Po druhém umytí jste se s Romanem dali konečně do operace a já osobně jsem doufala, že už nebudou další komplikace. Ale jak se tak už stává, tak když si moc přejete, tak se to taky nemusí splnit. A taky se tak stalo, hned nastali komplikace. "Romane, máme tu problém, je hodně nestabilní," řekl anesteziolog, kterého jsem ještě neznala. Roman se na něj podíval a poté se podíval na monitor, poté se podíval na mě a řekl, "Terko, musíme rychle najít to krvácení." Podívala jsem se na něj takovým výrazem, že a já se asi nesnažím a dál jsem se mu "hrabala" v břiše, abych našla ten zdroj krvácení. Najednou mě napadla jedna, rychle jsem začala břišní aortu, jestli tam náhodnou neprasklo aneurysma. "Romane, mám to. Prasklo aneurysma. Asi sis toho nevšiml, když si mu dělal CT nebo ultrazvuk." Roman se na mě jen podíval a pak viděl, že jsem měla pravdu, "Tedy Terko, měla si pravdu, tak to zastavíme a koukneme se na další zranění, které má." Usmála jsem se a jen jsem kývla.
Po operaci jsem šla na lékařský pokoj, abych se převlékla, abych mohla jít domů. Ale pořád jsem čekala, že mi vrchní sestra Marie řekne, jestli bych tu nemohla ještě zůstat, ale k mému očekávání se tak nestalo. Jen mi poděkovala, že jsem tu zůstala přesčas. "Jo, to není zaco. Když tak mi můžete ještě zavolat. Nashle." Rozloučila jsem se se všemi a vydala jsem se domů, kde jsem si dala jen sprchu a šla jsem si po noční lehnout. Ale ještě předtím jsem si nastavila budík, abych neprospala celý den, protože jsem se potřebovala taky v novém bytě zabydlet.
Probudila jsem se ještě před budíkem, tak jsem ho zase vypnula a dala jsem se do zvelebování mého nového bytu, ale většinu věcí jsem si přivezla z Prahy, takže jsem si nemusela kupovat taky nový nábytek. Jen možná můžu koupit nějaký doplňky, ale moc tedy nejsem na ty sarapeticky v bytě.
ČTEŠ
Modrý kod - Sestra Davida
FanfictionO doktoru Davidu Hofbauerovi víme skoro vše, ale co když má nějaké tajemství. Co když je to tajemství, že má mladší sestru, kterou neviděl od té, co musel odjet z Prahy. Co když mu teď chybí a lituje toho? No, necháme se překvapit.