LUKE'S P.O.V
Probudil jsem Ashtona z jeho noční můry,jak nejrychleji jsem mohl.Trvalo to asi minutu než se vzbudil a bylo to hrozné,protože křičel a slzy mu ztékali po tváři.O čem se mu zdálo,že ho to rozplakalo?Když se konečně vzbudil zíral mi ze strachem do očí,"ty žiješ!" pak mě objal a přitiskl si mě pevně k sobě.Bylo to nejtěsnější objetí ,co jsem kdy zažil.
"Co tím myslíš ? Jistě,že jsem naživu,proč bych měl být mrtví?" oplatil jsem mu objetí a tak jsme zůstali pár minut.
"Můžeme si o tom promluvit ráno? Prosím? Chci se teď poze mazlit."zněl jako by se měl rozlomit.
"Jistě." Objal jsem ho pevněji a za chvíly jsem citíl,že pomalu usínám.
____________
Ráno
Vzbudil jsem se a podíval se z okna ven.Bylo krásně,svítilo slunce.
Podíval jsem se zpátky na Ashtona.Měl na tváři otlačenou deku.Chtěl jsem vědět co se stalo,ale nechtěl jsem na něho tlačit.
Zavřel jsem oči a povzdychl si. Je v pořádku? Chtěl jsem o něm vědět víc,o osobním životě.Je můj kluk,ale kdyby mi to říct nechtěl,nenutil bych ho.
Podíval jsem se na hodiny vedle postele,bylo skoro 9,oh super,nešli jsme do školi,je čtvrtek.Ve čtvrtek se nic moc neděje.
Znovu jsem pohlédl na Ashtona,jeho oči byli otevřené a dívali se na mě,"dobré ráno sluníčko". Usmál se,skvělé usmál ,to je dobré znamení.
"Dobré ráno krasavče." Usmál jsem se na něj.
"Nejsem krasavec,"řekl zamračeně.
"Řekl jsem ti ať toho necháš.Vždycky jsi byl a vždy budeš krásný." Snažil jsem se aby uvěřil,že je krásný,ale spíš to vypadalo,že má chuť mě zabít.
"hm."
Povzdechl jsem si,"chceš se jít nasnídat?"
"Ne,nemám hlad,ale děkuju." Znovu se usmál.
"Proč se směješ?"zeptal jsem se pobaveně.
"Protože se dívám na tebe."zčervenal a zklopil pohled dolů..
"Awweeeeeee! To je roztomilé!"oba jsme se zasmáli,"pojď jdeme dolů."
Zvedl jsem se z postele a oblékl si triko.Ashton na mě zase zíral,"přestaň se na mě koukat!"
"Nemůžu,je to nemožné." byl tak divný.
Spěchali jsme dolů ze chodů,a běželi do kuchyně,bylo to jako bysme závodili.Ashton si sedl na stoličku k pultu,zatímco jsem si sypal cereálie. Zalil jsem je mlékem.Bylo ticho,ne trapné ticho,ale takové to příjemné.
Sedl jsem si vedle Ashtona a začal jíst,ale předtím jsem se ještě promluvil,"takže..minulou noc..uprostřed noci.. chceš si o tom promluvit?" zeptal jsem se díval se na něho.
"Jo,myslím."řekl a podíval se dolů.
"Dobře,takže co se stalo?" pohledem sem sjel zpátky ke svým cereáliím,nechtěl jsem se na něho nepříjemně dívat.
"Dobře..byl jsem v mém pokoji,krčil jsem se v rohu,"nachvilku přestal,"a můj otec vešel,díval se na mě..nenávistně a měl nůž.Zařval na někoho ať přivede mého přítele,"začal brečet, mluvil o mně?, "Dva lidé vešli,táhli tebe.Vypadal jsi hrozně,bili tě,hůř než mě decka ve škole.Pak tě dali do koutu a bili tě,tak moc.." jeho hlas se zlomil,začal brečet víc," potom šel k tobě on,a já věděl ,žě tě jde zabít. Zeptal jsem se proč nezabije mě,nechtěl jsem aby zabil tebe.Potom se na mě podíval a řek 'moc pozdě' pak tě zabil a já se probudil." Hlavu mě složenou v rukách,chtělo se mi brečet.
