27.Kapitola

560 61 1
                                    

ASHTON'S P.O.V 

Byl jsem v šok na to,abych něco řekl.Neočekával jsem že tady bude to,co zbylo z mé rodiny aniž bych o tom věděl.

"Ashtone,tady jsi."Řekla Lukeho mamka.

Ale já neodpověděl,byl jsem stále v šoku a nevěděl jsem,co říct.

Moje teta se otočila a podívala se na mě,v jejich očí se třpytily slzy,"oh,Ashtone." řekla a pospíchala ke mě.Těsně mě objala,ale já ji objetí neoplatil. 

Trochu jsem ji od sebe odtlačil,"co tu děláte? Myslel jsem,že mě nenávidíte." Řekl jsem.

Povzdychla si,"já jen.. nevěděla jsem,jak zareagovat,moje mamka byla velmi proti gay párům,takže jsem myslela že je to špatné.Ale po měsíci,jsem si uvědomila,že to já jsem byla špatná.Podívala se zoufale.

"Proč jsi mě nekontaktovala?" zeptal jsem se a nadzvedl obočí.

"Zkoušela jsem to,ale změnil sis číslo nebo něco,a když jsem mluvila s tvým otcem,řekl ,že ses přestěhoval do Ameriky."

Bylo toho na mě moc,tolik se toho za poslední dva dny stalo,a já jsem nebyl schopný to všechn pobrat.Pak si mě všimli dva lidé což jsem si uvědomil,že je to můj bratr a sestra.Přišli ke mě a objal mě, což mě bolel trup.

Zasykl jsem bolestí a oni se odemně rychle odtáhli,"jsi v pořádku Ashtone?" zeptala se má mladší sestra Lauren. 

"Potřebuju být nachvilku sám." Řekl jsem a snažil se nenavázat oční kontakt s kýmkoliv.

"Jsi si jistý?" zeptala se mě teta.

"Ano,jsem si jistý,prosím odejděte." Snažil jsem se neznít hrubě,ale vyznělo to tak.

"Dobře,budeme čekat na chodbě,kdyby sis chtěl promluvit." Přikývl jsem a všichni odešli,a na Luka.

"Chceš abych odešel?" zeptal se.

"Ano prosím."Řekl jsem a stále se na něj nedíval.

"Dobře,miluju tě." Ale já neodpověděl,nevěděl jsem zda odejde,ale pak jsem uslyšel zvuk zavírání dveří,což mi odpovědělo na mou otázku.

Citíl jsem se špatně,že jsem všechny vyhnal.Ale potřeboval jsem být vážně o samotě.Potřeboval jsem to všechno nějak pobrat,ale nevěděl jsem jak.Nevěděl jsem jestli tohle zvládnu.Sedl jsem si dolů na gauč,který byl v mm pokoji.Byl velmi nepohodlný,ale nehtěl jsem být v mé posteli.

Dveře se otevřeli,a já se podíval,byl to můj doktor.Podíval se na mě a řekl,"Ashtone,proč nejsi v postely?"neznil naštvaně,zněl zmateně.

"nechci být v mé postely." Přikývl a sedl si na židli vedle postele.

"talže Ashtone,chtěl jsem si s tebou promluvit o terapii."

Přikývl jsem,"dobře,co s ní?."

"Dobře,chceš jít na terapii?"

Přemýšlel jsem,nechtěl jsem,ale Luke chce baych chodil,a abych se zlepšoval,a taky by mi to mohlo pomoct,"ano chci."

"Dobře takže,přemýšlel jsem,že by si chodil na dvě sezení v týdnu a na skupinovou terapii jednou týdně."

"Jaká je pointa skupinové terapie?" zeptal jsem se zmateně.

"Dobře,je to proto,aby lidi věděli,že nejsou na světě sami."

"Jo,myslím,že to zní dobře,ale umm.. mohl by můj kluk,Luke jít semnou? Pomohlo by mi to."

Trochu zaváhal,"dobře,může na nějaké přijít,ale spíš by bylo lepší kdyby jsi tam byl jen ty a terapeut."

Přikývl jsem,"dobře,to zní dobře."

Přikývl,"dobře,jen si promluvím o tom s tvou tetou."

"Dobře,a prosímvás mohl by jste poslat mého přítele sem?"

"Jistě,ale potřebuju,aby ses vrátil do postele ,protože ti musím dát IV zpátky." přikývl jsem a snažil se stoupnout,ale nepovedlo se."Nesnáším to.

"Promiň,měl jsem vědět ,že potřebuješ pomoc." řekl doktor a šel mi pomoct.

Když jsem byl zpátky v postely povzdychl jsem si,nesnáším tuhle postel tak moc,a myslím,že to muselo být na mím obličeji poznat ,protože se doktor začal trochu smát,"taky nesnáším nemocniční postele." řekl a konečně odešel.Připadá mi jako skvělej chlap

O pár minut později,Luke vešel s jeho peněženkou v ruce,a díval se dolů.Když si sedl na židli vedle mojí postele,povzdychl  si a řekl,"jsi na mě naštvaný?"

Trochu jsem se zavrtěl,"ne,proč bych měl býtt na tebe naštvaný?".

"Dobře..když jsem  řekl že tě miluju,neřekl jsi mi  to zpátky" řekl tiše.

Povzdychl jsem,"jen jsem potřeboval trochu času,abych to vše pobral,nebyl jsem naštvaný,jen jsem byl v šoku ,to je vše"

"Dobře,"řekl a konečně se na mě podíval jeho nádhernými modrými oči,"Miluju tě,."

"A já miluju tebe."

___________________________________________-

Další díl ♥♥ Zítra budou taky dva lásky :** ♥

The Lunch Table(Lashton CZ překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat