Před mým bytem jsem se rozloučila s Romane, který mě chtěl jen doprovodit domů a že zase půjde k sobě domu. Políbil mě a odešel. Usmála jsem se, otevřela jsem dveře a zamířila jsem si to rovnou do koupelny, abych si dala krásně teplou a dlouhou koupel. Na tu jsem se asi těšila nejvíce a hned potom byla postel a spánek.
Jak jsem řekla, po koupeli jsem si to zamířila zase rovnou do postele, abych se mohla konečně vyspat, což jsem už vážně už potřebovala.
Druhý den ráno jsem si vstala kdy jsem chtěla, jelikož mě čekal volný den, ale jak se znám, tak jakmile otevřu dveře a vyjdu ven, najdu si určitě zase nějaké zraněné dítě. Ovšem to nemusí být jen dítě, ale kdokoliv kdo potřebuje pomoct. Proto jsem se také rozhodla, že zůstanu doma a nevystrčím ani nos ze dveří. Udělala jsem si ke snídani palačinky s nutellou a teplé kakao, velmi kalorická bomba na ráno, ale tak jednou se nic nestane. Zítra budou opět müsli s jogurtem.
Po snídani jsem jen přemýšlela, co budu dělat. Zapnula jsem si televizi a notebook, abych se podívala, co je nového zase můj otec a ještě další chytří pánové vymysleli. Ale nic zajímaného nevymysleli, takže super, nemusím se nic nového zatím učit. Ještě jsem si zkontrolovala email, jaké reklamy tam opět budu mít. Zajímavé, žádné reklamy tam nebyly, ale byla tam atestační práce od Prokopa. Tak jsem si ji opět přečetla a opravila chyby, které tam měl a že jich tam měl opravdu dost. Jako by se na vůbec nesoustředil. Měla jsem s toho docela výčitky, protože jsem měla pocit, že za to můžu já s Romanem, ale zase na druhou stranu, musí být profesionál a vztahy si nesmí brát do práce nebo do studia. Ale mě se to tedy říká, když jsem chovám v práci jako robot, stejně jako David nebo dokonce jako můj otec. Jedna jediná dobrá vlastnost, kterou jsem po našem otci zdělila.
Ahojky čtenáři, tak opět na klidné noční jsem se snažila něco málo napsat. Asi to zase není nic moc, ale já se do toho zase brzy dostanu, to slibuji.
Vaše Dejdi ❤️
ČTEŠ
Modrý kod - Sestra Davida
FanfictionO doktoru Davidu Hofbauerovi víme skoro vše, ale co když má nějaké tajemství. Co když je to tajemství, že má mladší sestru, kterou neviděl od té, co musel odjet z Prahy. Co když mu teď chybí a lituje toho? No, necháme se překvapit.