Když se mi blížil konec služby, jsme měli jeden příjem za druhým. To je takový zákon schvalnosti, na který si snad už každý doktor zvykl.
"Terezo, potřebují Vás na boxu 1. Pacienta si od Vás převezme doktor Hlinka." Kývla jsem hlavou, začala jsem si sundavat rukavice a Prokop už stál u mě. " Takže Prokope, pacientka je objednaná na CT, protože mám podezření na komoci mozku a je pod vlivem alkoholu." Kývl hlavou a šel směrem k pacientce a já jsem rychle vešla na box, kde byl Roman. "Tak jsem tu, na co si mě tu potřeboval?" Roman se na mě podíval a řekl, "Tak David nemůže, má pacienta hned vedle a taky na tom není moc dobře, tak jsem chtěl poprosit tebe, aby si šla se mnou na sál." Bez váhání jsem řekl, že moc ráda. Usmál se na mě a řekl, "Super, protože to nebude nic lehkého," a ukázal mi snímky z magnetické rezonance a z rentgenu. Jen jak jsem se na to podívala, tak jsem věděla, že to bude hodně náročné a na hodně dlouho, ale i tak jsem se na tu operaci těšila, protože jsem už dlouho nebyla na sále jako operater, ale jako anesteziolog. "Sestři, zavolejte, ať připraví sál." Sestřička kývla hlavou a šla k telefonu, aby to zařídila.
Když bylo vše připraveno, tak jsme zavolali sanitáře, aby nám odvezl pacienta na sál a my jsme se šli taky připravit.
V umývárce jsme si ještě chvíli povídali, když najednou na nás někdo zavolal, "Máme tu zástavu." Ani jsme se nedomyli a rychle jsme přiběhli k pacientovi, já jsem tak byla rychle, takže jsem začala masírovat srdce a Roman si připravil defibrilátor. "Nabíjím na 260, tak ustupte." Rychle jsem seskočila s postele a Roman podal výboj. "Dobrý, hned se chytil, takže my se půjdeme zase umýt a vy to tu můžete opět přerouškovat," řekla jsem a šla jsem zpátky do umývárky a Roman šel hned za mnou.
Nejsem si jistá, jestli to vůbec někdo čte, ale jestli ano, tak mi prosím napište, jestli mám pokračovat dál, já to stejně budu psát, ale jen pro sebe a nebudu to zveřejňovat, ale jestli to chce číst někdo dál, tak nemám problém to zveřejňovat dále.
ČTEŠ
Modrý kod - Sestra Davida
FanfictionO doktoru Davidu Hofbauerovi víme skoro vše, ale co když má nějaké tajemství. Co když je to tajemství, že má mladší sestru, kterou neviděl od té, co musel odjet z Prahy. Co když mu teď chybí a lituje toho? No, necháme se překvapit.