Jen tak jsme tam seděli.Jediné co bylo slyšet,byli Ashtonovi vzlyky.Nevěděl jsem jak reagovat,vážně se o mně tak bál? Ne,že bych se o něj tak nestaral,ale nevěděl jsem,že mě má tak moc rád.
Vstal jsem a objal ho,tak pevně jako minulou noc.Objetí mi oplatil,položil si hlavu na mé rameno,tričko jsem měl smáčené jeho slzami ale teď mi to bylo jedno.
"Chceš si sednout?" zeptal jsem se a trochu ho odstrčil.Podíval se na mě a přikývl.Všiml si,že taky pláču.Utřel mi slzy.
"Ano,"zvedl jsem ho,tak jak se nosí nevěsty na svatbě,a sedl si s ním na gauč v obýváku.Sedl jsem si vedle něj a dal mou ruku kolem něj,a on si položil hlavu na mé rameno.Jeho vzlyky už byly nepatrné.Seděli jsme tam tak asi 30 minut,bylo to nádherné.
"Je tu ještě něco,o čem by sis chtěl popovídat?" zeptal jsem se podíval se dolů na něho.
"Ne není,a něco o čem by sis chtěl popovídat ty?"zvedl hlavu z mého ramene a podíval se na mě.
Chtěl jsem se ho zeptat na jeho břicho,ale nechtěl jsem na něj tlačit ale prostě.. musel jsem..,"dobře,včera,když jsem tě umýval..umm,víš jak to myslím,musel jsem se podívat na tvé břicho,abych posoudil škody,a tak jsem zvedl tvou mikinu.. máš tolik modřin , očekával jsem to ale ne tolik..Ale pak jsem se podíval na tvá žebra,a oni vykukovala,jako většinou a byl překvapený. Ale jestli nechceš odpovědět,nemusíš."
Podíval jsem se na něj a on povzdychl.Byli jsme potichu pár minut a pak se na mě podíval,"omlouvám se,j-já um,já ugh,um nejím." Jeho hlas se na malou chvíly zlomil.
Nevěděl jsem odpovědět,bolelo mě to.Bolelo mě myslet na to,že si ubližuje.Chtěl jsem mu pomoct.Uvědomil jsem si,že jsem několik minut zticha.
Podíval jsem se se na Ashtona ale on tu nebyl.Začal jsem panikařit,pak jsem uslyšel bouchnout dveře.
Běžel jsem ke dveřím a otevřel je.Viděl jsem Ashtona bežet na chodník.Okamžitě jsem za ním vyběhl.Když jsem ho chytl,otočil jsem ho ke mně,objal ho a políbil.
Líbali jsme se dokud nám oboum nedošel dech,"proč jsi utekl?"
"Myslel jsem,že mě nenávidíš."Řekl hanebně,a zklopil svůj pohled dolů.
"Nikdy bych tě nemohl nenávidět.Chci ti pomoct,nikdy tě neopustím." Věděl jsem,že ho miluji a to spolu chodíme teprve 24 hodin, ale miluji ho celým svým srdcem.
_______________________________
JUPÍ JEEEE! Další díl tu! :3 Tak,pochlubte se co jste dostali! :O Já se teda musím pochlubit,že jsem asi byla letos hodná.Protože prostě tolik amazing dárků :3 Dostala jsem kytaru-na kterou neumím hrát- kalendář s 5SOS -pištěla jsem jak blbá- voňavku Our Moments a spoustu dalších krásných věcí. Bože jsem tak šťastná! :)
Tak mě napadlo,že bych začala překládat další povídku ale tentokrát takovou tu normální holka kluk.. S Lukem nebo Ashem. A nebo je tu taky možnost,že bych začala psát vlastní :D) O co by jste měli zájem? :D Překlad další povídky (ať už Lashton,Malum nebo normálně Luke a holka a tak.) a nebo má vlastní povídka? :D Napište mi to do komentářů! :)
Btw.Mějte se užasně skvěle krásněě! :3 <3 Love ya gáájs ! :) A děkuju za 1,400 reads! :OOOOO MOC MOC ♥ A omlouvám se za chyby neopravovala jsem to :)
ČTEŠ
The Lunch Table(Lashton CZ překlad)
FanfictionCz překlad povídky The Lunch Table (Lashton) od Goodness-Gracious :D) Snad se vám bude povídka a překlad líbit! :)