LIZ'S P.O.V
Po hodině od té situace s Brooksininým tátou,jsem měla hovor od policie.Chtěli,abych přišla a seznámila se s Ashtonovou tetou.Nebyla jsem si jistá,proč chtějí ,abych přišla,možná mi chtěli položit pár otázek a ujistit se ,že je to opravdu Ashtonova teta.
Vešla jsem do Ashtonova pokoje,on a Luke se společně smáli.Usmála jsem se na ně,jsou spolu tak roztomilý.
"Ashtone? Zrovna mi volala policie,chtějí abych přiěšla a promluvila si s tvou tetou."
Ashtonův obličej trochu poklesl,nevím jestli si jen dělal starosti a nebo za tím bylo něco jiného.
"Oh,dobře,to je v pohodě."
"Dobře,budu brzo zpátky."
"Dobře ,oh a paní Hemmingsová?"
"Říkej mi Liz nebo jak koliv chceš drahý."
"Dobře,umh.. nevíte co se stane s mým tátou?".
Povzdychla jsem,"ne nevím,ale jsem si jistá,že mi to řeknou až tam příjdu."
"Dobře to je v pořádku."
ASHTON'S P.O.V
Bál jsem se.Co když mě teta stále nenávidí?
Co když proti mě znovu poštve sourozence? Co když bude předstírat,že je milá a pak mě bude šikanovat jako můj otec?
"Ashtone,uklidni se,bude to v pohodě."Řekl Luke a rukou mi prohrábl vlasy.
"Jsem jen nervózní," řekl jsem a mé oči se rozšířili a začal jsem těžce dýcaht.
"To je normální být nervozní,ale slubuju,že všechno bude v pořádku.Nenechal bych ji,aby ti ublížila."
Přikývl jsem,"děkuju Luku."
"Nemáš zač Ashi."
"Chceš si jít pro něco na oběd?"
"Asi jo." Zmáčkl jsem tlačítko,které přivolá sestřišku,protože jsem potřeboval ,aby mi vyndala mé IV.
Sestřička tu byla do pár sekund,"ahoj Ashtone! A nemyslím si,že tebe jsem poznala někdy předtím:?" ukázala na Luka.
"Oh já jsem Luke,Ashtonův kluk." Bál jsem se,že se bude nějak blbě tvářit,ale neudělala to.
"Jak roztomilé! Můj bratr je gay a za pár týdnů se má ženit!" usmál jsem se na ni,byla velmi milá a chápavá.
Oddělala mi IV z mé ruky, a dala mi na ni barevnou gázy,"chceš abych ti pomohla,nebo chceš raději aby ti pomohl Luke?"
"Luke,neberze si to osobně."řekl jsem a ddoufal,že jsem ji neurazil.
"Neberu neboj,"usmála se a odešla.
Luke mě chytl za ruce a opatrně stoupl.Měl jsem na sobě oblečení z dřívějška,takže jsem s tímghle pomoct nepotřeboval.
Luke mi dal jednu ruku kolem pasu a druhou si semnou propletl prsty,"já vím,že jsem to řekl už předtím,ale jsem na tebe vážně pyšný".
Zčervenal jsem a usmál se,"děkuju,snažím se zlepšit."
"Já vím že jo,a to mě dělá šťastným."
"Ty mě děláš šťastným."
Zasmál se a řekl,"taky mě děláš šťastný."
Chvilku bylo ticho,než jsem promluvil,"víš,zítra mě z tudma pustí."
"Jo,přemýšlel jsem nad tím."
"Tak moc se těším,tady je to hrozný."
"Stále musíme promluvit s doktorem co chce až tě odtud pustí."
"Co myslíš?"
"Třeba,jestli nebude chtít abys chodil na terapii,nebo mluvil se školním poradcem nebo něco takového."
"Jo jasně."
"Já vím,že s něma nechceš mluvit,ale myslím,že by ti to pomohlo,možná kdyby si s nimi mluvil,možná bych tam mohl být s tebou."
Usmál jsem se při té představě být tam s Lukem,"jo,to by šlo"
Konečně jsme došli do jídelny a stoupli si do řady. Tentokrát byl sedvič s pár hroznami. Vím,že to nesním celé ale udu se snažit sníst aspoň půlku.
Luke zaplatil a šli jsme si sednout.Nebylo tu tolik plno jako ráno.Sedli jsme si vedle do místosti,byla pěkná a bylo tam ticho.
Snědl jsem tolik,kolik jsem mohl.Pouze pět hroznů a dva kousky sendvičeVím,že bych mohl jíst víc ,ale bylo by mi nevolno a asi bych zvracel.
"Už nemůžu,"řekl jsem a odstrčil to od sebe.
"To je v pořádku,nejmenší co si mohl udělat je zkusit to,bude to chvilku trvat než sníš celou porci a já to chápu."
Usmál jsem se na něj,"děkuju.že mě chápeš."
Luuke konečně o pár minut později dojedl a stoupl a vzal můj a jeho podnos,a odnesl ho.Potom se vrátil a pomohl mi stoupnout,chytl mě zae tak jako jsme sem šli.
Když jsme přišli do pokoje,stála tam Lukeho mamka,má teta,můj bratr a moje sestra.
___________________________________________-
Ahoj ! MÁTE POVOLENO MĚ ZABÍT PROTOŽE SI TO ZASLOUŽÍM!
Konečně jsem se po 17ti dnech dokopala k tomu,abych přeložila další díl! :DD Potlesk pro mě plz. *_*
Právě se dívám na Anittu Ball *_* [MILUJU JI] Ona je naprosto božská *_* No ale nebudu se tu moc vykecávat a jdu překládat dál ať můžu dnes přidat ještě jeden díl :D
MILUJU VÁS A DĚKUJU,ŽE JSTE POČKALI ♥ VĚNOVÁNO VŠEM ♥
ČTEŠ
The Lunch Table(Lashton CZ překlad)
FanfictionCz překlad povídky The Lunch Table (Lashton) od Goodness-Gracious :D) Snad se vám bude povídka a překlad líbit! :)