*zaterdag één week later......*
Vandaag moeten we bij de eerste finale van The X-Factor UK optreden met het nummer Best Song Ever. We zijn net opgehaald door Paul en zijn nu dus onderweg. Met Daniël lijkt het wat minder te zijn geworden. Misschien komt het wel door de klappen die ik hem voor de vakantie heb gegeven. Natuurlijk is het nog niet gestopt, maar ik ben blij met de verbeteringen. Allemaal zitten we in een trainingsbroek met een trui en een jas aan, want we kleden ons daar toch weer om en dan zit voor nu zulk soort kleding gewoon lekker. Voor de ingang staat allemaal paparazzi, dus Paul rijdt het busje de garage in, zodat we niet via de hoofdingang hoeven. Als het busje geparkeerd is, stappen we uit en lopen we door een deur. Niall, Liam en Paul gaan met de trap, omdat Niall claustrofobie heeft, en Harry, Louis en ik gaan met de lift, gewoon omdat we lui zijn. We zitten nu op -1 en we moeten nu naar 1 toe, want daar is onze kleedkamer. Als we gaan optreden moeten we naar 0, dus Harry drukt op het knopje met 1 erop. Heel even bewegen we en dan stopt de lift opeens. We drukken op alle knopjes, maar niks werkt meer. 'Waarom hebben wij dit altijd.' Mompelt Louis. Niet veel later wordt Harry gebeld door Liam. Ze praten over wat dingen en Harry zijn gezicht staat zeker niet blij. Als hij heeft opgehangen vraag ik:' wat is er pap?' Hij kijkt ons aan en zegt dan:' nou we zitten dus vast tussen verdieping -1 en verdieping 0 en ze krijgen hem nog niet aan de praat. Het gaat nog minimaal een paar uur duren, omdat we dus tussen twee verdiepingen inzitten.' Zuchtend laat ik me op de grond zakken. Harry en Louis doe hetzelfde. 'Zijn we er op tijd uit voor ons optreden?' Vraagt Louis. 'Zoals het er nu naar uit zag duurt het nog drie uur of zo, dus dat zou wel betekenen dat we er op tijd uit gehaald worden.' Zegt Harry met een zucht. 'Hoe laat is het?' Vraag ik zachtjes. 'Zes uur hoezo?' Vraagt Harry. 'Nou dat betekent dus dat we om negen uur gered worden en om tien uur moeten we optreden.' Mompel ik. Ze knikken en dan blijven we even in stilte zitten. Na 5 min mompelt Louis:' ik verveel me dood.' 'Inderdaad hoe gaan we dit drie uur volhouden.' Zucht ik. 'Nou zal ik wat grappen gaan vertellen.' Zegt Harry lachend. 'NEE NEE NEE!' Roepen Louis en ik uit. Harry zijn grappen zijn verschrikkelijk. Lachend leg ik mijn hoofd op Louis zijn schouder, half luisterend naar de grappen van Harry.Het is nu tien uur 's avonds en Louis en ik moeten nu al vier uur lang gedwongen naar de grappen van Harry luisteren. Het is echt om hoofdpijn van te krijgen. Opeens trilt mijn telefoon en zie ik Niall zijn naam in beeld verschijnen. Snel neem ik op. (Niall= n Elize= e).
E= hey dad.
N= hey lieverd.
E= wat is er aan de hand?
N= we hebben slecht nieuws....
E= en dat is......?
N= ze krijgen de lift niet aan de praat en hebben dus iemand gebeld die er meer verstand van heeft.
E= ja en wat is dan het probleem?
N= nou die kunnen dus pas morgen om acht uur 's ochtends komen.
E= nee serieus?!
N= ja ik ben serieus, maar deze mensen die er nu mee bezig zijn doen alles wat ze kunnen.
E= alsjeblieft zeg dat ze een beetje moeten opschieten, want Louis en ik zijn nu al vier uur gedwongen te luisteren naar de verschrikkelijke grappen van Harry.
N= we hebben medelijden met jullie hahaha.
E= het is echt niet grappig hoor.
N= nee oké, maar het lijkt erop dat jullie dus in de lift moeten slapen.
