ASHTON'S P.O.V
Byl jsem sám v pokoji.Řekl jsem Lukovi ať se jde podívat na Brook,který odešla za svou sestrou po té co její otce odešel,chtěl jsem se ujistit,že je v pořádku.
Zíral jsem ven z okna mého nemocničního pokoje,když v tom vešla moje teta.
"Ahoj Ashtone,"řekla a posadila se na židly vedle postele.
"ahoj,"řekl jsem tiše a ani se na ni nepodíval.
Povzdechla si,"já vím,že jsi na mě naštvaný,a máš právo být.Odešla jsem,když si mě potřeboval,a za to se omlouvám."
Chtěl jsem říct,"měla bys." ale to by vyznělo hrubě,a nechci být na ni hrubý ,když se omlouvá.
"Já uhh, mluvila jsem s doktorem o terepii,a podepsala jsem papíry ,že půjdeš,protože řekl,že chce," přikývl jsem,"a řekl,že budeš muset brát antidepresiva.."
Nechtěl jsem brát žádné prášky,pravděpodobně se nebudu cítit lépe,ale spíš mě budou dělat víc bláznivějším než jsem.
Snažila jsem se to vysvětlit Harrymu a Lauren,a Lauren to pochopila,ale Harry je ještě moc mladý.."přikývl jsem."A pokud chceš..můžeš žít s námi,pokud chceš,pokud ne tak to chápu."
Zaváhal jsem,ale pak to řekl,,"děkuju." A to bylo poprvé co jsem se na ní podíval,plakala.
"Za co,"
"Za to,že jste se vrátili,za starost a za pomoc."
"Ale..co to,co se stalo před pár lety?"
"Zapomeneme na to a začneme znovu."
Usmála se,"ráda začnu znovu Ashtone."
"Já taky,ale umh..co se stalo s mým tátou?"
"Je zatčen Ashtone,viděla jsem ho s pouty na policejní stanici,není ten stejný muž jakým kdysi byval."
"Uvodím ho někdy znovu?".
"Ano,ale myslím,že za dlouhou dobu.Ale až ti bude 18,můžeš ho navštívi pokud budeš chtít."
Přikývl jsem.
________________
LUKE'S P.O.V
*DRUHÝ DEN RÁNO*
Minulou noc jsem spal v nemocnici
s Ashtonem,ale moje mamka řekla,že musím ít dnes do školy a já s tím nejsem moc spokojený.Ashton příjde až příští týden,potřebuje klid.
Minulý večer Ashton,jeho bratr a sestra,jeho teta a já jsme si několik hodin povídali něco o sobě ,a Lauren si myslí,že já a Ashton jsme nejroztomilejší pár,tohle řekla.Ale byl to pěkný večer,bavili jsme se.
Vstával jsem v 6 ráno a Ashton ještě nebyl vzhůru,ale já msel domů připravit se.Nechtěl jsem ho vzbudit a tak jsem mu napsal vzkaz,kdy se vrátím.
A teď jsem na cestě do školy a jedu tak brzo,protože jsem se měl hodinu s paní Treyem,yaaayy.
Když jsem přijel ke škole,byl jsem tu o deset minut dříve,než kdy jindy.Zastavil jsem se u své skříňky a vzal si mé knížky na první tři hodiny.
Vešel jsem do třídy a ta ďáblice seděla za jejím stolem.Podívala se na mě,"Pane Hemmingsi! Jste zpátky,kde jste byl tak dlouho?" trochu osobní otázka.
"Umm,jen něco osobního."
Přikývla,"Dobře,nezameškal jste toho moc,pracujeme na přesvědčivé eseji ,takže máte co dělat!"
Přikvýl jsem,"dobře,dškuju."
"oh a Luku?"řekla a šla ke mě .
Podíval jsem se na ni,"ano?"
"Myslím,že to bylo velmi statečnýé,však víš..to,co jsi udělal pro Ashtona."
"Jak o tom víte?"
"Učitelé taky klábosí."
Přikývl jsem a šel pryč.
Vešel jsem na chodbu,byla teď plná.Ale když jsem šel do třídy,všichni se zastavili a zírali na mě,skvělý,
___________________________________---
Krásnou neděli přeji :-) Jsem vynervovaná,protože zítra píšu písemku z matiky a nesmím ji posrat.Držte mi palce prosím ♥♥
Mám vás moc ráda ♥
ČTEŠ
The Lunch Table(Lashton CZ překlad)
FanfictionCz překlad povídky The Lunch Table (Lashton) od Goodness-Gracious :D) Snad se vám bude povídka a překlad líbit! :)