Hoofdstuk 1

517 8 1
                                    

POV Elize
De laatste dag van de zomervakantie. Of terwijl de laatste dag rust van leraren die aan je kop zeuren met huiswerk, toetsen, presentaties en nog meer shit. Vandaag krijgen we ook een mailtje van de school met het klaslokaal en tijdstip dat je op school moet zijn. Ik maak me er geen zorgen om dat ik niet bij Niek en Stefan kom, want we weten dat we altijd bij elkaar in de klas zitten. Het enige wat we niet weten, is wie onze mentor is en wie de rest van de kinderen zijn bij ons in de klas. Waarschijnlijk is het dezelfde klas als vorige jaar, maar je weet het nooit 100% zeker. Als dat zo zou zijn hebben we een geweldige klas. Wie onze docenten zijn voor de andere vakken krijgen we morgen ook te horen. We gaan nu iets minder dan twee jaar niet op tour, maar we gaan wel een nieuw album uitbrengen en daar gaan we dan meteen mee op tour na de diploma uitreiking. De jongens (Liam, Niall en Harry) zijn buiten aan het zwemmen, maar Louis en ik hadden er geen zin in en daarom kijken we nu een film. We zitten naast elkaar en Louis heeft zijn arm om mij heen. Na ongeveer een 1 uur is de film af. Louis zegt:' zullen we Niall pranken, want daar heb ik nu zin in.' Ik schud lachend mijn hoofd en zeg:' jij heb altijd zin om iemand te pranken, maar goed wat wil je doen?' Hij denkt even na en zegt dan:' zullen we Niall zijn voedselvoorraad verstoppen en als hij er dan achterkomt en vraagt waar het ligt zeggen we dat we het hebben weggegooid omdat we dachten dat het voedsel was dat over de datum is, goed?' Ik knik en dan lopen we samen lachend naar boven. Als we in Niall zijn kamer komen loop ik meteen door naar zijn inloopkast. Louis loop verbaast achter mij aan en als ik dan achter al zijn broeken kijk zie ik heel zijn voedselvoorraad liggen. Giechelend geef ik Louis de helft van alles en de rest neem ik zelf mee. Snel lopen we door naar mijn kamer waar we het neerleggen op het bed. Uit het niets krijgen we de slappe lach en beginnen Louis en ik keihard te lachen. Na 5 min als we gestopt zijn vraagt hij:' hoe wist je dat zijn hele voorraad daar lag?' Ik begin alweer te lachen als ik eraan terugdenk hoe ik zijn voorraad heb ontdekt. 'Nou weet je Lou hij vroeg me een jaar geleden of zo of ik een broek voor hem wilde pakken die bij een één of ander shirt paste, dus ik liep zijn kast in om er ééntje te pakken en toen ik er één had gekozen en hem eruit haalde kwam er opeens een zak chips tevoorschijn. Ik probeerde dus mijn lach in te houden en legde alles weer zo terug, zodat het zou lijken alsof ik niks had gezien, maar dat was dus niet zo. Maar pap het leukste was nog dat hij gewoon leek vergeten te zijn dat zijn voorraad daar lag.' Hij gaat helemaal dubbel van het lachen en ik lach gezellig mee. Terwijl hij nog steeds moet lachen verberg ik de voedselvoorraad van Niall in mijn inloopkast die ik samen met Louis deel. Als alles is verstopt is lopen we weer naar beneden. Door de galzen deur die naar de tuin lijdt kijken we naar buiten. We zien Liam en Niall samen heel schattig zoenen in het zwembad, terwijl Harry er een foto van maakt. Ik krijg meteen weer een glimlach op mijn gezicht. Louis opent de glazen deur en we lopen rustig naar buiten. Ik sluit de deur weer en Lou is ondertussen al naar Harry gelopen. Ik leun glimlachend tegen de deur aan kijkend naar de 4 vreemde jongens die ik mijn vaders mag noemen. Al snel word uit mijn gedachten gehaald als ik de bel hoor gaan. Ik loop weer naar binnen en als ik de deur open doe zie ik Zayn daar staan. Twee jaar geleden hebben de jongens de ruzie opgelost en nu zijn ze weer de beste vrienden. Ik kan het ook erg goed met Zayn vinden, want we voelen voor elkaar als broer en zus. Ik sla mijn armen om Zayn heen en hij ook om mij. Zo knuffelen we even en dan laten we los. 'Kom we gaan naar de tuin. Harry, Niall en Liam waren aan het zwemmen.' Hij grinnikt en dan pak ik zijn hand vast en sleur hem mee door het huis naar de tuin. De jongens kijken niet verbaast als ze Zayn zien en ik heb het vermoeden dat ze al wisten dat hij kwam. Even later wordt mijn gevoel inderdaad bevestigt door Liam die zegt:' je blijft toch ook eten Zayn?' Zayn knikt als antwoord en ik kijk Liam heel vreemd aan. 'Wisten jullie al dat Zaynie kwam?' Vraag ik. Ze knikken en Harry zegt:' hij stuurde het daarstraks in de groepsapp met ons zessen. Heb je het niet gelezen schat?' Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'Ik kom er nu achter dat ik mijn telefoon al heel de dag kwijt ben volgens mij.' De jongens gaan alle vijf helemaal stuk en daardoor moet ik ook lachen.

Hallootjes, hier het eerste hoofdstuk van dit boek. Hopelijk vinden jullie het leuk. Stemmen en reacties plaatsen zou lief zijn, zodat ik weet wat beter kan. Veel plezier met de rest van het boek alvast Xx.

Xx deslimmenerd💖💖

One Direction ~ Mijn grootste nachtmerrie komt uit Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu