LUKE'S P.O.V
Po tom ,co si mamka šla promluvit s Ashtonem jsem šel ven promluvit si z bratry,dlužil jsem jim vysvětlení.Vyšel jsem z nemocnice a ohlídl se po bratrech a pak jsem si jich všiml jak sedí na zemi.
Přišel jsem k nim a sedl si do prostřed,protože tam bylo místo.Oba se na mě podívali.Dlužil jsem jim vysvětlení,ale nevěděl jsem co říct.
"Nevím co říct." Podíval jsem se dolů a začal si hrát s pyžamovími kalhotami.Němel jsem čas si je přesléct.
"Můžeme mít pár otázek?" zeptal se Jack.
"Jistě."
"Je Ashton v pořádku,jako vážně v pořádku?"
Povzdychl jsem,"je na živu,vzalo mu to spoustu..zdraví a myslím mentálně..On hodně přemýšlí a stále mu ty myšlenky proudí hlavou."
"Je tvůj kluk?"
"Ano,myslím,že máma vám řekla,že jsem gay."
"Jo,ale chtěli jsme to vědět od tebe a taky jsme ti chtěli říct ,že to mezi námi nic nezmění.Nedívali jsme se na tebe divně předtím nebudeme se na tebe dívat divně ani teď."
"Děkuju kluci,moc to pro mě znamená."
"A taky tu jsme pro Ashtona,nebudeme ho odsuzovat."
"Jo,já vím."
Potom přišla mamka a zeptala se,"Luke můžeš jít semnou dovnitř?"
"Jistě."
Vstal jsem a následoval ji,měl jsem trochu starosti,stalo se snad nšco špatného? Co,když Ashton umřel?
"Luke? Jsi v pořádku?" zeptala se mě a mávla rukou před obličejem.
"Jo jen přemýšlím..co Ashton říkal?"
"Dobře,řekla jsem mu,že vím o jeho tátovi a řekla mu jak moc ho miluješ."
"Jak můžeš vědět,že ho miluji?"jak mojla říct,že ho miluji,to to jde tak vidět?
"Bál ses o něho a taky,když jsem s tebou mluvila řekl si mi,že spolu chodíte."
Usmál jsem se a vzpomínal jak byl Ashton šťastný,to byl můj nejoblíbenější Ashton.
"Takže,co se stane s jeho otcem?"
"Dobře,trochu jsme o tom mluvili,ale vypadal unavený tak jsem mu řekla ,že by měl odpočívat a že až se probere tak si o tom popovídáme."
"Dobře,myslím,že bych měl jít do jeho pokoje a čekat až se vzbudí."
"Dobře,"a pak jsme se vydali každý svým směrem,když mě ještě zastavila,"oh a Luku?"
"Jo?"
"Nenech Ashtona jít,je něčím speciální,můžu říct,že se o tebezajímá."
Usmál jsem se na ni,"nenechám mami,věř mi."
Potom se usmála a odešla a já šel k Ashovi do pokoje.Poprvé jsem si všiml jak je jeho pokoj krásný.
Podíval jsem se na hodiny,bylo 9:54 a já byl tak unavený.Přítáhl jsem si k jeho posteli židlu,chytl jeho ruku do mé a cítil jak usínám.
ASHTON'S P.O.V
Když jsem se probral,první věc co jsem viděl byl Luke spící vedle mě a držící mou ruku.Podíval jsem se na hodiny,bylo 12:04,rozhodl jsem se Luka vzbudit.
"Luke,"zašeptal jsem a trochu zatřásl jeho rukou,ale on se stále nehýbal,"Luke,vstávej" Řekl jsem normálním hlasem. On šubl hlavou a pak si normálně sedl a zívl.
"Ahoj zlato,jak ti je?" zeptal se a líbl mě na tvář,trochu jsem se začervenal.
"Líp,cítím se dobře po zdřímnutí."
"Jo já taky."
"Víš ,že tě moc miluju a vím ,že se známe jen pár dní,ale jsem do tebe zamilovaný."
"Taky jsem do tebe zamilovaný."
"Neříkej to takhle."
"Co?"
"Neříkej to potom co ti řeknu ,že jsem do tebe zamilovaný,cítím se pak jakoby si semnou jen souhlasil."
"Rozumím,dobře.Jsem do tebe zamilovaný."
"A já jsem zamilovaný do tebe."
Seděli jsme tam pár minut,bylo to krásně uklidňující.
"Víš," řekl Luke,"přemýšlel jsem o nás,a jsme jako dvě rozbitá srdce zapadající do sebe."
"Jo..myslím,že jsme."
_______________________________________________-
DALŠÍ DÍL TŮŮ!! :3 ♥ A já úspěšně přežila vodění dětí k zápisu. Řeknu vám v růžových šatech,běhat po škole je fakt trapný.Ale pár dětí se semnou vyfotilo :3 Asi jsem byla krásná princezna :D Jedna holčička se mě zeptala proč mám krátké vlasy,a já,že jsem chtěla být jiná než druhé princezny. Pro info mám vlasy zhruba jak Ashton teď ani to možná ne :DD
Ok tak jo,pro dnešek to balím a půjdu se chystat do školy a nebo psát něco jiného :D
Love you all ♥ Vaše Vic x ♥
BTW.DÍL VĚNOVANÝ VŠEM! ♥ A omlouvám se za chyby! ♥
ČTEŠ
The Lunch Table(Lashton CZ překlad)
FanfictionCz překlad povídky The Lunch Table (Lashton) od Goodness-Gracious :D) Snad se vám bude povídka a překlad líbit! :)