37.Kapitola

447 49 1
                                    

ASHTON'S P.O.V

Když jsem se ráno vzbudil cítil jsem se hrozně. Přijel jsem domů kolem  večer a všichni spali. Cítil jsem se hrozně,že jsem pustil Luka,ale nemohl jsem tam zůstat. Celou cestu domů jsem brečel a potřeboval jsem se uvolnit.


Minulou noc jsem se poprvé řezal po tom ,co mě pustili z nemocnice.Můžu poctivě říct,ž to byl úžasný pocit. Nejsem na to pyšný,ale cítím se dobře.

Teď je 8 ráno a já potřebuji vidět Luka. Vstal jsem z postele a oblékl si skinny jeans a na to mikinu. Popadl jsem své klíče od auta z nmého nočního stolku a sešel jsem schody.  

"Ashtone?" uslyšel jsem mou tetu když jsem sešel poslední schod.

Otočil jsem se ,"ano?"

"Včera volala Liz a řekla co se mi stalo,a tak jsem se chtěla zeptat jak ti je." Vypadala starostlivě.

"Jsem v pořádku."

"Jsi si jistý?"

"Ano,jsem v pořádku. Jdu se na něj podívat."

"Dobře a mysli na to,že máš dneska večer terapii."

Přikývl jsem a odešel. Zapomněl jsem na terapii,doktor se bude asi ptát jak mi je. Nemyslím si,že můžu dělat že jsem veselí jako teď.

Přemýšlel jsem o věcech které dneska řeknu,a vymýšlel co nejvíc uvěřitelné věci. Konečně jsem byl v nemocnici a u Lukova pokoje. Když jsem přišel,byl sám,a byl vzhůru.Něco dělal na jeho telefonu takže si mě nevšiml.


 Opřel jsem se o kovoví rám dveří a řekl,"Ahoj."

Podíval se na mě a pak zpátky dolů na mobil,"Čau."

"Jsi v pořádku?"

"Bylo by mi líp,kdyby jsi tu minulou noc byl." Skvělé,je na mě naštvaný.

"Promiň,nyl jsem vyděšený."

"Ty si byl vyděšený? Jak si myslíš,že jsem se cítil já?" Vážě byl hodně naštvaný.

"Já vím,omlouvám se."

"Nevíš nic,kdyby jsi to věděl tak by si tu musel být!"

"Omlouvám se ,nevím co chceš abych řekl." Oba jsme mluvili zvýšeným hlasem.

"Nechci aby si něco říkal,chci aby jsi tu byl pro mě."

"Dobře víš co? Nebyl jsem tu a řekl jsem ti omluvu.A víš za co dál se omlouvám? Že jsem to tak posral.Omlouvám se,že nejsem ta osoba jakou chceš mít. Omlouvám se za své deprese. Omlouvám se,že se zajímám o to co si o mě lidé myslí. Omlouvám se,že tě potřebuju.Omlouvám se za řezání vče-" zastavil jsem sebe,protože jsem nechtěl aby to poslední vyletělo ven. Přikryl jsem si pusu rukama a oči se mi rozšířily.

"Ty si co?" zeptal se starostlivě Luke.

"Nic,nic."

"Ne,skoro jsi řekl,že ses včera řezal."

"Ne neřekl."

"Jo řekl,ukaž mi tvé ruky."  Rozkázal mi a cyhtl své ruce.

Zakroutil jsem hlavou a ustoupil zpátky.

"ASHTONE,UKAŽ MI SVÉ RUCE. TEĎ HNED!"Zařval,nikdy jsem ho takhle neviděl,vyděsilo mě to a myslím,že to šlo vidět na mém obličeji. Nechtěl jsem ho naštvat ještě víc,a tak jsem mu ukázal své ruce. 

Vyhrnul mé rukávy a když viděl ové rány povzdychl si,"Ashtone slíbil jsi ,žeuž  to znovu neuděláš."

"Já vím,ale nejde přestat." šeptl jsem.

"Tak se snaž víc."

"Co?"

"Když se budeš snažit víc,tak už se to nestane.Bude ti líp."

To mě vytočilo,"Vážně si myslíš,že jsem to nezkoušel? Vážně bych tě chtěl vidět v mojí kůžu aspoň a jeden den,aby jsi viděl jak mi je."

"Ale prosím tě! Chtěl bych tě vidět v mé kůži,zajímalo by mě jak by si zvládl tohle."

"Rozhodně líp než ty! Nebyl bych na tebe naštvaný a pochopil bych ,že potřebuješ čas."

"Jak myslíš,teď odejdi."

Zatřepal jsem hlavou ,"nevěřím ti."

"Podívejme se kdo mluví."

"Nemůžu s tebou práv teď mluvit," rozešel jsem se ven.

"Když semnou nemůžeš mluvit když je mi zle,tak semnou nebudeš moct mluvit ani když mi bude dobře."

Otočil jsem se a řekl,"Co tím myslíš?"

"Myslím,že bychom se měli rozejít."

"Kvůli jedné blbé hádce?"

"Ano."

"Dobře."

Potom jsem odešel z pokoje.Rozběhl jsem se k východu,nedíval jsem se kam du,a do někoho vrazil.

"Ashtone,Co se děje?" řekla Liz. Podíval jsem se na ní a na Lukeho bratry ,kteří se na mě dívali.

"Nic."

"Kam jdeš?"


"Nemůžu tu teď být." Pak jsem ji odstrčil od sebe a odešel do svého auta. Rozjel jsem se domů.

___________________________________

Teď se váže vtipná storka proč to dávám tak pozdě. Já si to přepsala do wattpadu a myslela jsem,že jsem to už zveřejnila tak jsem šla do vany a najíst se a pak se dívám a mám to tu furt otevřený.Takže se omlouvám a zítra budou dva díly dobře? <333

The Lunch Table(Lashton CZ překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat