ASHTON'S P.O.V
Zůstal jsem doma celý den,strávil jsem ho se svými sourozenci.Byla to sranda,povídali jsme si a hráli hry a dívali se společně na nějaké filmy,ale i tak jsem se nemohl dočkat až uvidím Lukeho.
Kolem 3:30 někdo zabochal na dveře,"jdu tam!" řekla Lauren a vstala od hry a rozešla se ke dvěřím
"Ahoj Luke!" uslyšel jsem Lauren říct.
Okamžitě jsem vzhlédl od desky a uviděl Luka jak se usmívá na Lauren,"ahoj Lauren,kde je Ashton?"
Lauren ukázala na mě a já se usmál a zamával,on mi zamával zpátky.Vstal jsem a šel ke dveřím."Ahoj zlato,"řekl Luke než se přisál na mé rty.
"Ahoj Lukey,"řekl jsem a vzal jeho ruku.Pohlédl jsem na Lauren,"jdeme do mého pokoje a vy můžete počkat a pak společně dokončíme hru a nebo mě rovnou vyhoďte."
"Dobře,uvidíme se později." Usmála se a odešla zpátky za Harrym.
Pokynul jsem Lukovi,aby mě následovala šli jsme po schodech,kde byl můj pokoj.Měl jsem pokoj pro sebe což bylo velmi milé a taky mám vlastní koupelnu.
Když jsme vešli do mého pokoje á zavčel dveře a my si oba sedli na postel,"je to tu hezký,"řekl Luke a rozhlédl se kolem.
"Jo,nemám tu moc věcí,stále jsou u otce v domě,půjdeme pro ně zítra nebo dnes."
"Můžu jít s tebou pokud chceš,"řekl a podíval se mi do očí."To bych byl opravdu rád,"usmál jsem se a políbil ho.
Trochu se proměnily naše místa.Spadli jsme na postel a Luke si nalehl nade mne aniž by přerušil polibek.Luke na chvilku přestal a začal si sundávat tručko.Když si ho koneně sundal pokračoval v líbání.
Začal sundávat mé tričko s čím jsem moc nepočítal.Přelomili jsme polibek a odhodil triko pryč.Luke začal sjíždět dolů na můj krk ,kde našel mé slabé místo a začal ho sát, a já začal sténat.
"Luke." trochu jsem ho postrčil zpátkya on zastavil a podíval se mi do očí,"chci to...dělat"řekl jsem.
"Dobře,jsi si jistý?"zeptal se a podíval se starostlivě.
"Ano,a chceš to ty?"
"Ano."
"Dobře pak,hádám že to budeme dělat." Usmál jsem se a začal se smát stejně jako on.
Tahle noc byla ta nejlepší v mém životě, Byla plná sténání,radosti a čistého chtíče.A tu noc jsem si uvědomil,že Luka pouze nemiluji,byl jsem do něj zamilovaný.
_________________________________
Ahojte! :3 Po dlouhé době zase další díl překladu :) Jen jsem se vás chtěla zeptat zda chcete dva díly v jeden den a vlastně jednou za týden.A nebo zda chcete třeba jeden díl v úterý a další ve čtvrtek :) Napište mi odpovědˇdo komentářů děkuju :3 :)
Love you all,Vic ♥
ČTEŠ
The Lunch Table(Lashton CZ překlad)
FanficCz překlad povídky The Lunch Table (Lashton) od Goodness-Gracious :D) Snad se vám bude povídka a překlad líbit! :)