Pohled Lukeho
Vzbudil jsem se a okamžitě se cítil dobře,většinou jsem se budil šťastný ale dnešek byl jiný.Dnes jsem se cítil..kompletní.Jako by se přes den můj život změnil,ale já věděl proč se cítím kompletní.Minulý večer jsem řekl mamceže jsem gay,byl jsem na sebe tak pyšný.
Potichu jsem se oblékl,v podstatě ty samé věci co jsem měl včera ale nahradil jsem tričko s Nirvanou tričkem s Def Leopard.
Po večeři,která se skládala z mojí mamky,která se mě 20x ptala,jestli tam nejsou nějací kluci co by se mi mohli líbit,a jelikož tam nebyli,řekl jsem ne a odešel.
Cestou do školy,jsem přemýšlel nad tím,jak řeknu svým bratrům že jsem gay.Jsem si jistý že jim to nebude vadit,ale stejně jsem byl stále nervózní.Přemýšlel jsem tak moc,že jsem málem minul odbočku co vedla ke škole.Což způsobilo to,že jsem málem srazil ptáčka co byl na cestě.
Vešel jsem do školy (v čas) a viděl Michaela a Caluma jak si povídají,když si mě všimli šli rovnou za mnou.
"Čau Luke,co se děje?"zeptal se Calum,který se opíral o vedlejší skříňku. "Nic moc se toho ráno nedělo,co vy kluci?"zeptal jsem se a hledal svůj notebook.
Calum jen pokrčil rameny,ale Michael řekl,"Od včerejšího večera mám nový mobil."vytáhl zlatý Iphone 5s z jeho zadní kapse a ukázal ho."Proč jsi dostal zase nový telefon,neměl jsi jich už tak pět za 7 měsíců?"zeptal se Calum sporně.
"Jo,ale moje máma na něj včera večer vylila trochu šťávy a on se rozbil.Tak mi dala 5s"řekl a znovu se uculil.
Protočil jsem očima a začal se smát.Měl štěstí,"Pojďte nebo příjdem pozdě."Řekl jsem a bouchnul svou skříňkou,konečně jsem totiž našel svůj notebook.
"Neeé příjdeme brzy,nesnáším ,když jdu brzy!"zakňučel Michael,já se zasmál a táhl ho na Angličtinu.
Když jsme přišli,pár lidí už tam bylo,ale oči mi zklouzli na jednoho kluka,seděl v zadním rohu s kapucí nahlavě.Hlavu měl položenou na lavici.Nepamatuju si že bych ho tu viděl včera,možná tu nebyl? Nebo jsem se jen nedíval po ostatních.
Moc jsem nad ním nepřemýšlel,a sedl si k mé lavici.Učitelka vešla a vypadala přesně jako včera,naštvaně.Možná tak jen vypadal její obličej.
Během vyučování,my bylo opravdu jedno co se učíme,protože jsem to už uměl.
"Pane Irwine! Sundejte si to z té hlavy HNED!"zařvala učitelka,čímž mě probudila z mého tranzu.Celá třída se otočila dozadu,kde byl ten kluk ,kterého jsem si všiml když jsem vcházel.
Podíval se na učitelku,jako na ďábla,ale hlavu měl stále dole.Učitelka se vztekala,její obličej byl červený jak zadržovala dech.(Zapoměla jsem jméno učitelky tak to bude třeba Paní Treye.)
"A JE TO!"Proč je tak šílená,vždyť má jen hlavu na lavici.On ji měl u prdele a hlavu nechal dole,"KAŽDÝ DEN V TOMHLE ROCE MÁTE HLAVU DOLE A NEDÁVÁTE POZOR.! IHNED ZVEDNĚTE HLAVU NEBO PŮJDETE DO ŘEDITELNY!"Začala vyšilovat.Byl jsem si docela jistý že lidé v Číně slyšeli její křik.
