ASHTON'S P.O.V
Zbytek týde byl jednotvárný.Po tom ,co jsem vyzvedl Luka a pomohl mu,řekl že se cítí o hodně líp.Zůstal u mě přes noc,protože se bál že jeho matka něco pozná. Po tom dni Luka už neobtěžovali,to aspoň říkal,a nemyslím si,že mi lhal,věřím mu.Říkal že se na něj dívají jako na špínu.
Moje terapie ve čtvrtek šla dobře,Luke nebyl v pokoji semnou,ale byl v nemocnici navštívit Brook.Většinou jsem já a doktor mluvil o Lukovi,protože se mě zeptal ,co mě dělá šťastným a já řekl Luke,takže jsme mluvili o něm.
Večer,po terapii jsme konečně šli do mého starého domu a já si vzal své staré věci.S mými starými věcmi byl domov víc mím domovem,zacož jsem děkoval.
Teď je sobota večer a já jsem u Luka . Jsme u něj v pokoji adíváme se na Tangled.Tulíme se na jeho malé postely,který byla sotva pro nás.
"Luku,Ashtone,večeře je hotová,"křičela Lukova mamka ze zdola.
Luke zastavil film a společně jsme sešli dolů.Sedli jsme si ke stolu ačekali až jeho mamka donese talířky.Ben a Jack seděli naproti nám.Liz donesla jídlo a o pár minut pozděi donesla talíře.Můj talíč byl menší než ostatní,protože můj žaludek toho moc nechce.
Poděkovali jsme jí a začali jíst.Luke moc nejedl jako vždycky a Liz se ho zeptala,"Luke je ti dobře?"
Luke se pár dní cítil nemocně,protože všechno co snědl většinou vyzvracel a aby nemusel zvracet říkal že nemá hlad,dost zhubl.Liz myslela že měl chřipku,ale nemyslím si,vypadá to hůř.
Luke zakroutil hlavou a rozběhl se do koupelny.Rychle jsem ho následoval.Doběhl k dolní koupelně a začal zvrace,ale zvracel krev.
Moje oči se rozšířili,"Liz,musíme vzít Luka do nemocnice!"
Přiběhla do koupelny a když viděla,že zvrací krev zavolala na Jacka ,"panebože,Jacku běž do garáže pro auto."
O pár minut později,Jack byl zpátky a já a Liz jsme pomáhali Lukov.Byl slabý a brečel,možná z toho že zvracel a možná to mělo i jiné důvody.
Jednu ruku měl kolem mě a druhou kolem jeho mamky.Držel jsem vědro apřed ním protože zvacel krev.Konečně jme byli v autě a já si sedl dozadu s Lukem a Ben s Jackem jeli v druhém autě.
Dostat se do nemocnice vypadal jako nemožná věc.Liz mi znovu pomohla dostat ho ven a pak jsme začali křičet,že potřebujeme pomoc.Sestřička přišla a vzala Luka na vozík,ale nevzali kyblík takže Luke pozvracel nemocniční podlahu.Další sestřička přišla ke mě a vzala kyblík,pak se zeptala na jeho jméno,které jsem řek.Potom odešla .
Ani jsem si neuvědomil,že brečím až teď.Tak moc jsem se bál.Sedli jsme si společně a ekali v aréně a Jack a Ben přišli a rychle si sedli. hodinu později přišel doktor,"Jste parta co přijela s Lukem Hemmingsem?"
Všichni jsme vyskočili a šli k němu. "Je v pořádku?" zeptal s Ben.
"ano je.. chcete slyšet první dobré zprávy a nebo ty špatné?" zepta se doktor.
"dobré". řekl jsem bez čekání.
"Dobře,ty dobré zpráv jsou,že je naživu a stabilizovaný a taky přestal zvracet."
"A ta špatná?" zeptala se Liz.
"Má rakovinu žaludku"
ČTEŠ
The Lunch Table(Lashton CZ překlad)
FanfictionCz překlad povídky The Lunch Table (Lashton) od Goodness-Gracious :D) Snad se vám bude povídka a překlad líbit! :)