Část 16 - Atestační práce Prokopa

196 9 0
                                    


Po snídani u Davida jsem se s chlapci rozloučila a šla jsem domů, abych se převlékla a šla jsem pomalu na službu. 

Na urgentním příjmu to vypadalo, že je klid. "A paní doktorko, mohla by jste si pospíšit? Sice tu nikdo není a nic nám nehlásí, ale pohotovost má doktor Hlinka." Usmála jsem se, přikývla a šla jsem rychle na denní místnost, kde se rychle převléknu. Na pokoji seděl u stolu a učil se na atestaci Prokop a byl do toho tak zažraný, že ani nevěděl, že někdo vešel do pokoje a ten někdo jsem byla já. "Zdravím pane kolego, copak se to učíte?" Prokop sebou prudce trhl, podíval se na mě a usmál se, "Ahoj, no učím na atestaci, sice to mám za dva měsíce, ale i tak se už učím." Usmála jsem se a šla jsem ke skříňce, aby se převlékla.

Když jsem se převlékla, sedla jsem si k Prokopovi a chvíli jsme si povídali o atestaci a co všechno se musí naučit a jak je to těžké. Poté se mě najednou zeptal, "Hele a nemohla by si mi vést práci? Sice už tam mám něco napsaného, ale už bych vážně potřeboval, aby mi ji někdo vedl." Překvapeně jsem se na Prokopa podívala a řekla jsem, "A to tě nenapadá někdo lepší, ne jsem já? Protože já jsem ještě někomu práci ještě nevedla." Usmál se a řekl, "Ne, jako napadl mě Roman, ale myslím že ty budeš lepší, protože to je problematika tišení bolesti nebo něco takového." To jsem se musela pousmát, protože nad tímhle tématem k atestační práci jsem taky přemýšlela, ale nakonec jsem si vybrala něco jiného. " No tak dobře, budu ti to konzultovat a vést. Ale pod jednou podmínkou." Chvíli se na mě jen koukal a poté se zeptal, že jakou podmínku mám, "Že tě budu mít pěkně pod pohledem, když budeme mít spolu službu, tak budeme mít spolu i pacienta." To se Prokopovi rozzářila očka a okamžitě souhlasil.

Chvíli jsme si ještě povídali, když mi zazvonil mobil, omluvila jsem se a zvedla ho. "Hofbauerová prosím? ... Ano, a co to jde?... Dobře, už jdu." Zvedla jsem se, otočila se a řekla, "Tak šup Prokope, ty si zapomněl na tu mojí podmínku?" Zasmáli jsme se a Prokop se rychle zvedl a šel na urgent.

Modrý kod - Sestra DavidaKde žijí příběhy. Začni objevovat