed en ik al het eten op tafel neer. 'Volgens mij hebben we meer dan tweehonderd kipnuggets.' Lacht Shawn. 'Dat klopt we hebben er driehonderd.' Vertellen we trots. En weer begint iedereen te lachen.

One Direction ~ Mijn grootste nachtmerrie komt uit Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu