Ben's P.O.V
Co se děje? Já a Jack jsme přišli z výletu dřív,protože jeden kluk měl otravu z jídla.
Když jsme se vrátili domů,bylo půl jedné ráno a máma sledovala Klub špatných holek.Chtěla nám něco říct.
Řekla,že je Luke gay.Byl jsem v šoku,ale byl jsem za něj šťastný,protože pak máma řekla,že má přítele.(Boyfriend)
Po téhle konverzaci máma odešla do postele,ale já a Jack jsme nebyli unavení,takže jsme zůstali vzhůru.
Pak jsme kolem 4té ráno uslyšeli Luka jak volá na mamku,zněl tak zoufale,že jsme vyběhli nahoru,kde jsme se potkali s mamkou.Otevřela dveře a my ji následovali do Lukova pokoje.
Co jsme viděli bylo hrozné,usoudil jsem,že je to Lukeho přítel,vypadal tak nevině,pěkně.Jack zavolal sanitku,já objal Luka ,který mi začal okamžitě vzlykat do hrudi.
Když sanitka přijela,Luke je následoval dolů a pak odjel v sanitce se svým klukem.
Teď sedíme v autě a jedeme do nemocnice,jediný zvuk co posloucháme je mámin pláč.Nesnáším,když vidím mamku plakat.Naposledy jsem ji takhle viděl ,když umřel táta.
Když jsme konečně přijeli do nemocnice,šel jsem na recepci,"umh..promiňte? Přivezli sem kluka,umh on..hodně krvácel,neznám jeho jméno.Ale můj bratr je jeho přítel,jen by mě zajímalo kde je?"
Nevěděl jsem jestli ví,o kom mluvím.
"Ano ten chlapec.Právě je na chirurgii v ..7. patře".
"Dobře,díky."
Pomohl jsem mamce do výtahu a stiskl 7.patro. Když jsme tam byli,vyšli jsme ven a všimli si Luka v čekárně jak vzlyká do rukou.
Jack k němu okamžitě vyrazil a objal ho .(ZASE JSEM NAPSALA "A OJEL HO" LIDI CO TO SEMNOU JE!??)
Brečel mu do hrudi.Byla to ta nejsmutnější věc,co jsem kdy viděl.
Šel jsem za nimi a sedl si vedle Luka.Mamka si klekla k Lukovi a chytla ho za kolena.Trochu popotáhl a podíval se na ni.Měl slzy na tváři a jeho oči byli červené.
"Zlato já vím,že je to těžké.. bude to v pořádku,je jedno co příjde.Vím,že to bude v pořádku.Možná se to teď zdá,že ne ,ale bude. Jeden z mých oblíbených citátů je *Všechno bude ke konci v pořádku,a jestli ne,pak to ještě není konec" " .
Luke jí věnoval malý úsměv,ale můžu říct,že byl falešný.Jack vstal a pustil mamku sednou na jeho místo.Luke položil hlavu na její rameno,které teď bylo zkrápěno slzami.
Seděli jsme tam asi dvě hodiny,než přišel doktor,"umh,přítel pana Irwina?" Luke si okamžitě stoupl k dokotrovi a my ho následovali.
"Jak je mu?"
"Bude v pořádku,je naživu ,ale ztratil spoustu krve.Má vzácnou krevní skupinu,ale dali jsme mu co jsme měli,jen aby jsme ho udrželi naživu.Teď spí,ale až se vzbudí,bude zmazený,z nedostatku krve.Ale bude v pořádku,necháme si ho tu na 72 hodinové pozorování,ale potom bude moc odejít,pokud si to vybere.Teď je na pokoji číslo 714 a může za ním pouze jedna osoba"
Potom odešel pryč.
"Běž ty Luke,jsi jeho kluk,přijdi když si budeš potřebovat promluvit nebo cokoliv jiného,dobře zlato? Luke přikývl a odešel .
LUKE'S P.O.V
Nervozně jsem šel chodbou.Když jsem našel jeho pokoj,chvíly jsem před ním stál.Ruce se mi třásly,bál jsem se toho co uvidím.
Kdy jsem konečně otevřel dveře,viděl jsem bledého Ashtona,jeho vlasy byli rozcuchané,měl hadičku v ruce,a spoustu dalších věcí ,které jsem nevěděl jak se používají a na co jsou.
