Ik laat mijn hoofd in mijn handen zakken als ik zie wie de jongen is. Het is mijn grootste aartsrivaal sinds dat ik hier op school kwam in de 2e. Het is Simon Jones. Hij heeft altijd 1 klas boven mij gezeten, maar vorig schooljaar stond hij te slecht om over te gaan naar het examenjaar, dus lieten ze hem zitten. Misschien is het wel handig dat jullie weten waarom hij al 3 jaar mijn aartsrivaal is. Nou toen ik in de tweede op deze school kwam, probeerde hij de hele tijd mij te irriteren. Na een half jaar gingen de jongens op tour en ik bleef thuis bij boys van 5sos. Die dag op school stond hij me op te wachten bij me kluisje. Hij begon me te irriteren door de hele tijd schatje en zulk soort dingen te zeggen. Daarna wilde ik gewoon naar de les, maar hij liet me niet los dus begon ik hem te schoppen. Ik legde hem in de houtgreep op de grond en ging bovenop hem zitten. Toen zei ik van 'ja hoe voelt het om door een meisje uit de 2e klas verslagen te zijn?' Maar toen kwam de directeur langs en ik kreeg alle schuld ervan. Sinds dat moment is het alleen maar erger geworden. Dit bleef hij in de derde, voor mij, ook nog steeds doen, maar toen ik naar de vierde ging begon hij het anders aan te pakken. Er kwam een nieuw meisje op onze school Isabel. Ze kwam in de tweede. Ik moest haar rondleiden en ze is echt super aardig. Simon had dat blijkbaar gezien en vond het een goed idee om Isabel sinds dat moment bijna elke dag 1 keer mee te nemen naar een plek waar niemand hun zag en daar begon hij haar dan trappen in der buik te en een klap in haar gezicht te geven. En als laatste gooide hij altijd vieze smoothies over haar heen. Na de tweede keer dat hij het deed ben ik erachter gekomen. En sinds dien help ik Isabel altijd als hij het weer doet en bescherm ik haar met Niek en Stefan. Maar 1 keer is het zo erg uit de hand gelopen dat Simon en ik na school gevochten hebben. Hij kon niet meer goed lopen met zijn knie, want daar had ik lekker op getrapt, en zijn oog had ik blauw geslagen en ik had gekneusde ribben en een blauw oog. Maar ik weet bijna zeker dat hij Isabel dat aandoet, omdat hij gewoon wilt dat ik daar heen kom. Maar goed nu snappen jullie dus wel dat we aartsrivalen zijn op school. Als Simon mij ziet zitten begint hij te grijzen en weet ik dus al dat dit jaar nog erger gaat worden. Hij kijkt naar de directeur en zegt:' nou bedankt meneer ik ben blij dat ik eindelijk bij het meisje in de klas zit dat ik wilde.' Als hij over dat meisje begint kijkt hij mij aan. Ik zeg:' bek houden Jones ga niet stoer doen. Je bent hier niet welkom.' Hij kijkt me bitchie aan en de directeur verlaat het lokaal. Simon gaat ergens zitten en de film begint weer te spelen. Als de film af is zegt Peters:' nou het rooster voor dit schooljaar staat op Zermelo en wie jullie docenten zijn staat er ook bij. Dit was het voor vandaag jullie mogen naar huis.' Iedereen verlaat het lokaal en als ik buitenkom zie ik dat Simon op me staat te wachten. Ik fluister tegen Niek en Stefan:' ga alvast naar de fietsen Simon staat te wachten op me.' Ze knikken en lopen weg. Ik loop naar Simon toe. Als ik er ben zegt hij:' zo zo schoonheid worden we agressief?' Ik rol mijn ogen en zeg:' noem me niet zo en ja als jij hier nog rondloopt word ik zeker agressief.' Hij begint te lachen en daarna wordt hij meteen weer serieus. 'Ik zou Isabel maar weer gaan beschermen, want dit schooljaar gaan we het ietsjes anders aanpakken.' Zegt hij. Ik zeg:' Simon waarom pak je haar de hele tijd terwijl ik donders goed weet dat je dit doet om mij zover te krijgen om met jou te vechten?' 'Nou omdat het gewoon leuk is om haar pijn te doen dombo.' 'Simon je moet nu niet gaan denken dat je stoer kunt gaan doen, omdat je een jaar ouder bent he. Je bent blijven zitten en das totaal niet cool.' Hij kijkt me vuil aan en dan zeg ik:' nou ik ga naar huis. Bye Simon.' Met dat gezegd te hebben loop ik weg Simon verslagen achtergelaten. Als ik bij de fietsen kom staan Niek en Stefan al klaar om naar huis te fietsen. Tijdens het fietsen praten we niet, want ze zien dat ik echt in een shit bui ben. Als we bij de afslag komen zeggen we niet eens gedag. De laatste 5 min fiets ik dus alleen altijd. Thuis aangekomen zijn alle jongens thuis. Geïrriteerd typ ik de code van de poort in. Al hij eenmaal open is ga ik er snel doorheen en sluit hem dan ook weer meteen. Mijn fiets dump ik vlakbij de deur en dan maak ik de deur open. Nog bozer en geïrriteerder doe ik mijn schoenen uit en dump ik mijn tas in de hal. Als ik de deur naar de woonkamer open zie ik dat ze met zijn vieren tv aan het kijken zijn. Liam is de eerste die me opmerkt. 'Heyy lieverd waarom kijk je zo verschrikkelijk boos?' Vraagt hij verbaast. Ik loop naar de bank waar ik iedereen een kus geeft en ga dan naast Liam zitten. Hij slaat zijn arm om me heen en ik zeg:' mijn mentor is meneer Peters en ik zit bij Simon Jones mijn aartsrivaal in de klas geen rede dus om blij te zijn.'
Ja ja vandaag toch ook een hoofdstuk. Ik heb al tot hoofdstuk 47 geschreven en ik wil dat jullie zo snel mogelijk kunnen doorlezen, dus woensdag gaat ook een upload dag worden. Soms komen er twee, net als maandag. Het is natuurlijk nu nog een beetje saai, maar geloof we het gaat zo leuk worden met drama, ruzie, liefde en leuke dingen. Bereid je dus goed voor🤪.
Xx deslimmenerd 💞💞
JE LEEST
One Direction ~ Mijn grootste nachtmerrie komt uit
FanfictionElize Payne, de zestienjarige dochter van One Direction, is op twaalfeneenhalfjarige leeftijd geadopteerd door Liam Payne, Niall Horan, Louis Tomlinson en Harry Styles. Sinds anderhalf jaar zit ze zelf ook in de band, samen met haar vier vaders. Ook...