Na operačním sále probíhalo vše jako na drátkách. Pacient neměl žádné problémy. Za to všichni na sále byli moc rádi.
Ze sálu jsem si to zamířila rovnou na lékařský pokoj, abych si na chvíli odpočinula, ale na moc dlouho to nebylo, jelikož mi zavolala Mery, že pro mě má další příjem. Neochotně jsem se zvedla z pohovky a šla na urgent. "Tak co pro mě máte tentokrát." otočil se na mě jeden ze záchranářů a řekl, "Ahoj Terko, teď pro tebe máte řidiče. On totiž o toho auta utekl a ať ho našli hoši od policie. Neptej se mě, jak utekl nebo jak ho našli, prostě to tak je." To jsem se nad tím zarazila a odpověděla jsem, "Dobře, nebudu se na tohle ptát, ale zeptám se na něco jiného. Jak je teď na tom a co všechno jste mu dali." "Jo, promiň. Muž, 35 let. Řidič auta z autonehody. Když jsme přijeli byl v somnolentní, ale jak na něj budeš mluvit, tak je probuditelný. Oběhově stabilní, nestěžuje si na žádnou bolest, tedy vlastně až na hlavu. Dali jsme mu kapat Ringera, ale na bolesti nic nedostal." Poděkovala jsem mu a zeptala se Mery. kam máme jet, ukázala mi na box 1. Záchranáři mi ještě pomohli s pacientem na naše vyšetřovací lehátko. Opět jsem jim poděkovala a rozloučila se. Já jsem se dala do vyšetřování pacienta, "Dobrý den, já jsem doktorka Hofbauerová. Mohu Vás vyšetřit?" Muž jen kývl hlavou.
Po vyšetření jsem sestřičce řekla, aby nabrala kompletní laborku a objednala pacienta na celotělové CT. Sestřička vůbec neváhala a ihned objednala CT a poté se začala věnoval odběrům, o které jsem požádala.
Mezitím, co byl pacient na CT, tak se na urgentu opět objevil Ondřej, ten policista, se kterým jsem se srazila na urgentu. "Ale, dobrý den. Co vy tu zase děláte. Jestli jdete za pacientem, tak vám musím říct, že se ještě neprobudil a asi tak dva dny se ani neprobudí." Ondřej se na mě otočil, usmál se odpověděl, "Dobrý den, ne. Sice ano, jsem tu za pacientem, ale za úplně jiným. Nepřivezli vám sem řidiče s té dopravní nehody?" Podívala jsem se na něj odpověděla, "Tak když se mě tak ptáte, tak to musíte věděl, že přivezli. A nebyl jste to náhodou vy, kdo ho našel." Viděla jsem, jak se mu zablýskalo v očích a řekl, "Tak neříkám, také na tom mám nějaký podíl, ale asi ne takový, jak si myslíte." Usmála jsem, "Aha, takže chcete informace o tom řidiči?" Jen kývl hlavou, "Dobře, tak žádné viditelné zranění jsem neviděla, mám podezření jen na komoci, tedy otřes mozku, ale ten se musí potvrdit po vyšetření."
Ahoj všichni, co si myslíte, jak to bude dále probíhat s Terezou? Myslíte, že to mezi Terezou a Ondrou jiskří, nebo zůstane s Romanem? Prosím o názory
Vaše Dejdi ❤
ČTEŠ
Modrý kod - Sestra Davida
FanfictionO doktoru Davidu Hofbauerovi víme skoro vše, ale co když má nějaké tajemství. Co když je to tajemství, že má mladší sestru, kterou neviděl od té, co musel odjet z Prahy. Co když mu teď chybí a lituje toho? No, necháme se překvapit.