25.Kapitola

607 66 8
                                    

LUKE'S P.O.V

(předtím než běžel k Ashtonovi)

Šel jsem nemocnicí s mými bratri.Měli jsme namířeno k Ashtonovi do pokoje,bylo asi 10 ráno. Snažil jsem se dostat sem co nejdřív,ale moje mamka nechtěla odejít byla prostě bez makeupi,a nakonec chtěla jít semnou do nemocnic,cítil bych se blbě kdybych odešel bez ní.

Vešel jsem do Ashtonova pokoje,ale on tam nebyl.Přikrývky byly rozházené a IV ,která měla být v jeho ruce visela ze stolku dolů .Co se stalo?

Začal jsem panikařit,věděl jsem že jsem neměl odcházet pryč,protože teď se stalo něco špatného a já nevěděl co to je.

"Luke uklidi se.Jsem si jistý,že ho přostě dali na jiný pokoj nebo tak něco." Snažila se mě mamka uklidnit.

"Potřebuju ho najít," řekl jsem zběsile a vyběhl z pokoje.

Vyběhl jsem za roh,běžel jsem když v tom jsem do někogho vrazil.Chtěl jsem se omluvit,když jsem si uvědomil,že jsem žduchl Ashtona a on teď leží na zemi a brečí. O můj bože..ublížil jsem své lásce.

ASHTON'S P.O.V

Ta bolest byla hrozná,nevěděl jsem proč,ale prostě to strašně bolelo a já začal brečet.

"O můj bože,Ashtone promiň,nechtěl jsem. Hledal jsem tě,bál jsem se o tebe a prostě jsem pospíchal,omlouvám se.Ublížil jsem ti,paebože já ti ublížil.Jsem hrozný přítel,určitě se semnou budeš chtít rozej.." skočil jsem mu do řeči.

"Luke,jsem v pohodě,jen to bolí,nebyla to tvá chyba." On stále brečel.

"Ale já tě žduchnul na zem." Vypadal tak smutně.

"Jsem v pořádku,nedělej si starosti."

Váhavě přikývl.A pak jse uslyšeli hluboký hlasitý křik,"BROOK! KDE JSI BYLA CELOU NOC? PŮJDEŠ SEMNOU." Ten chlap chytl hrubě její ruku,ale Luke to nenechal jen tak.

 "Hej! Nemůžete se takhle hrubě chovat k dítěti."

"Neříkej mi jak se mám a nemám chovat ke své dceři."

"Dobře,ale kdy ji ublížite,už je to i moje věc,protože to není v pořádku."

"Dobře,tak co by jsi udělal,když byla pryč celou noc?"

To už jsem promluvil,"měla noční můru a vy jste ji odmítl pomoct ji,tak přišla zamnou."

"Jo jasně,"přistoupil ke mě,"a ty jsi jako kdo?"

"Ashton."

Luke si stoupl přede mne a pomohl mi ze země.Zůstal stát vedle mě.

"Oh,ty jsi ten emo kluk o kterém mi Brook říkala,ten co se snažil zabít, jak patetické."Potom mě odstrčil zpátky,ale Lukovi bratři mě zchytili.

Luke byl naštvaný,to jsem poznal."Ashtone jsi v pořádku?" zeptal se Jack.

"Jo jsem."

"Víš jak moje žena zemřela,ale nezajímámě to.Nikdy jsem se o ni nestarat.A ty jsi to nejhorší na celém světě,protože jsi blbej,zbytečnej teplou.." byl přerušen protože ho Luke odstrčil.

"NIKDY TOHLE O MÉM KLUKOVI NEŘÍKEJ ZNOVU,PROTOŽE NECHCEŠ ABY SI ŘEKL SVÝM KOULÍM RIP."

Brooksinin táta se bouchl do hlavy a nosu,rotože dopadl na zem po tom co ho Luke zhodil.Pak odešel.

Brook brečela  a běžela ke měObjala mi nohy a já viděl,že jsem hodně vysoký,"omlouvám se Ashtone,je mi líto že ti táta ublížil.Přisahá,že já taková nejsem."

Trochu jsem se zasmál,"já vím,že ty taková nejsi.Ty jsi o moc hezčí."

"Jsi si jistý,že jis v pořádku?" zeptal se Luke a přistoupil blíž ke mě.

"Ano je mi dobře,přisahám"udělal jsem krok a políbil ho,dal mi ruce na boky a já ty své obtočil kolem jeho krku.

"JSME V POKOJI." Zakřičel Ben,a my jsme se zasmáli a odtáhli se od sebe.

"Proč si je zastavil? Byli tak roztomilí!" řekla Brook a chytla mě za ruku,"oh a Luku?"

"Ano Brook?" řekl a podíval se na ni.

"Co jsou to koule?" a já jsem se začal smát.Věděl jsem jak trapné to bylo pro Luka.

________________________________________________-

Přeji krásnou středu ♥ Dneska se nebudu tak vypisovat ,protože musím jít psát další díl Lost Boy. Dneska tak trochu nestíhám ♥♥ 

Zítra jedu na recitační soutěž,omg držte mi palečky ♥♥ 

Love you all so much ♥♥ Vic x 

The Lunch Table(Lashton CZ překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat