LUKE'S P.O.V
Šel jsem dolů na hlavní chodbu nemocnice,cítil jsem se hrozně.Ashton nechtěl,abych komukoliv řekl o jeho otci,ale co jsem měl dělat? Nechtěl jsem,aby se vrátil domů,ale nechtěl jsem ho udělat smutným.
Zastavil jsem se a otočil se a zamířil zpátky k Ashovému pokoji.Když jsem vešel on brečel,proč brečel?
"Co se děje?" spěchal jsem k němu a utřel mu slzy.
"Řekl jsi to mamce?"
"Ne,ale měl bych to někomu říct,nechci aby ses vracel zpátky,když vím co ti táta dělá."
"Nechci se vrátit zpátky."
"A kam půjdeš?"
"Zůstanu s tebou."
Povzdychl jsem,"víš,že by se mi to líbilo kdyby jsi semnou zůstal,ale moje mamka by měla otázky,a co bych jí řekl pak?"
"Nevím."
"Proč ti vadí říct jí to,pomohla by ti."
"Bojím se,co když to řekne policii? Nenechají mě zůstat s tebou,protože mi není 18náct,dají mě do děckého domova,který je odsud 4 hodiny cesty!"
"A co tvoje teta?"
"Nesnaší mě! Odešla a nechala mě samotného s otcem,nezajímá se o mě."
"Tak co mám dělat?!"
"Prosím nebuď naštvaný."
Znovu jsem povzdychl,nebyl jsem naštvaný na něho,ale byl jsem slabý,ale pak jsem si uvědomil ,že Ashton je mnohem slabší a potřebuje mě.
"Omlouvám se,já prostě.. nevím co mám dělat,nechci aby ses vrátil zpátky domů.To by byl v pekle studený den,než by se to stalo. Prosím můžu to říct mamce,prosím?"
Na chvily se zamyslel,"dobře".
"Moji bratři jsou tu taky,chceš abych to řekl i jim nebo ne?"
"Jen mamce ,prosím."
"Dobře,budu za chvilku zpátky".
"Počkej,tvoji bratři..však víš..viděli mě ráno v koupelně?"
"Jo viděli,ale neoduzují tě,takže neměj starosti."Ujistil jsem ho a on přikývl.
Pak jsem vyšel z pokoje a vrátil se za svou rodinou.Když mě má rodina viděla,zvedli se z míst kde seděli a spěchali zamnou.
"Je v pořádku?"zeptal se Ben.
"Ano,vzbudil se,ale.umm.mami můžu s tebou mluvit..o samotě?" Přikývla.
"Budeme venku."Pak moji bratři odešli.
"O čem si chtěl semnou mluvit zlatíčko?"
"Dobře,když se Ashton probudil,zeptal jsem se ho proč to udělal..a řekl,kvůli děckám ve škole a..a kvůli jeho otci."
"Co je s jeho otcem?" vypadala nervózně.
"Dobře..on umm..ho týrá,a říká věci..špatné věci,které nejsou pravdivé."
"Panebože."
"Jo."
"Jsi první kdo to ví?"
"Ano mami,slíbil jsem to."
"Můžu s ním mluvit?"
"Jistě."
ASHTON'S P.O.V
Seděl jsem v mé nemocniční posteli a přemýšlel o mé budoucnosti,mé budoucnosti s Lukem,mé budoucnosti ve škole a o budoucnosti s mým otcem.
Někdo zaklepal na dveře a otevřel,podíval jsem se a viděl Lukovu mamku stát ve dveřích.
"Ahoj zlatíčko,jak se cítíš?" sedla si dolů vedle mě.
"Ne moc dobře."
Vzdychla,"Chápu to ,to je v pořádku.A vím,že jsme spolu předtím nemluvili,ale chci aby jsi věděl ,že mi můžeš svěřit..s čímkoliv,"přikývl jsem,"Luke mi řekl o tvém otci,a chci aby jsi věděl,že tě nenechám jít domů.To by byl v pekle studený den,než by se to stalo".
Lehce jsem se zasmál,"přesně to řekl Luke."
Ona se usmála,"mimoto,když tě Luke našel v koupelně,vzlykal a třásl se a bylo to hrozné.Vážně tě miluje,a já začala brečet ,protože je hrozné vidět ho takhle a taky jsem se o tebe bála.Mé děti mě viděli brečet jen jednou a to,když Lukeho otec odešel,a dnes byl ten čas kdy jsem znovu plakala před nimi.A vím jaké to je někoho ztratit na kom ti záleží.Vím,že to bude těžké,ale slib mi,že už to nikdy neuděláš znovu.Ať se děje cokoliv,vždy tu budu pro tebe."
"Neudělám a nechtěl jsem to nechat zajít tak daleko,omlouvám se."
"Nemáš se za co omlouvat,je to v pořádku,měl by si odpočívat,až se vzbudíš tak příjdu a promluvíme si o tvém otci ,dobře?"
"Dobře."
Pak odešla a já cítil jak pomalu usínám.
_________________________________________-
PANEBOŽE 3,3K READS! DĚKUJU STRAŠNĚ MOC !! DĚKUJU DĚKUJU! ♥♥ Jsem strašně šťastná ani nevíte jak! ♥♥ Děkuju vám moc !♥
Pomalu se blížíme k půlce zlatíčka :) Ale konec je ještě daleko to se nebojte! ♥ :) Děkuju vám moc za krásné komentáře ,které u každého dílu čtu! ♥ A omlouvám se,že nepřídávám tak často,vždy ,když mám čas tak kousek přeložím.A ten čas jsem poslední dobou moc neměla,tak snad to už teď bude v pohodě a já budu přidávat častěji ♥ :) JEŠTĚ JEDNOU MOC DĚKUJU! ♥
Mám vás moc moc ráda zlatíčka :) ♥
S láskou Vic x
Btw. Tenhle díl chci věnovat Sue,protože i přesto,že se známe jen pár měsíců přirostla mi hrozně k srdci! ♥ :3 :D Mám tě ráda tučňáčku ♥ :)
ČTEŠ
The Lunch Table(Lashton CZ překlad)
FanfictionCz překlad povídky The Lunch Table (Lashton) od Goodness-Gracious :D) Snad se vám bude povídka a překlad líbit! :)