E= dat heb ik altijd al eens willen doen.
N= nou succes, maar ik ga ophangen want er komt een stressende Paul hierheen rennen.
E= nou succes met Paul en ik ga het aan Harry en Louis vertellen.
N= bye we houden we jullie.
E= wij ook van jullie en houdt ons op de hoogte.
N= zulken we doen, bye bye.
E= bye.We hangen op en met een hele diepe zucht laat ik mijn telefoon zakken.
Harry is EIN-DE-LIJK opgehouden met zijn grappen en kijkt me samen met Louis vragend aan. 'Wat is er aan de hand lieverd?' Vraagt Louis. 'Niall belde net en ze hebben slecht nieuws. De mensen die nu bezig zijn om de lift te repareren, krijgen hem dus niet aan de praat en ze hebben dus iemand gebeld die er meer verstand van heeft. Alleen diegene kan pas morgen om acht uur 's ochtends komen, dus waarschijnlijk moeten we in de lift slapen.' Eindig ik zuchtend mijn verhaal. 'Oké dat is k*t.' Mompelt Harry. Ik knik en zeg dan om de situatie een beetje op te vrolijken:' zal ik muziek aanzetten?' Ze knikken en ik zoek een random afspeellijst op Spotify. 'Harry je houdt nu op met je stomme grappen, want Louis en ik hebben er hoofdpijn van gekregen.' Zeg ik lachend. 'Is goed, kom hier.' Snel kruip ik bij hem op schoot en hij slaat zijn rechter arm om me heen. Louis gaat links van hem zitten en daar slaat hij zijn andere arm om. Hij geeft ons allebei een zoen, mij op mijn wang en Louis op zijn lippen, en dan zet ik de playlist aan. Met bekende liedjes zingen we mee en anders luisteren we naar de liedjes die we niet kennen. Al heel snel is het twaalf uur. Louis wordt gebeld door Liam en na een tijdje hangt hij op. 'Ze gaan stoppen met het proberen, want het lukt niet meer. Niall en Liam gaan naar huis en zijn morgen om acht uur weer hier en Simon stond erop dat we morgen kwamen optreden, dus morgen treden we op na Little Mix en CNCO.' Morgen is de tweede finale van The X-Factor UK. In de eerste finale valt de nummer drie af, dus vandaag, en morgen strijden de andere twee voor de winst. 'Kom we gaan slapen, want het is al laat.' Zegt Harry. Louis en ik knikken en dan trek ik mijn trui uit. Daaronder heb ik een te groot shirt van Niall aan. Louis en Harry kleden zich uit totdat ze alleen hun trainingsbroek nog aanhebben en ik trek mijn schoenen en trainingsbroek ook uit. De knoop die ik in het shirt had gemaakt haal ik eruit en dan valt hij over mijn kont. 'Ik zet de wekker om half acht, zodat we gewoon rustig wakker kunnen worden en we niet half naakt gevonden worden.' Zegt Louis. We beginnen te lachen en dan gaan we goed liggen op de grond. Onze jassen gebruiken we als deken en dan vallen we in slaap.Hii, hier het eerste hoofdstuk in 2020. Hopelijk heeft iedereen het vannacht super leuk gehad. Hopelijk heeft iedereen ook nog zijn of haar handen en voeten en is gezond😂🤪. Ik heb nog hierna vier dagen vakantie en de twee weken zijn zo snel voorbij gegaan. Dan weer naar school en volgende week vrijdag gewoon alweer een Frans toets☹️😩. Iedereen een gelukkig en gezond 2020 en nog een fijne vakantie voor degene die nog vakantie hebben❤️🤩.
Xx deslimmenerd 💛❤️🧡
JE LEEST
One Direction ~ Mijn grootste nachtmerrie komt uit
FanfictionElize Payne, de zestienjarige dochter van One Direction, is op twaalfeneenhalfjarige leeftijd geadopteerd door Liam Payne, Niall Horan, Louis Tomlinson en Harry Styles. Sinds anderhalf jaar zit ze zelf ook in de band, samen met haar vier vaders. Ook...