"Vypravěč"
Byla sobota asi 3 hodiny ráno a Ashton byl vzhůru,ale Luke stále spal.Víte,Ashton měl další noční můru,stejnou jako noc předtím ale tentokrát pokračovala.
Potom co Ashtonův otec bodl Luka,Luke byl stále naživu ale rychle umíral,křičel a brečel "ZASTAV HO!" Ashton mu chtěl pomoct ale jeho otec řekl,"udělej jeden krok a bodnu tě taky."Ashton se o to nestaral.
Věděl,že Luke umře takže se rozhodl jít,protože bez Luka nemohl žít.(Se to dokonce rýmuje :DD Jít/žít :D Oops,Hi! :DD ) Takže šel dál.Otec se na něj hodil ledový pohled a bodl Luka do srdce.Luke vykřikl a chvilku byl ještě plný energie a pak? Pak byl pryč.
Jeho otec přišel k Ashtonovi a řekl,"Od toho momentu co ses narodil,jsem věděl ,že budeš dělat potíže.Ani tvoje matka tě nechtěla.Potom,co zemřela jsem potřeboval důvod,aby tvý sourozenci odešli.A tak jsem jim předvedl jakej sráč jsi,telouši.Nemůžu uvěřit,že jsi můj syn." Ucítil hroznou bolest v hrudi a svět se najednou proměnil v temnotu.
Probudil se zpocený a celý se třásl.Ležel několik minut na zádech s Lukem kolem krku a přemýšlel.
Jen pomyšlení na umírajícího Luka bylo špatné,ale pak přišel jeho otec a řekl o něm ty věci.Opravdu ho matka nesnášela? Opravdu ho jeho otec nenáviděl už,když byl mimino?
Tyhle otázky strašily Ashtona hodinu.Teď jsou 3 ráno. Ashton se rozhodl,že to co jeho otec řekl je naprostá pravda.Byl zasraná potíž,jeho vlastní matka ho neměla ráda . všichni ho nenávidí.Jako by tu byl jen na hraní,kdo by ho mohl milovat?
Tyhle myšlenky ho donutili cítit se hrozně,něco potřeboval,potřeboval osvobození,potřeboval žiletku.
-Co ty myšlenky způsobily-
Pomalu se vymanil z Lukove náruče a šel si pro žiletku do batohu,pak odešel do koupelny.Sjel dolů po zdi,brečel z několika důvodů,nemohl přijít na to proč,ale netaral se o to. (Divná věta ale sorry je 21:32 v úterý večer a já jsem vyšťavená protože jsem přišla domů skoro o půl 8 :( :D )Udělal první říznutí,a stále se necíil lépe,tak udělal další.Po 13cté přepínal zápěstí.Začal vidět rozmlženě,šel na to moc rychle? Měl strach,snažil se zvednout ,ale spadl k zemi s hlasitým žuchnutím.Pak vše zčernalo a malí chlapec zůstal ležet na zemi.
-The End :( Nop just kidding, :DD Hahah jsem ta vtipná :'DD-
Luke's P.O.V
Vzbudil jsem se a všiml si ,že Ashton není vedle mě.Podíval jsem se na hodiny,byli 4. Rozhlédl jsem se po pokoji a všiml si,že se je světlo v koupelně,které svítilo pod dveřmi.Vstal jsem a zaklepal,"Ashtone? Jsi tam?" žádná odezva.Na chvilku jsem přemýšlel,musel to být Ashton,protože mamka má svou koupelnu a bratři nejsou doma a než jsem šel spát vím,že jsem světlo vypl.
Chytl jsem na kliku ,dveře byli odemklé.Pomalu jsem je otevřel a viděl něco,co už nikdy vidět nechci.Ashton ležel na zemi a obklopovala ho krve.Klekl jsem na kolena,neměl jsem tušení co dělat.
"MAMI! MAMI! POJĎ SEM HNED!" zakřičel jsem jak nejvíc jsem mohl,a jelikož jsem vzlykal moc nahlas to nebylo,"MAMI POTŘEBUJU ABY JSI SEM PŘIŠLA HNED!" uslyšel jsem víc kroků ,počkat víc,kdo jiný tu je? Oh teď je mi to fakt jedno. Moje mamka vběhla do pokoje a pak do koupelny.
