Část 18 - Takový krásný večer to mohl být

174 9 0
                                    

Po službě jsem se vydala domů, normálně bych asi jela nějakým MHD, ale já jsem se chtěla a asi i trochu potřebovala projít a popřemýšlet, co budu dělat dát v práci nebo v osobním životě. Než jsem přišla domů, tak jsem se zastavila u domu Davida, který byl cestou k tomu mému. Chvíli jsem tam tak stála a přemýšlela, jestli se mám zastavit u Davida, abych ho šla zkontrolovat, jak na tom je, ale pak jsem se rozhodla, že půjdu domů, kdyby něco potřeboval, tak by mi to snad řekl. Teď už na stoprocent ví, že tu jsem pro něj a taky ví, že to s ním prostě umím, aby se mohl vyspat bez nějakých prášku. 

Přišla jsem konečně domu, bez přemýšlení jsem skopla boty, hodila jsem tašku na ven. Vydala jsem se rovnou do koupelny. Dala jsem si úžasnou a osvěžující sprchu, šla jsem do ložnice, kde jsem si vzala krém a namazala se. Najednou mi někdo zazvonil na zvonek u vchodových dveří. Chvíli jsem přemýšlela, jestli mám jít otevřít, když jsem jen v osušce. Ale pak jsem řekla, proč ne a šla ke dveřím. Otevřela jsem a tam stál Roman, kterého jsem vůbec nečekala a myslím, že on nečekal, že otevřu jen v osušce. "Ahoj Romane, pojď dám jestli chceš. Já se jen obléknu a hned se ti budu věnovat." Usmál se a řekl, "Ahoj Terko, promiň jestli tě ruším, ale jde mi o Davida." Otevřela jsem dveře tak, aby vešel dovnitř a ukázala mu, kde na mě má počkat. Šla jsem do ložnice, kde jsem se rychle oblékla. Rychle jsem si rozčesala mokré vlasy a když už byli nějak rozčesané, tak jsem si je dala do nějakého drdolu a šla za Romanem do obýváku. Sedla jsem si vedle něj a řekla mu, "Tak, co si potřeboval?" Usmál se a odpověděl, "Jde mi o Davida, chodím za ním každý den, abych věděl, jak na tom je a od té doby, co si odešla, tak vůbec nespal a já nevím, jak mu mám pomoct aby se vyspal." Protočila jsem očima a řekla, " Fajn, tak já půjdu s tebou a zase ho uspím." Zvedli jsme se s pohovky, vzala jsem si bundu, boty a vydali jsme se směrem k bytu Davida.

Modrý kod - Sestra DavidaKde žijí příběhy. Začni objevovat