Sedl jsem si vedle něj a vzal ho za ruku,prostě jsem tam seděl a přemýšlel.Přemýšlel jsem,proč to uděll,vždyť je tak perfektní a já byl do něj zamilovaný.
Já vím,že ho znám pouze několik dní,ale byl jsem do něj šíleně zamilovaný a jestli umře,umřu s ním,nemohl bych bez něj žít.
"Luke?"řekl velmi slabí hlas.Okamžitě jsem zvedl hlavu a viděl Ashtona jak se na mě dívá.
"Ashi,jsem tak šťastný,že jsi vzhůru.Hrozně jsem se o tebe bál." Dal jsem mu malé objetí,nechtěl jsem mu ublížit.
"Omlouvám se,nevěděl jsem ,že to půjde tak rychle.Nechtěl jsem umřít."Bylo uklidňující slyšet tahle slova,nechtěl to je dobře,
"Neomlouvej se,je to v pořádku,jen to už nikdy nedělej,prosím."
"Neudělám,slibuju."
"Umhh..nemusíš pokud nechceš,ale můžeš mi říct proč? Však víš..proč jsi to udělal?"
"Myslím,že ano.."
ASHTON'S P.O.V
"Myslím,že ano.." trošku jsem zaváhal,strašně mě bolela hlava,"dobře,jeden důvod byli děcka ve škole jak mě šiknují," Luke přikývl,"umh..a moje mamka před nějakou dobou umřel,a když jsem to řekl (to že je gay) rodině,moje teta vzala mou sestru a bratra,a zmizela.Potom můj otec.. mě začal zneužívat,a řekl mi hodně věcí..špatných věcí,a já jsem jim prostě začal věřit,prostě jsem se snažil je dostat ven.""Tvůj otec ...tě bil?"přikývl jsem,"měli by jsme to říct mojí mamce,nemůžeš se vrátit zpátky,nenechám tě,řekneme to policajtům,a oni ho zatknou a už ho nikdy neuvidíš."
"NE! Nesmíš to nikomu říct! nikdo to nesmí vědět,řekl jsem ti to ,protože ti věřím a vím ,že mě nebudeš odsuzovat."
"Moje máma tě taky nebude odsuzovat,nikdo tě nebude odsuzovat.Protože to není tvoje chyba,že tě bil,nikdo slibuju.
"Ne! Nemíš! prosím Luke!"
"Omlouvám se,ale musím.Bude to tak lepší.Jdu jí to říct."
Pak odešel.
________________________________________
Tak jo,teď se vážně nevymlouvám,ale mám toho moc.Vážně moc.Začnu školou-snažila jsem si zlepšit známky,které stejně nebudou zrovna nejlepší :D A taky mám nemocného dědu tak s ním trávím hodně času.Potom jsem měla narozeniny a měla je i moje mamka tak byla oslava :D Hlavně to neberte tak,že by mě to nebavilo! Bože to by jste si mysleli tu největší blbost na světě! :')
ZA CHVILKU BUDE 3K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BOŽEEEEEEEEEEEEE DĚKUJU DĚKUJU DĚKUJU ♥♥♥ MOC MOC! ♥
A teď se zeptám na pár otázek já vás! :D
1)Co si myslíte o Lukovi?
2)Co si myslíte,že bude dál? :) :P
3)Jaký byl váš rok 2014? :D
4)JAKÉ JSTE SI DALI NOVOROČNÍ PŘEDSEVZETÍ (doufám,že to mám napsané správně *.* ) :D
A klidně se mě ptejte na něco,co by jste o mě chtěli vědět nebo ták :) odpovím vám a ráda! :)
Klidně mi napište zprávu! :) ♥ Luf ju so muč.Hezky se vyspěte! -je 21:44,kdyby si to někdo četl ráno a divil se :D- Luf ja so muč ♥♥
BTW.MILUJU SUE!1!1!!!!1!! ♥♥♥♥
ČTEŠ
The Lunch Table(Lashton CZ překlad)
FanfictionCz překlad povídky The Lunch Table (Lashton) od Goodness-Gracious :D) Snad se vám bude povídka a překlad líbit! :)