Zalapala po dechu a řekla,"Jacku volej sanitku,hned." Pak spěchala k němu a snažila se zastavit krvácení,nemohl jsem se na to dívat,vážně nemohl.
Chtěl jsem vstát ale nešlo to,pak mě někdo otočil k sobě a objal mě a nechal ať brečím. (teď to zkazím,ale já první napsala "a ojebal mě" :DD )
Nevěděl jsem kdo to byl,ale moc jsem se o to nestaral.Jack přiběhl zpátky do pokoje a řekl,"sanitka tu bude do 2 minut." Žili jsme vážně blízko nemocnice.
Vzlykal jsem do ramene.Pak jsem se na okamžik podíval zpátky,abych viděl co se děje,bylo to hrozné.Ne lepší než ,když jsem ho našel.Ale moje mamka se snažila,myslím tím,že je učitelka ne doktor.
Uslyšel jsem sirény a Jack běžel dolů aby jim řekl kam mají jít,když přišli ten záhadný člověk mi pomohl vstát,podíval jsem se na něho.Byl to Ben.
Vzali Ashe na nosítka a já je následoval dolů,když byli venku zastavil jsem jednoho zdravotníka,"M-můžu j-jet s-s n-ním?" Myslím,že zdravotník viděl moji starost o něj v mých očích.
"Jistě dítě,nastup si."Usmál se sympaticky.
Vyskočil jsem dovnitř a sedl si vedle Ashe.Chytl jsem ho za ruku.Bože doufám,že bude v pořádku.
____________________________________________-
DNES JE DEN D!! HAPPY BIRTHDAY TO ME! <3
Sice je 22:27-úterý- ale den kdy to čtete je středa! A VAŠE MILOVANÁ VIKTORKA MÁ NAROZENINY! :333 Aww konečně nebudu mokrá 13 ale vlhká 14tka :33 :DDD
Tenhle díl věnuji všem kdo tenhle překlad čtou,a musím vám moc poděkovat.Každá část má přes 100 reads.! Jsem vám moc moc moc vděčná! I když vás všechny neznám,stali jste se částí mého života.A to nekecám.Protože,co by to byl příběh bez čtenářů? :)
Ach zas ty mé "chvilky" :D bože já jsem tak happy.Od maminky jsem dostala 14 růží a takového toho červeného angry bird. Protože to prej vypadá jak jeden kluk co se mi líbí. Why not :DD Dala jsem mu jméno Ash :3 :DDDDDDDDDDD
Řeknu vám,že jsem nevěděla jestli to stihnu přeložit ,protože opravdu poslední dobou nestíhám vůbec nic.Ani ještě nemám dárek pro mamku a ona má narozky už v pátek! Zabijte mě :( :D
Dobře,končím z vypisováním zážitků z mého života.
MOC VÁS VŠECHNY MILUJU,ANI NEVÍTE JAK MOC ♥♥
Moc děkuju Dani,která mi přála k narozkám už týden předem :D A dneska -úterý- jsem to od ní slyšela/četla nejmíň 6x :D A taky děkuji Sue <333 Protože tu je vždy pro mě a já vždy pro ni :) Ona je můj Ash a já její Lukey <3 A společně tvoříme Lashton team B3 :)
Vážně vás mám všechny moc moc ráda :) Děkuji vám,že díky vašim komentům se mi na tváři objeví obrovský úsměv,který potom ještě další dva dny nechce zmizet. :) Děkuji vůbec @Goodness-Gracious,která mi dovolila překládat tuhle AMAZING storku :)
DĚKUJI VÁM VŠEM ♥ Luf ja so muč ♥ S láskou vaše Vic x
ČTEŠ
The Lunch Table(Lashton CZ překlad)
FanficCz překlad povídky The Lunch Table (Lashton) od Goodness-Gracious :D) Snad se vám bude povídka a překlad líbit! :)