13.Kapitola

889 74 8
                                    

(Stále ten samí den jako v minulé části)

"Vypravěč"

Luke a Ashton šli zpátky do domu ruka v ruce,nebylo to trapné.Luke se chtěl Ashtona zeptat na víc věcí ohledně toho,že nejí,ale nechtěl ho tlačit.Ashton čekal až se Luke zeptá,protože sám by mu to neřekl.

Poté,co se vrátili domů si sedli do obývacího pokoje.Nastalo trapné ticho,"takže..chceš si o tom promluvit?" Zeptal se Luke.nNchtěl, aby to znělo nadějně, ale neuspěl.

"Jo..myslím,co bys chtěl vědět?" Ashton se na něj stále nepodíval,nebyl schopen o tom mluvit,když se na něho díval.

"Umm..dobře p-proč j-jsi přestal..však v-víš jíst?" Luke nechtěl jít na Ashtona s otázkami moc rychle,ale měl pocit,že už stejně přešel přes čáru.

"Dobře,když mě začali hodně šikanovat...a řekli mi ,že jsem tlustý a..první jsem jim nevěřil,ale pak pořád..chodili a mé myšlenky o mém lepším já prostě..přestaly."Oba brečeli.Ashton,protože byl v rozpacích a zklamaný sám ze sebe,a Luke protože nechápal jak někdo může o tak perfektním chlapci říct tak hrozné věci.

Byli oba několik minut ticho,ani jeden nevěděl co říct,ale nakonec se jeden znich odvážil promluvit,"jak dlouho t-to d-děláš?"

"Asi dva roky." Ashton si povzdychl.

"Jaktože si toho tvý rodiče nebo sourozenci nevšimli?" Luke nevěděl nic o Ashtonové rodině,nevěděl jesli má nějaké sourozence nevěděl nic.

"Um..myslím,že jsem to jen dobře skrýval" přišlo víc otázek,které Ashtona znervózňovali,protože nechtěl aby se Luke dozveděl zbytek.Luke chvíly mlček,přemýšlel co říct dál.

"Mohl by ses zvážit? Jen pro mě,chci vidět kolik vážíš.." Ashton byl připraveý mu o tom říct víc,ale Luke to chtěl vidět..

"Jo..umh myslím.." Ashto se nevážil od té doby,co přestal jíst,byl nervózní.Šli do koupelny,zavřeli a zamkli dveře,jen pro jistotu.Asi minutu zírali na váhu,Ashton a Luke se oba báli výsledku.Ashton se bál protože si myslel,že bude mít nadváhu.Luke byl nervózní,protože si myslel ,že bude mít podváhu.

Průměrná váha Ashtona by měla být okolo 75 kg.Ashton konečně stoupl na váhu.Uběhlo pár sekund ale Ashtonovi to připadalo jako několik hodin,a potom uslyšel Luka jak těžce oddychoval za ním.46 kilo.


Oba zalapali po dechu.Ashton ,protože si o sobě myslel,že je tlustý a Luke,protože měl Ash podváhu.

"Ashi..to je nezdravé." Řekl Luke a podíval se na Ashe.

"Já vím..jsem tlustý."tu poslední část zašeptal,ale Luke ho slyšel.

"Ne,nejsi.Není to zdravé,protože to číslo je malé Ashtone.. můžeš na to umřít."Ahston nikdy nepomyslel na to,že by kvůli tomu mohl zemřít,myslel si,že je to nemožné.

"Ty si myslíš že jsi tlustý?"Ashton kývl Lukovi na souhlas,"pojď dolů z té váhy zlato."Ashton se začervenal,kvůli tomu jak ho Luke nazval,ale líbilo se mu to.

Ashton slezl a Luke si stoupl na váhu,sekundy mezi tím byli trýznivé.Ashtonn se divili tomu,co Luke dělá.

Číslo konečně zůstalo na 80 kg,"Vidíš to? 80 kg,a nejsem tlustý.Ty máš o 35 kilo míň než já.A já mám zdravou váhu." Luke se snažil nezlobit se.Nebyl naštvaný na Ashtona,byl naštvaný na to jak myslel,protože pro Luka,byl Ashton perfektní,

"Ale to ..je jiné,většina tvé váhy jsou svaly,ne tuk."

"Ashtone,cvičím asi tak jako lenost.Možná nemám velké břicho ,ale to neznamaná,že jsem  zdravej.Vím,že to zabere dlouho,ale chci ti s tímhle pomoct udělat  krok dopředu."Ashton přikývl,chtěl pomoc,chtěl změnu v jeho životě,chtěl začít jíst a chtěl být zdraví.

Oba se chtěli ve stejnou dobu obejmout,Ashton zabořil hlavu do Lukova krku a snažil se uklidnit.Stáli tam několik minut.

Potom slyšeli jak se vchodové dveře otevřely,a zase zavřely.Ashtonova hlava se zvedla z Lukové hrudi a Luke vytřeštil oči.Zapomněl,že dnes měla jeho mamka přijít domů.

________________________________________

Tak jo,trvalo mi to fakt dlouho :D za 1)lenost 2)lenost. :D 

Ale dočkali jste se :3 POSLEDNÍ DEN V ROCE 2014! POSLEDNÍ DÍL CO PŘIDÁM V TOMTO ROCE! :OOO :D JINAK ZHRUBA ZA TÝDEN NAROZKY.  :'D Budu doufat,že dostanu něco s 5SOS nebo nějakou knížku.Na knížky já jsem magor :D 

Dělejte věci s láskou,protože prostě poslední den 2014. :D)  Užíjte si silvestra a né,že se opijete!:DA kdo to ještě nezjistil,píšu svou povídku ->  http://www.wattpad.com/story/29288906-lost-boy-malum

Tak šup šup číst ! :D <3 Mám vás ráda,a moc děkuju za 1916 reads,208 votes a 75 komentů! :)  Budu doufat,že se ještě dnes dočkám krásných 2000 reads! :) Aby ten rok krásně skončil. :) 

LUF JA SO MUČ ♥ UŽÍJTE SI DNEŠEK LÁSKY ! ♥ A OMLUVTE MÉ CHYBY A NEDOSTATKY. NEOPRAVOVALA JSEM TO -já sice neopravuju,žádnou část ale...ok ok :DD - LUF JA ♥ ♥

The Lunch Table(Lashton CZ překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat