12.Kapitola

879 75 15
                                    

ASHTONS P.O.V

Po tom co mě Luke vzbudil z té hrozné noční můry,se mě zeptal jestli si o tom chci promluvit,nechtěl jsem.Takže jsem řekl,že se s ním chci pouze mazlit,a promluvíme si o tom ráno. Nevadilo mu to.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vzbudil jsem se a Luke se díval z okna,pak se podíval zpátky na mě,"dobré ráno sluníčko." Usmál se na mě.

"Dobré ráno krasavče." Nejsem krásný.

"Nejsem krasavec."To mi změnilo náladu z dobré,ma špatnou.

"Řekl jsem ti ať to přestaneš říkat,jsi krásný,vždy jsi byl a vždy budeš." Snažil se mě přesvědčit,že jsem krásný protože nejsem. 

"hm."

Povzdechl si,je to kvůli mě nebo vzdychá často ? (btw. ne že vzdychá vy úchylové! :D Prostě jen hodně povzdychává. Wtf. :DD Dobře zůstaneme u vzdychání :DD ) "Chceš se jít nasnídat?"

"Ne,nemám hlad,ale děkuju." Hladověl jsem,ale úsměvem jsem to zakryl.

"Proč se usmíváš?" měl skrytý úsměv na tváři.

"Protože se dívám na tebe."Zuřivě jsem se červenal.

"Aweeeeeeeeee! To je roztomilé!" oba jsme se zasmáli,"pojď jdeme dolů."

Vstali jsme z postele a já sledoval Luka jak si dává svou košili,byl tak sexy,(*w*)  "přestaň na mě zírat!"

"Nemůžu,je to nemožné." Vážně jsem to řekl? 

Spěchali jsme dolů ze schodů,sedl jsem si na stoličku k pultu a Luke si sypal cereálie a zalil je mlékem.

Neměli bychom jít do školy? Podíval jsem se na hodiny,bylo 9:34,myslím,že dneska do ní nepůjde,oh skvělé.

Sedl si vedle mě a začal jísít,pak se mě zeptal na mou noční můru,nechtěl jsem o tom mluvi,ale věděl jsem,že se o mě bojí,takže jsem mu to řekl.

Přeskočil jsem tu část,kdy jsem řekl otci,že chci zemřít.Prostě jsem řekl,že jsem nechtěl aby zabil ho.

Byl konec, a my oba plakali.Proč plakal? Pár minut jsme seděli ticho,potom mě objal,tak pevně,bylo to úžasné.

Zeptal se mě jestli si chci sednout ,řekl jsem ano,vzal mě jako nevěstu a položil na gauč.Potom se mě zeptal jestli není ještě něco o čem bych chtěl mluvit,bylo tu pár věcí,ale chtěl jsem mu je říct později,pak jsem se ho zeptal jestli si on nechce o něčem popovídat.

Když jsem se ho zeptal,sklopil pohled dolů,a začal mluvit o včerejšku,když mě přinesl k němu domů,a jak se pak podíval na mé břicho,a viděl hodně modřin víc než čekal,ty největší byli od mého otce,a pak mluvil o tom jak mi jdou vidět žebra.Domluvil a já nevěděl co říct.

Trvalo mi pár minut,než jsem se odvážil mu odpovědět,ale můj hlas se zlomil,"Já,omlouvám se,j-jjá..umh,já,ugh..um nejím."

Luke se na mě nepodíval,a nemluvil několik minut, vzal jsem to jako náznak abych odešel. Rychle jsem běžel ke dvěřím,otevřel jsem je a potichu je zavřel,začal jsem utíkat na chodník,jak nejrychleji jsem mohl,což nebylo moc rychle.

Pak se stalo něco nečekaného,Luke mě doběhl,chytl mě za rameno ,otočil si mě k sobě a objal mě a vášnivě mě políbil. (vrrr. Vášnivě 3:) :DD)

Došel nám dech a tak jsme se od sebe odtáhli,"proč si utekl?" podíval se na mě zmateně.

"Myslel jsem,že mě nenávidíš."Sklopil jsem hlavu dolů studem.

"Nikdy bych tě nemohl nenávidět.Nikdy tě neopustím,chci ti pomoct." Doufám,že to myslel tak jak to řekl,protože já jsem ho potřeboval.A v  ten moment jsem si uvědomil,že tenhle kluk je láska mého života,a nic to nemohlo změnit.

________________________________-

TADÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! :D Další díl zde :3 :D 

*Bullshit za 3..2..1*

Teď tu dám jedno přiznání.JSEM ÚCHYL NA ČAJE! :D Rll,není den kdy bych neměla čaj.Teď zrovna tady mám vedle sebe 2 velké-fakt velké- hrnky čaje. Jeden je zázvor s pomerančem a druhý je pečené jablko-ten jsem dostala od babičky k vánocům :3 :D - 

BOŽE ZA 9 DNÍ MÁM NAROZKY!! Už ze mě bude velká 14ctka BI :DD No jo. :D)

Dneska,jsem,totálně,chcípala,u,fotek,Ashe,Gordyho,Caluma,Luka/eho. *w* To nechcete

Lidi,totálně tu teď chcípám z Eda Sheerana. Bože,dokonalej to človíček fakt. ♥ Láska moja :3 :D 

Jo a jinak mám takové menší překvápko. :D) Rozhodla jsem se psát svou vlastní povídkůů :3  Bude to Malum storka:D Už mám napsaný prolog a první díl,ale ještě nevím kdy to zveřejním :D Napište mi do komentářů jak se vám tahle část líbila! :3  A děkuju za 1,6K reads! :3 Bože *O*

btw.luf ja so máč.♥ Děkuju moc,že tenhle překlad čtete a taky děkuju,že čtete i ty bullshit poznámky :'D a napište mi do komentů kdy by jste chtěli,abych přidala prolog k nové povídce:)  Která bude trochu depresivní,takže kdo nemá rád takové věci ať si to raději nečte až to bude zveřejněné :D

btw2.Dobře,to už je fakt konec téhle poznámky.A možná ještě dnes přidám další díl :D A když ne tak zítra lásky ♥ Luf ja so muč ♥ Mějte se úžasně,skvěle,krásně. Viktorka vás miluje ♥ :3 :D

The Lunch Table(Lashton CZ překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat