21.Kapitola

791 70 7
                                    

LUKE'S P.O.V

Mluvil jsem s bratry asi 20 minut.Chtěl jsem aby se Ashton a Chris poznali dřív než se začnou odsuzovat.

Když jsem se vrátil do Ashtonova pokoje on a Chris se strašně smáli.Záviděl jsem ale pak jsem si uvědomil,že Chris by mi to neudělal.

"Ahoj kluci." Řekl jsem a přisunul si židli k druhé straně Ashtonové postele. 

"Aho zlato,o čem jste s bratry mluvili?" zeptal se Ashton a přestal se tak moc smát.

"Oh,však víš, o ničem." Nechtěl jsem před ním nic tajit,ale prostě jsme se nebavili o ničem duležitém,"a co vy kluci? O čem jste si povídali?"

"Oh,však víš,o ničem." Řekl Chris a my se začali smát.

"Myslím,že jsem si to zasloužil." Řekl jsem a znovu jsem se začala smát.

Mluvili jsme několik hodin.Vzpomínali jsme a vyprávěli si příběhy ,když jsme byli děti. Všechny  blbé,vtipné a taky největší sračky co jsme v životě udělali.

"Tak dobře,bylo vělmi milé tě poznat Ashtone,"objal Ashtona"a taky bylo milé tě znovu vidět Luke."Potom jsem stoupl a dal Chrisovi bratrské objetí.

"Jo,promluvíme si zítra."

"Dobře,uvidíme se později kluci!" pak odešel.

"Je úžasný,"řekl Ashton pár minut po jeho odchodu.

"Jo,je to ten nejvtipnější kluk kterého znám."

"Hej a co já?" ze srandy hrál,že trucuje.

"Ty jsi ten nejdivnější člověk,kterého znám."

On mě bouchnul do ruky a řekl,"dobře, a ty jsi ten nejlůzřejší (asi jsem vymyslela nové slovo) člověk jakého znám."

"Nejlůzřejší? To slovo neexistuje!" 

"To je moje slovo (ok tak ho vymyslel Ashton) " zkřížil ruce a začal se smát,ale pak přišla do pokoje moje máma s dvě policisty.

ASHTON'S P.O.V

Lukeho mamka vešla s dvěma policity , jeden byl kluk a druhá byla dívka.

"Ashtone zlato,tihle policisté si s tebou chtějí promluvit o tvém otci." Lukeho mamka se podívala trochu smutně,ale taky nadějně ve stejnou dobu.

"Dobře,ale..může tu Luke zůstat semnou,když s nimi budu mluvit?"

Lukeho mamka se podívala za sebe na policisty a ti se podívali na sebe a pak přikývli. Ta žena začala mluvit,"ano může tu zůstat,ale musí být potichu pokud něco řekne musí opustit místnost.Ledaže by jsme se ho ptali na nějaké otázky."

Luke přikývl,"dobře,to je v pořádku"

Lukeho mamka přikývla a řekla,"dobře budu venku kdyby jste mě potřebovali." Potom odešla.

Ta žena se posadila do extra židli k levé straně postele kde už jedna byla,protože ji tam Chris nechal.

"Dobře Ashtone,moje jméno je policistka Sherman a tohle je můj kolega pan Miller." Řekla.

"Dobrý den,"řekl jsem potichu,byl jsem si nejistý.

"Přišli jsme se tě zeptat na pár otázek,dobře?" přikývl jsem,"a pokud nebudeš chtít odpovědět,prostě nám to řekni a my se tě zeptáme na další,dobře?" znovu jsem přikývl na Millerovu otázku.

"Dobře,kdy tě začal otec bít?"

"Když jsem měl 15."

"Je nějaký důvod proč?"

"Řekl jsem mu,že jsem gay."

"A co tvoje matka?"

"Ona zemřela,když mi bylo 11"

"Omlouvám se ,je tu ještě někdo komu jsi to řekl?"

"Ano,moje teta tam byla,byla naštvaná a vzala mou sestru a bratra sebou."

"Mluvil si s nimi  od té doby?"

"Ne."

"Chybí ti?"

"Každý den."

Bylo minutu ticho,využil jsem toho a podíval se na Luka.Vzal jsem ho za ruku , v tom se začali ptát na další otázky.

"Využíval tě otec sexuálně?"

"Ne."

"Pije tvůj otec?"

"Ano,někdy zmizí na několik dnů."

"Je tvůj otec jeden z důvodů proč ses chtěl zabít?"

"Ano"

"Jak velkou roli hraje v tom snažení se zabít?"

"Necítím se na tzhle odpověď."

"Dobře,to je zatím vše co potřebujeme,příjedeme si s tebou promluvit později,dobře?"

"Jo." Pak odešli.

Podíval jsem se na Luka,on brečel."Proč brečíš?"

"Nemůžu si představit,že ti někdo takhle ubližoval."

"To je v pořádku,je konec.Už mi nikdy neublíží."

"Jo,jen si prosím pamatuj tohle,miluji tě."

"Miluji tě."

"Teď bych se stebou chtěl vážně mazlit."

"Tak se semnou mazli."

"Jak?"

"Můžeš mi ležet na hrudi a mazlit se semnou a já se budu mazlit s tebou."Usmál jsem se.

"Dobře."

Opatrně vlezl pod peřinu a položil si hlavu na mou hruď.Chytl mi ruku a obtočil si ji kolem sebe a pak jsem ho chytl za ruku. Potom jsem ucítil jak usínáme.

_______________________________________________-

Ahoj ahojj! ♥ Zdravím vás zlatíčka :-) Doufám,že jste se dnes měli líp než já! ♥ Dneska byla jediná pozitivní věc a to ta,že jsem byla v recitaci na 2.místě  takže možná pojedu do okresního kola :-) Což je fajn :D) Recitovala jsem kousek z knížky od Johna Greena- Hvězdy nám Nepřály :) 

Strašně mi to podle učitelek sedlo:)  No,dneska nemám náladu na žádné dlouhé poznámky :D Mám vás ráda zlatíčka a děkuji vám za každé nové reads,votes a za každý koment ♥  Jsem ráda,že jsem se pustila do překladu téhle povídky :-) ♥ 

Love you all x Vic ♥

The Lunch Table(Lashton CZ překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat