ASHTON'S P.O.V
Čekali jsme tři hodiny na to zda se Luke vzbudí,ale zatím se tak nestalo. Luke měl IV a transfuzi krve. Liz,Ben a Jack se šli najíst do jídelny,ale chtěli abych tady zůstal pro případ,že by se probral.
Četl jsem si knihu ,když jsem uslyšel tichý hlásek,"Ashi." Podíval jsem se na Luka a jeho oči byli otevřené. Díval se na mě ,jeho hlas byl chraplavý.
Zamkl jsem mobil a schoval ho do kapse,"ahoj,jak se cítíš?"
„Bolí mě žaludek,počkat,už to nemám,že ne?" zeptal se mě,když si to uvědomil.
Zasmál jsem se a odpověděl,"Ne ,nemáš."
„Kurva jo, co mám říct když to bolí?"
„Můžeš říct nižší region." Minutu jsem nad tím přemýšlel,zasmál se a řekl ,,"počkej ne,to neříkej,zní to hrozně."
On se zasmál ,"Jen trochu".
„Když to bude bolet řekni břicho."
„Nemám rád tohle slovo."
„Co? Jak nemůžeš mít rád slovo."
„Nemám rád spoustu slov,třeba vlhký.Ewww,až mám z toho třesavku."
„Musím jít pro doktora,oops." Řekl jsem a zmáčkl tlačítko 'doktor' na strašně jeho postele ,"bude tu za chvilku."
Luke přikývl a za ani ne minutu vešel dovnitř doktor,"Luke,vidím,že jsi vzhůru. Jak se cítíš?"
„Bolí to."
„To je normální,a co přesně tě bolí?"
„Můj nižší region,"řekl a já se zasmál a jeho oči se rozšířily,"počkejte nemyslel jsem to tak,nevím jak to říct když už nemám žaludek,promiňte."
Doktor se usmál a řekl,"to je v pořádku,ale bolí tě tvoje žaludeční plocha . Udělali jsme čtyř palcový řez a všechno šlo dobře. Jak víš,budeš muset teď chvíli používat trubici na jídlo,vím že to nezní zábavně,ale nemáme žádnou jinou volbu." Luke přikývl,"když budeš hladový stačí mi to říct a já to udělám a tak."
Luke přikývl a zeptal se ,jak dlouho tu ještě bude muset být.
„Můžeš odejít za dva týdny.Ale nezapomeň,že máš ozařování,na to zůstávat nemusíš,ale na chemoterapii ano. Ozařování ti začne příští týden v pondělí."Luke znovu přikývl a doktor odešel.
„Kde je má rodina?"
„Šli se najíst,chceš abych zavolal tvé mamce aby přišla?"
„Ne,jen jsem se ptal,chci teď být s tebou." Usmál se.
„Dobře."
ČTEŠ
The Lunch Table(Lashton CZ překlad)
FanfictionCz překlad povídky The Lunch Table (Lashton) od Goodness-Gracious :D) Snad se vám bude povídka a překlad líbit! :)