Část 11 - To snad nikdy neskončí!!

227 7 0
                                    

I když Roman říkal, že to není tak vážný  hromadný příjem, tak při vstupu na urgent jsme se oba nestačili divit. Viděla jsem jen hlavu na hlavě, ani podle hlasu jsem se nemohla zorientovat. Snažila jsem se držet Romana, který vypadal, že ví kam jde.

Když už jsme se s toho pekla nějak vymotali k Mery, tak nám hned dala pacienty. Ani neměla nějaké připomínky, že jsme přišli pozdě nebo tak.

Záchranáři mi při příjezdu na box řekli,  "Žena, asi 30 let. Byla zaklíněna nohou v autě, v bezvědomí. Glasgow měla 8, tak jsme radeji zaintubovali. Oběhově nám trochu kolísala. Podány 2 ampule fentanylu, ampule sufenty a přetlakem litr ringera. Ještě v láhvi něco je." Po vyčerpávajícím předání jsem jen kývla a s jejich pomocí jsme ji přendali na lehátko. " Tak na tři. Raz, dva, tři." Zavelela jsem a přetáhli jsme pacientku.  Kluci odjeli, jen jsem na ně mávla a začala jsem se věnovat pacientce. "Sestři, chci komplet laborku. A ať se snaží si pospíšil. Vím, že to teď asi nepůjde, ale to nějak zkusí." Sestřička na mě jen kývla a šla rychle odebrat krev. Já jsem si mezitím vyšetřila hlavu, ruce, hrudník, břicho, pánev a nohy. U břicha jsem se ale zastavila, "A co nejrychleji to půjde na CT břicha, zatím mi dejte sono." Ani jsem to nedopověděla a už mi podávala sono do ruky. Poděkovala jsem a začala s vyšetřením břicha. "A sakra, leje do břicha a dost, žádný CT rovnou na sál a budu potřebovat ještě jedny ruce." Sestřička si ode mě rychle vzala sono a zavolala na sály, kde mají volno. "Paní doktorko, volný sál bude tak za 20 minut." Podívala jsem se na hodinky, nevím proč, prostě jsem se na jen podívala a řekla jsem, " Tak dlouho nevydrží." Sklonila jsem hlavu, pak jsem se podívala na monitor, "Nedá se nic dělat, musíme ji operovat tady. Můžete mi sehnat sterilní oblečení a nástroje?" Sestřička na mě nejprve koukala zděšeně, ale nakonec řekla, že asi jo a vyšla z boxu. Já jsem mezitím volala Mery, co jsem se rozhodla udělat a že tu budu potřebovat ještě jedny ruce. "No vy jste se snad úplně zbláznila! Na to nejsou vybavený ty boxi" začala na mě Mery řvát do telefonu, jen jsem protočila oči a s klidným hlasem jsem ji odpověděla, "Nezbláznila, ale jinou možnost nemám a sestřička mi šla vše sehnat, od vás potřebuju jen dva lékaře a klid na práci." Zavěsila jsem ji to a čekala jsem, nástroje a hlavně na lékaře, který se nebojí jít na riskantní operaci na boxu.

Tak, je tu další část. Asi nic moc, ale slibuji, že se polepšim.
Jinak, jak tipujete Terezu, jaká bude. Jako David, nebo ještě horší :D.
A s kým si něco začne??

Modrý kod - Sestra DavidaKde žijí příběhy. Začni objevovat