Část 15 - Ranní idylka z dvěma chlapy

202 9 0
                                    


Když jsem se ráno probudila v sedě na s Davidem v klíně, jen jsem se usmála pohladila jsem do po vlasech a snažila jsem se ho neprobudit. Což se mi ostatně povedlo. Zvedla jsem se z postele a šla jsem do koupelny i kolem spícího Romana, který taky usnul v sedě, ale na židli, takže to neměl tak komfortní jako já. Tam jsem si dala rychlou sprchu, abych se probudila ještě víc.

Když jsem vyšla z koupelny, tak už byl Roman vzhůru a u linky. Usmála jsem se na něj a popřála mu dobré ráno, "Dobré ráno, koukám že sis stihla dát i sprchu. Ale já jsem nestihl vymyslet, co udělám ke snídani, protože z toho co tu David má asi nic neudělám." Zasmála jsem se a taky jsem se podívala do lednice, která byla opravdu prázdná. Pokrčila jsem rameny a vydala jsem se ke dveřím, že něco ke snídani půjdu koupit, když mě Roman zadržel a zeptal se, kam jako jdu, jednoduše jsem mu odpověděla, "No, pro něco k jídlu? Nebo ty snad nemáš hlad?"  Chvíli přemýšlel a poté mě nechal jít, poděkovala jsem a vydala se ven. 

Moc jsem se nevyznala, takže jsem se snažila najít nejbližší obchůdek. Když jsem se ho konečně našla, šla jsem rychle dovnitř, abych koupila vše co ti dva chlapy potřebují a šla k pokladně nákup zaplatit a vydala se zase k Davidovi. 

Roman už na mě netrpělivě čekal a když uslyšel, jak jde někdo po schodech, tak rychle otevřel dveře, ať jsem se tak lelka, že jsem málem byla s infarktem, nějakou zlomeninou a s celým nákupem pod schody. Hned, když viděl, že jsem se ho lekla, tak se omlouval, vzal mi nákup z ruky a zase utíkal do bytu, aby se podíval co vše jsem koupila ke snídani. Když jsem tedy konečně rozdýchala ten šok, který mi způsobil, tak vešla dovnitř, kde už byl vzhůru i David. Usmála jsem se na něj a hned jsem za ním šla, "Dobré ráno Daví, vyspal si se aspoň trochu." Musela jsem se ho zeptat, protože furt vypadal jako zombie. Jen kývl hlavou, zabalil se do peřiny a šel si sednout ke stolu. Vzala jsem Romanovi tu tašku s nákupem, dala jsem ji na linku.

Modrý kod - Sestra DavidaKde žijí příběhy. Začni objevovat