Část 21 - Proč ti to trvalo tak dlouho

188 7 0
                                    

Při líbání jsem skočila na Romana, nohy jsem mu obmotala kolem jeho pasu a on mě automaticky chytil pod zadkem a pomalu mě nesl do ložnice. Celkem jsem se divila, že věděl kam má jít, ale světe div se, Roman se trefil na první pokus. Pomalu mě položil na postel a přitom mě nepřestal líbat. Přestal jen, když nám docházel vzduch. Poslepu jsem hledala lem jeho trika a snažila jsem se ho z něj sundat a taky se mi to podařilo, také jsem toho využila a zeptala jsem se, " Proč ti to tak dlouho trvalo?" Jen se usmál a odpověděl, "Nebyl jsem si jistý, jestli to chceš taky, ale dneska v nemocnici jsem si uvědomil, že to prostě musím zkusit." Usmála jsem se a začala ho zase líbat, ale tentokrát Roman hledal lem mého trika a já byla ještě o krok dál a hledala jsem, kde má zip od kalhot, abych mu rozepnula kalhoty. To mě ale chytil za ruku, abych si to nechala na později. Usmála jsem se a Roman mi rychle sundal triko a obratně mi i rozepnul i podprsenku, automaticky jsem si chtěla dát ruce přes prsa, ale neudělala jsem to. Prostě jsem ruce obmotala kolem Romanova krku a začala jsem ho líbat ještě vášnivěji. Lehl si na mě a hladil mě po celém těle. Dost se mi to líbilo. Taky jako dlouho jsem nebyla s nějakým chlapem v posteli a David se tedy opravdu nepočítá. Začala jsem ho hladit po zádech a líbat po krku. Poznala jsem, že se mu to líbí, tak jsem nepřestala. Ale on taky něco přidal a to, že mě začal líbat taky na krku, to jsem se na to už vykašlala a jen jsem si užívala jeho polibky a hlazení po mém polonahém těle.

Potom, co se stalo ví víte co, tak jsme leželi nahý vedle sebe. Nebo tedy já jsem byla na jeho hrudi  a on mě hladil po zádech. "Víš, kdy si na mě udělal dojem?" podívala jsem se na něj a on jen zavrtěl hlavou, "Hned první den, když jsem se ti podívala do očí. Prostě si mě něčím uchvátil. Bylo v tobě něco záhadného a to mě tedy přitahovalo." Usmál se a políbil mě.

Modrý kod - Sestra DavidaKde žijí příběhy. Začni objevovat