ASHTON'S P.O.V
(Ten samý den)
Vzbudil mě zvuk rozbité sklenice,zvuk šel ze zdola.Věděl jsem že otec přišel domů.Cítil jsem že můj strach roste,udeří mě dneska ráno? nebo bude dneska velkorysý?
Můj otec byl velkorysý tak jednou za 6 měsíců,nanejvýš.Nevadilo by mi,kdyby byl dnes velkorysý protože včera mě umlátili skoro k smrti.
Slyšel jsem dupání na schodech a modlil se,aby nešel do mého pokoje.Naštěstí jsem slyšel jeho hlasité kroky projít kolem mého pokoje do jeho.
Vstal jsem a oblékl se,tak rychle a potichu jak jen jsem mohl.Potom jsem odešel do koupelny abych si znovu dal make-up na mé pohmožděné oko. (Zní to divně ale nemůžu přijít na to správné slovo! :D)
Bylo pouze 6:34,když jsem byl ze vším hotov, ve škole jsem měl být až 8:00,a hodina mi začínala až 8:15.Ale musel jsem se dostat pryč,před mým ranním výpraskem.Byl by horší než ten co dostávám před obědem.
Kulhal jsem potichu dolů ze schodů a uviděl asi 6 rozbitých flašek.Vzal jsem koště a uklidil to,možná mi večer ublíží míň,když to uklidím.
Vyhodil jsem všechno sklo a podíval se na hodiny,bylo 6:57.Rozhodl jsem se odejít,protože kdyby můj otec přišel dolů a já bych tu stále byl,je tu 99.9% šance že mě zbije.
Když jsem došel k autu,sedl jsem si do něho a chvilku přemýšlel.Myslel jsem na školu,na všechny lidi co mě bijí a nakonec na Luka.Je dokonalý,je pefektní,nikdy semnou nepromluví.Jsem teplouš,lůzr,sebevražedný šílenec co se nesnáší.
Začal jsem plakat.Proč mě nikdo nemá rád? Proč mě šikanují? Proč nesnáším sám sebe? Proč musím být gay?
Kdybych mohl vrátit čas,udělal bych to.Vzal bych si holku a žil bych s ní po zbytek svého života,pokud by to znamenalo ,že by se nedělo to co se děje teď.
Vyjel jsem z příjezdové cesty a rozjel se ke škole.Svoje auto jsem zaparkoval v zadní části parkovište.Byl jsem rozrušený protože Connor věděl jak moje auto vypadá,jako by mě sledoval.Jen to říkám.
Podíval jsem se na hodiny v autě,bylo 7:40, mám dvacet minut.Vešel jsem do školy a namířil si to rovnou na záchody.
*O CHVILKU POZDĚJI*
Vytáhl jsem žiletku,kterou jsem měl v batohu jen tak,kdyby náhodou..
Nechtěl jsem se řezat ale potřeboval jsem to.Byl jsem na tom závislý.Třikrát jsem řízl,později si udělám víc takových..Přešel jsem k umyvadlu a opláchl si rány,které jsem si později obvázal.Potom jsem uklidil krev co byla na podlaze.
Vyndal jsem svůj mobil z kapsy a podíval se na čas,7:57.Opustil jsem tedy záchody vydal se ke skříňce z ,které jsem si vzal pár knih a zavřel ji.
Za chvilku jsem však byl znovu přitisknutý na skříňce.Skvělé,teď ještě dostanu přes hubu.Znovu jsem byl přiražený ke skříňkám.Bylo mi hrozně špatně.
"Takže,teplouši,co jsi dělal včera večer?"zeptal se mě Connor se zlomyslným úsměvem a za ním stáli ostatní ďáblové z party.Neodpověděl jsem. "Odpověz mi,když se tě ptám" natlačil se na mě víc ale já stále mlčel.Udeřil mě do obličeje,"TEĎ UŽ MI ODPOVÍŠ?!"zařval,panebože,bylo tu cítit napětí.Stále jsem však nedpovídal."Neboj my tě přinutíme mluvit"řekl JC,eww plivl na mě. "Dáme ti poslední šanci a jestli nepromluvíš,bude to zlé."Řekl Ricky,vypadal docela děsivě ale stále jsem nic neřekl. "Dobře,vybral sis to sám"pronesl ďábelsky Connor.
ČTEŠ
The Lunch Table(Lashton CZ překlad)
FanfictionCz překlad povídky The Lunch Table (Lashton) od Goodness-Gracious :D) Snad se vám bude povídka a překlad líbit! :)