Část 22 - Krásné ráno s Romanem

196 10 0
                                    

Ani nevím v kolik hodin jsme šli s Romanem spát a kolikrát jsme si v noci užili a je mi to i jedno, ale jedna věc mi jedno není a to, že jdeme oba do nemocnice. Probudila jsem se jako první a v krásném hřejivém objetí od Romana. Snažila jsem se z něj nějak dostat a hlavně tak, abych ho neprobudila. Challenge splněn, Roman se jen otočil a spát dál jako miminko. Proč jsou ti chlapy tak roztomilý, když spí. Pohladila jsem ho po tváři a šla jsem potichu do kuchyně v jeho triku, abych mu udělala snídani.

Byla jsem v kuchyni a broukala jsem si písničku a k tomu si tančila. Najednou mě někdo objal kolem pasu a dal mi pusu na krk. Sice jsem se lekla, ale by mi jasné, kdo to byl. "Dobré ráno, proč si mě neprobudila, pomohl bych ti se snídaní." Položila jsem vše, co jsem měla v ruce, otočila jsem se směrem k němu a odpověděla, "Dobré ráno, právě proto, že jsem tě chtěla překvapit snídaní do postele a navíc, ty si tak roztomile spinkal, tak jsem tě nechtěla probudit. Tak si jdi ještě lehnout a já ti tam přinesu snídani, jo?" Chtěla jsem se opět otočit, ale to mi Roman nedovolil a zvedl mě nejprve na sebe a začal mě vášnivě líbat a mezitím šel kousek vedle a položil mě na linku, "Romane počkej, měli by jsme se najíst, protože máme denní. Nezapomněl si na to?" Podíval se na hodinky a pak řekl, "Nezapomněl jsem, že jdeme do práce, ale tak máme ještě čas." A začal mě opět líbat. To jsem už spolupracovala a nechala jsem ho, aby si se mnou dělal co chtěl.

Po naší rychlovce v kuchyni jsme se rychle nasnídali, oblékli se. Roman hledal svoje triko a když jsem přišla z koupelny, se na mě podíval a řekl, "Aha, ty zlodějko jedna." Přiběhl ke mě a začal mě lechtat a zároveň mi i sundaval to triko. Pak jsem začala oblékat i já a pomalu jsme vyrazili do práce.



Modrý kod - Sestra DavidaKde žijí příběhy. Začni objevovat