*een maand later....*
Het is nu ongeveer een maand later. Vandaag is het vrijdag en ik heb vrij, want we hebben studiedag op school en maandag zijn we ook vrij, omdat we maar 2 uur gym hebben en dat laten ze ook uitvallen. Simon slaat en schopt Isabel nu op hele onverwachte momenten, dus voor mij maakt hij het ook niet veel makkelijker. Zayn komt me zo ophalen, want we gaan vandaag gezellig een dagje samen doorbrengen. Louis en Harry zijn samen ergens heen en Niall en Liam ook en alleen thuis zitten is nou ook niet echt gezellig. Het is nu half 12 en Zayn kan ieder moment zijn. Net als ik wil opstaan om mijn telefoon te pakken gaat de bel. Rustig loop ik naar de deur en als ik hem open doe staat Zayn daar. Hij slaat zijn armen om me heen en zegt:' hey lieverd hoe is het?' Ik sla ook mijn armen om hem heen en zeg:' het gaat wel. Hoe is het met jou Zaynie?' Het gaat goed hoor.' Grinnikt hij. Als we loslaten pak ik snel mijn telefoon en de huissleutel en dan gaan we. Tijdens de autorit praten we wat bij en vertel ik hem over Simon. Hij vertelt me dat ik altijd naar hem toe kan komen als er wat is met Simon en ik bedank hem daarvoor. Als we bij het centrum aankomen parkeert hij de auto en stappen we uit. Als we eenmaal buiten staan doen we een pet en een zonnebril op, zodat de fans en paparazzi ons minder snel zullen herkennen. Met een arm me me heen lopen Zayn en ik naar een restaurantje waar je kan lunchen. Meteen als we binnen zijn vragen we voor een tafeltje voor twee en daar zitten we nu ook. We hebben net ons eten besteld en het drinken hebben we net gekregen. Het is effe stil en dan begin ik een gesprek. 'Zayn ik heb er even over na moeten denken, maar ik wil heel graag iets doen en jij moet me helpen.' Hij kijkt me vragend aan en zegt:' Elize je moet echt iets duidelijker zijn want hier heb ik niks aan.' Ik grinnik even en zeg dan:' nou toen jij nog in de band zat wilde ik altijd al een keer naar een concert van jullie, maar van het weeshuis mocht ik niet gaan. Toen jij uit de band ging werd ik geadopteerd door ze en heb ik zoveel concerten van ze gezien en nu natuurlijk doe ik het zelf. Eigenlijk is mijn "droom" om een concert van jou en de jongens in het echt te zien.' Hij kijkt me aan en vraagt dan:' maar wat is dan je plan, want je weet dat ik niet meer in de band zit Elies.' Ik kijk hem aan en ga dan verder. 'Nou je weet toch dat we over een maand, ongeveer, op vrijdag, zaterdag en zondag, drie dagen achter elkaar, een concert hebben in het Wembley Stadium?' Hij knikt en ik ga verder. 'Nou eigenlijk wilde ik bij het eerste concert doen alsof ik heel veel hoofdpijn heb en dan zeggen dat ik het podium echt niet op kan en dan ga jij voor mij het podium op en dan zorg ik ervoor dat ik in het publiek sta en dan kom ik bijvoorbeeld bij de laatste drie nummers op en leggen we de jongens uit wat mijn plan was.' Vertel ik hem. Hij kijkt me bedenkelijk aan en zegt dan:' als we dat willen doen zouden we morgen ff met Simon moeten praten en als het van hem dan mag, wil ik jou ook helpen.' Ik kijk hem met een verrast gezicht aan en zeg dan:' zou je echt voor mij nog een keer het podium op gaan met de jongens?' Hij knikt en zegt:' als het van Simon zou mogen, waarom niet? Als jij daar gelukkig van wordt doe ik dat graag voor je, want je weet dat ik je altijd gelukkig wil zien, net als je vaders trouwens. Glimlachend kijk ik hem aan. 'Als je het niet erg vindt, bel ik Simon meteen ff op of we morgen een afspraak kunnen maken oké?' Zeg ik. 'Tuurlijk vind ik dat niet erg love.' Meteen pak ik mijn telefoon en zoek ik het nummer van Simon op. De telefoon gaat een paar keer over en dan neemt hij op. (Simon= s Elize= e)S= Heyy Elize waarom bel je?
E= Heyy Simon ik wilde wat vragen voor morgen.
S= Wat wilde je me vragen dan?
E= Nou ik ben nu met Zayn samen een we hebben een plan, maar we willen weten of het van jou mag, dus kunnen we morgen een afspraak maken om het te bespreken met zijn drieën?
S= ja tuurlijk ik ga ff kijken hoe laat jullie kunnen komen oké?
E= tuurlijk das helemaal prima Si.
S= ik heb even gekeken jullie kunnen tussen twaalf en één komen.
S= komt dat voor jullie uit?
E= tuurlijk we zullen er tussen twaalf en één zijn.
E= bedankt Simon.
S= geen dank hoor meid.
S= ik ben wel benieuwd wat jullie nu weer voor plan hebben bedacht.
E= nou morgen weet je het hoor Simon.
S= ik kan niet wachten. *moet lachen*.
E= tot morgen Simon.
S= tot morgen Elize doe de groetjes aan Zayn van me.
E= zal ik doen bye.
S= doei Elize.
JE LEEST
One Direction ~ Mijn grootste nachtmerrie komt uit
FanficElize Payne, de zestienjarige dochter van One Direction, is op twaalfeneenhalfjarige leeftijd geadopteerd door Liam Payne, Niall Horan, Louis Tomlinson en Harry Styles. Sinds anderhalf jaar zit ze zelf ook in de band, samen met haar vier vaders. Ook...