*maandag 25 mei, laatste dag examens...*
Samen met Stefan loop ik naar mijn kluisje. Wij zijn klaar met ons laatste examen, terwijl de rest van onze groep nog bezig is. Het is half drie en we zijn om half één begonnen met het examen. Als we allebei onze spullen hebben, lopen we naar buiten en op het basketbalveldje voor de school staat één ouder van iedereen uit ons groepje van vijftien. Ik geef Liam een knuffel en al snel zijn ook Oliver, Niek, Noah, Rose, Jørn, Levy en Mick er. Na een tijdje zijn ook Stan, Jake, Julie, Xavi, Mason en Jayden er. 'Komen jullie vanavond naar mijn huis toe?' Vraagt Noah. Iedereen knikt en ik ook. Na nog even gepraat te hebben, gaan we naar huis. 'Mag ik rijden pa?' Vraag ik. 'Heb je je rijbewijs bij je?' Vraagt Liam. Ik knik en laat hem dan even zien. Ergens aan het einde van maart heb ik mijn rijbewijs gehaald en nu is het wachten tot ik achttien ben, zodat ik ook echt zonder begeleiding mag rijden. De jongens nemen ook altijd dat speciale pasje mee, zodat ze kunnen aantonen dat zij mijn begeleiders zijn en ik met hun mag rijden. Dit keer stap ik dus niet aan de linkerkant in, maar aan de rechterkant. Liam komt naast me zitten en geeft me de autosleutel. Wanneer ik alles heb goed gezet, start ik de auto en rijd ik de straat van mijn school uit. 'Hoe ging je examen geschiedenis?' Vraagt Liam. Ik blijf voor me uit kijken, terwijl ik zijn vraag beantwoord. 'Het ging aan het begin een beetje moeizaam, maar al snel had ik het weer te pakken en ging het volgens mij echt goed.' 'Mooi zo.' Antwoord hij. Onderweg praten we over nog wat meer onderwerpen en als we thuis aankomen, rij ik de auto de garage in. Harry stapt net uit zijn auto en ik parkeer er netjes naast. Daarna sluit ik de auto af en stappen we uit, waarna ik hem op slot doe. 'Heb jij gereden?' Vraagt Harry. 'Verbaast over.' Reageer ik lachend. Hij begint ook te lachen en dan geef ik hem een knuffel, terwijl hij een kus op mijn voorhoofd drukt. 'Hoe ging je laatste examen?' Vraagt hij als we met zijn drieën en twee boodschappentassen naar boven lopen. Ik geef Harry hetzelfde antwoord als Liam en binnen zeg ik precies hetzelfde op de vraag van Louis en Niall. Als we wat gedronken en gegeten hebben, besluiten we om met zijn allen te gaan gamen. Om precies te zijn een FIFA 21 toernooi te houden. Louis en ik spelen uiteindelijk te finale en Lou wint hem met 5-3. 'Wat gaan we nu doen?' Vraag ik. We zijn net naar beneden gelopen en zitten nu op de bank. 'Het is lekker weer, dus we kunnen een ijsje gaan halen.' Stelt Niall voor. Iedereen stem ermee in. 'Ik rij.' Roep ik. De jongens schudden lachend hun hoofd en dan overhandigt Niall me de sleutel van zijn auto. In de garage stappen we in de auto en ik zet de radio lekker hard. Tijdens de rit naar de ijszaak zingen we hard mee met de radio en we worden onderweg dan ook veel aangekeken. Bij de ijszaak parkeer ik de auto en dan stappen we uit. Daar halen we allemaal een ijsje en als die op is, rijden we weer naar huis. Wonder boven wonder zijn we geen fans tegengekomen en zonder problemen komen we ook weer thuis aan. Harry en Liam beginnen aan het avondeten en ik ga me alvast omkleden voor straks. Mijn jeans en T-shirt vervang ik door een kort roze zomerjurkje. Ja ook ik, Elize Payne, draag wel eens een jurkje. Snel werk ik ook nog mijn mascara bij en dan loop ik naar beneden.Om iets voor acht staan Niek en Stefan voor de deur. Nu ze allebei, net als ik, hun rijbewijs hebben, hebben ze sinds kort allebei een scooter en ze zijn zo lief om mij op te komen halen. 'Pa, ik ga.' Roep ik. Ik krijg wat geroep terug en dan stap ik de deur uit met mijn twee besten vrienden. Uit het vak onder het zitgedeelte haalt Niek een helm en die zet ik op. Daarna stap ik bij hem achterop en rijden we de poort uit. Na een paar min komen we bij Noah zijn huis aan en parkeren Niek en Stefan hun scooters. We lopen richting de voordeur en die wordt al opengedaan door Noah. 'Hey, kom binnen.' Glimlacht hij. Ik geef hem een kus en hij geeft Niek en Stefan een knuffel, waarna we naar de tuin lopen. Iedereen is er verder al en na ze allemaal begroet te hebben, gaat de muziek aan en gaan we een groot bordspel in duo's doen. Het is een zelfgemaakt spel en ik herinner me nog wel dat we deze bij techniek moesten maken op school. Het spel gaat als volgt; het is eigenlijk een soort ganzenbord, maar met opdrachten. De opdrachten kunnen extreem zijn, maar ook super makkelijk. Voer je de opdracht verkeerd uit of wil je me niet uitvoeren, dan moet je drie plaatsen terug. Wie als eerste over de finish is, heeft gewonnen. Rose, Julie en ik zijn samen en wij winnen natuurlijk niet. Levy en Stan winnen en daarna beginnen we te praten over de examenreis. 'Stan, Levy, Jake en ik gaan naar Portugal voor vijf dagen.' Vertelt Noah. 'Oliver, Xavi, Mason, Mick en ik gaan naar Italy, ook voor vijf dagen.' Zegt Jayden. 'Julie, Rose en ik gaan voor vijf dagen naar Parijs.' Zegt Jørn. 'Elize, Niek, Tess en ik gaan voor vijf dagen naar Barcelona.' Zegt Stefan als laatste. We blijven nog even doorpraten over de examenreis en daarna gaan we een spel spelen, dat één iemand iets uitbeeld en de rest moet raden wat er wordt uitgebeeld. We maken heel de avond plezier en het is echt super gezellig. Na het spel waar je bij moet uitbeelden, gaan we karaoke doen en dat is echt onwijs lachen. Verschillende bekenden nummers komen voorbij en ik ben echt onwijs blij dat deze mensen mijn vrienden zijn.
Hoi, een kort hoofdstuk, maar dat kan ook wel eens. Willen jullie dat ik de hoofdstukken van dit boek er sneller op zet of gewoon elke zaterdag, totdat het afgelopen is. Laat dat effe weten in de reacties. Vanaf volgende week vrijdag heb ik vakantie en ik ben echt blij. Het einde komt steeds dichterbij, nog maar drie normale hoofdstukken en een epiloog en dan komt het nieuwe boek online, waar ik echt zin in heb. Ik ben best trots op mijn nieuwe Harry Potter boek en hij is ook al bijna af en dan ga ik daar een deel twee van schrijven. Er komen dus nog leuke dingen aan. #staysave💖
Xx deslimmenerd ❤️❤️
JE LEEST
One Direction ~ Mijn grootste nachtmerrie komt uit
FanfictionElize Payne, de zestienjarige dochter van One Direction, is op twaalfeneenhalfjarige leeftijd geadopteerd door Liam Payne, Niall Horan, Louis Tomlinson en Harry Styles. Sinds anderhalf jaar zit ze zelf ook in de band, samen met haar vier vaders. Ook...