Podíval jsem se zpátky na toho kluka,stále jsem nevěděl jeho jméno,ale příjmení je Irwin,byl roztomilý.Ale v každém případě,se jeho oči otevřeli a pomalu zvedl hlavu.I když ji měl nahoře stále nedával pozor.
"Velmi dobře,děkuji vám.Promluvím si s vámi po hodině,sama!"Paní Treye dokáže být strašidelná,když chce.
Potom jsem měl matiku,byl jsem potichu,ale pan Irwin (ano takhle mu tedˇbudu říkat,) přišel pozdě.Nezajímal jsem se kde sedí a dával pozor.
Po matice jsem měl výtvarku,strašně moc jsem chtěl mít tělocvik protože v té třídě byl Michael, v téhle tříde žádné přátele nemám.Zase jsem neposlouchal učitelku protože mluvola o hliněných boxech.
Po výtvarce byl oběd.KONEČNĚ.Sedl jsem si ke kámošům,kteří si povídali o sportovních týmech,o které jsem se vůbec nezajímal.
Rozhlédl jsem se po jídelně na ostatní skupiny.Všiml jsem si pana Irwina sedět samotného bez jídla.On nemá žádné kamarády?Cítil jsem se špatně za něj.
"Hej jdo je ten kluk co tam sedí sám?"zeptal jsem se,čímž jsem přerušil jejich nudnou konverzaci o sportu.
"Oh,to je Ashton,ale nebav se s ním,je divnej,nikdo se s ním nebaví.Byl docela cool a populární,potom se prokeclo že je gay ,což byla sociální sebevražda."řekl Calum.
"To se vážně záleží na tom jestli je gay,proč je to tak velký problém?"zeptal jsem se překvapeně na jeho odpověď.
"Ne nezáleží,ale on se přestal se všemi bavit,není to špatné,ale on se chová divně od té doby co svět ví že je gay."řekl Michael.
"To je dobře že nezáleží na tom že je gay,protože já jsem taky gay."řekl jsem náhle,ale vlastně jsem byl rozhodnutý říct to.Všichni se na mě začali dívat,"Co? Myslel jsem že to není žádný problém?!"řekl jsem a podíval jsem se na ně svýma hnědýma očima.
Harry promluvil jako první,"Nezáleží na tom,ale ty nevypadáš jako gay,myslím tím že vypadáš jako špatnej populární kluk ,prostě nevypadáš jako tenhle typ."řekl a sklopil pohled dolů na své jídlo,všichni se dívali na své jídlo.
"To je dobře,protože bych byl vážně zklamaní kdyby jste mě soudili kvůli mé sexualitě."na všechny jsem se podíval.
"My ttě nesoudíme,jsme uplně v pohodě že jsi gay,jen jsme překvapení,to je vše"řekl Zeke a s úsměvem se na mě podíval.
"Přesně! Nedělej si kvůli tomu starosti."prohodil Calum.
Po tom co to řekl,byl oběd u konce a my odešli.Zbytek dne šel rychle,a Ashton byl v mých posledních dvou hodinách,což mě udělalo šťastným,měl jsem z něho motýlky v břiše.
Po škole jsem jel domů,a jako každý normální den jsem si udělal úkol,zdříml si,snědl večeři,díval se na TV a pak šel spát.Ale než jsem usnul,stále jsem nemohl přestat myslet na Ashtona.
Omlouvám se že mi to tak dlouho trvalo! :D Ale vůbec jsem neměla čas a ani moc náladu :) Ale dočkali jste se a to je hlavní ne? :3 Každopádně hned teď se jdu vrhnout na překlad další části ! :D Snad se vám tahle část líbila! :3 Už to pomalu začíná :D) A jinak všem přeji krásný večer! <3
ČTEŠ
The Lunch Table(Lashton CZ překlad)
FanfictionCz překlad povídky The Lunch Table (Lashton) od Goodness-Gracious :D) Snad se vám bude povídka a překlad líbit! :)