ASHTON'S P.O.V
Když jsem se vzbudil Brook byla v té samé poloze jako včera,když usnula.Najednou otevřela oči a dívala se na mě.
"Ahoj Brook." Usmál jsem se na ni a ona mi usměv oplatila,"jak dlouho jsi už vzhůru?"
"Asi 30 minut."
"Proč si mě nevzbudila?"
"Vypadal si tak múrumilovně."
Zasmál jsem se,"dobře,příště me vzbuď."
"Dobře,můžeme jít na snídani?"
Začal jsem pociťovat vnitřní paniku,měl jsem bariéru před jídle než jsem sem přišel a nikdo se o to nestaral,"jistě,ale musím zavolat sestřičku,abych se ujistil ,že je to v pořádku."
"Dobře."
Zmáčkl jsem tlačítko pro přivolání sestřičky a o pár minut později byla jedna u mě v pokoji,"Ahoj Ashtone,ahoj Brook, volal si?"
"Umh..jo,je pro mě možné,abych šel dolů do jídelny s Brook?"
"Um,jen se podívám jak ti pracují orgány a jestli nepotřebuješ IV." (Netuším co to je tak se mě prosím neptejte,protože i v originálu je napsané,že neví jak to funguje..)
Obešla postel a zmáčkla nějaká tlačítka,které psali nějaké věci,"dobře jen ti vyndám IV a pak můžeš jít."
Byl jsem na doplnění krve,kterou jsem tu noc ztratil,takže jediná věc,kterou jsem měl v ruce bylo IV. Opatrně mi to vyndala a obvázala zeleným obvazem,"Dobře můžeš jít,a
předpokládám,že nechceš aby všichni viděli tvůj zadek,takže ti půjdu pro župan."
Rychle vyběhla z pokoje a za 10 sekund byla zpátky i se světle modrým županem,"dobře asi budeš potřebovat pomoc,nechodil si několik dní.
A když už se bude zdát,že jsi v pořádku, stoupneš a pravděpodobně dostaneš závrať".
Přikývl jsem a oddělal ze sebe peřiny.Pomalu jsem začal houpat nohama po straně postele,bolelo to. Položil jsem obě nohy na zem a začal pomalu stoupat,bylo to těžké ,protože jsem nebyl moc silný. Sestřička mě chytl za ruce a pomohla mi,za což jsem ji děkoval,protože kdyby tady nebyla nejspíš bych spadl na zem.
"Jak se cítíš?"
"Dobře,trošku slabě ale dobře,"přikývla a začala mě oblékat do županu.
"Děkuju."
"Žádný problém zlatíčko, a Brook,"podívala se dolů na Brook ,která byla vedla mě,"běž pomalu,Ashton není moc silný a bude potřebovat čas než si zvykne,nemůže na sebe příliž spěchat,dobře?"
"Dobře." Řekla Brook a chytla mě za ruku,sestřička přikývla a odešla.
"Můžeme?"zeptal jem se a podíval se na ni dolů.
"Jo,pojďme!" pousmál jsem se nad její roztomilostí.
Uběhlo 5 minut a byli jsme v jídelně,kdyby jsme šli normální rychlostí zabralo by to pouze minutu.
"Děkuju,že jsi šla pomalu." Řekl jsem Brook ,když jsme vstoupili do místnosti.
"To je v pořádku a děkuju,že jsi mě nechal minulou noc spát s tebou."Usmál jsem se na ni a šli jsme si stoupnout k lince s jídlem.
Měl jsem velmi málo jídla.Trochu hroznů,trochu vajíček a jablko.Brook měla to samé,ale pro ni to byla normální porce,protože je ještě dítě.
Když jsme přišli ke kase uvědomil jsem si,že nemám žádné peníze.
"Nedělej si starosti Ashi,mám je." Pak Brook vytáhla 20 dolarovku a dala mi ji.
"Kde jsi to vzala?"
Pokrčila rameny,"mám své cesty." A zasmála se.
Podal jsem peníze
slečně za pultem a já a Brook jsme šli najít stůl kde nikdo nebyl.Našli jsme jeden,který nebyl přeplněný.
Snědl jsem tolik,kolik jsem mohl což nebylo moc.Pouze trochu hroznů,dva kousky jablka a jeden kousek vajíček.
"Proč jsi nesnědl všechno?"zeptala se Brook.
"Umg..nemám moc rád jídlo."
"Co? Kdo nemá rád jídlo?"usmál jsem se.
"Já,ale snažím se ho mít zase rád."
"To je dobře,protože není nikdo,kdo nemá rád jídlo." Zasmál jsem se a začal se pomalu zvedat.Šli jsme zase zpátky do mého pokoje.
Ale když jsem se otočil,narazil jsem na hrozně vypadajícího Lukeho,který plakal a já ucítil jak padám.
______________________________________-
Ahoj ahoj! ♥
Jak se máte lásky mé? :3 Já mám prázdniny a v sobotu jedu do PRAHY! OMG OMG POPRVÉ DO PRAHY MĚ POSER. !! A V KVĚTNU MOŽNÁ DO LONDÝNA NA VÍKEND. OMG OMG :333
7K READS! ♥ MOC MOC MOC DĚKUJU ANI NEVÍTE JAK MOC SI TOHO VÁŽÍM ♥ :3
Tuhle část věnuju všem ♥♥
Mimochodem už mám další příběh,co chci překládat až tenhle překlad dodělám :D) A taky bych chtěla napsat nějakou povídku s Janoskians :D Ale ještě nevím no nemám nápad :D
Love you all,x Vic ♥
ČTEŠ
The Lunch Table(Lashton CZ překlad)
FanfictionCz překlad povídky The Lunch Table (Lashton) od Goodness-Gracious :D) Snad se vám bude povídka a překlad líbit! :)