LUKE'S P.O.V
Mazlil jsem se s Ashem asi 4 hodiny,než jsem se vzbudil a bylo 9:36 večer a my se stále mazlili.
"Víš,moji bratři by tě chtěli poznat,pořádně poznat."
"Dobře můžeme se sejít teď jestli chtějí."
Usmál jsem se,"Dobře,jdu jim to říct.Pokud tu stále jsou a nešli se domů vyspat."
"Dobře,buď brzy zpátky."
"Budu." Usmál jsem se a vyprostil se z jeho sevření,opatrně abych mu neublížil.Stále se uzdravoval.
Sešel jsem dolů na hlavní chodbu do čekárny a uviděl mé bratry jak sedí v židlí.Vypadali znuděně.
"Hej kluci,Ashton by se s vámi oběma chtel poznat."
"Díky bohu! Myslel jsem,že umřu nudou." Řekl Jack a já se zasmál.
Když jsem vešli,Ashton vzhlédl nahoru a usmál se.Mojí bratři se na něj usmáli zpátky a šli si s ním potřást rukou.
"Ahoj,jsem Ben."
"A já Jack."
"A já jsem Ashton."
"A já jsem Luke." ozval jsem se,čímž jsem všechny rozesmál.
"ňouma."Řekl Ashton.
"Mluvili jsme o tom snad 50x! Já jsem největší lůzr,ale ty jsi největší ňouma! Začali se zase smát.
"Jen protože jsem největší ňouma,neznamená,že taky nejsi jeden z nich!"
"Co jiného." Zatřepal jsem hlavou a podíval se dolů,stále jsem se smál.
Všichni jsme byli minutu ticho,bylo to těžké protože jsem se chtěli hrozně smát.
"Takže,jak ti je Ashtone?" zeptal se Ben a podíval se na něj vážným pohledem.
"Jsem v pořádku,cítím se mnohem lépe. Cítím se šťastný a ..prostě vážně dobře."Ashton se usmál což mě donutilo k úsměvu.
"To je vážně skvělé!" Usmál se Jack.
"Jo to je."
"Jak se máš ty Luke?" zeptal se Ben a podíval se na mě.
Musel jsem pár sekund přemýšlet,jak se cítím? ,"když je štastný Ash jsem štastý i já."
Podíval jsem se na něj usměvave a on se na mě usmíval zpátky.
"AWEEEEEEEE! To je roztomilý!" vypískl Jack.
Což mě vrátilo zpět z myšlenek,"to je poprvé,co jsem slyšel znít tvůj hlas takhle.A doufám,že to bylo naposled."
"Nedělej si starosti,ledaže by jste vy kluci nevypadali tak roztomile." znovu jsme se všichni zasmáli.
Ale brzo přišla mamka do pokoje se stejnými policisty s kterými přišla před pár hodinami.
"Jacku,Bene můžete na pár minut odejít?"
"Jistě mami." Potom oba odešli.
Oni přišli k posteli,ale tentokrát si nesedli. Policista Sherman mluvila prví,"takže Ashtone , rozhodli jsme se zatknout tvého otce,takže potřebujeme tvou adresu domu.Takže nám ji musíš dát ať ho odvezeme do vězení."
"Zatknete ho?"
Oba přikývli.
"A kam půjdu já?"
"Buď do dětského domova a nebo zůstaneš s rodinným příslušníkem."
"Jediný člen mojí rodiny je má teta."
Oba povzdechli a podívali se dolů.
"Můžeme ji zkontaktovat a uvidíme jestli si tě bude chtít vzít."
"Myslím,že ano."
"Dobře,potřebujeme tvou adresu."
"2648 Levi road."
"Dobře,příjdeme až dáme vědět tvojí tetě a ty dáš vědět jestli tu zůstaneš."
"Dobře"
"A než zkontaktujeme tvou tetu,můžeš být kde chceš a nebo můžeš být v dětském domově."
Promluvil jsem,"zůstane s námi."
"Dobře,teď musíme jít. Dáme vám vědět."
"Děkuju,"řekl Ashton. Oni se otočili a odešli spolu s mou mámou,"víš,že bych se s tebou chtěl teď vážně mazlit."
Trochu jsem se usmál,protože jsme se mazlili asi před hodinou.
"Miluju tě."
"Taky tě miluju."
______________________________________________-
Ahoj ahoj ! :-) Další díl tu ♥ Jak se máte lásky? ♥ Doufám,že skvěle!
Dneska byl nejlepší den za tento měsíc a vůbec za celý tento rok! :-) Až teda na můj menší trapas,když jsem ráno nastoupila do špatného autobusu . :D
Já: "Dobrý den poloviční Lipník"
Řidič: "Ale já do Lipníka nejedu."
Já:"Aha,sorry"
A ještě tam seděl můj kamarád. :D Málem spadl smíchy pod sedačku! -_- Prostě takovej menší trapásek :D Ale co stane se každémuu! :D
Ráda bych tu napsala zase něco strašně vtipného,ale pospíchám. :( Musím jít s psíkem ven a pak se musím učit. Omlouvám se ♥ MILUJU VÁS VŠECHNY! ♥
Love you all x ♥
ČTEŠ
The Lunch Table(Lashton CZ překlad)
FanficCz překlad povídky The Lunch Table (Lashton) od Goodness-Gracious :D) Snad se vám bude povídka a překlad líbit! :)