Pohled Ashtona
(Stále stejný den,jen v Ashově pohledu)
Vzbudil jsem se v 6 hodin,předešlé ráno mě bolelo i dýchat.Ale teď už jsem zvyklí,jsem zvyklí probouzet se s hroznými bolestmi těla,které jsem opravdu nechtěl mít,ale měl jsem.
Chvíli mi trvalo než jsem se dostal z postele,chtěl jsem se protáhnout aby to bolelo méně,když budu chodit a pohybovat se.
Když jsem vstal,první věc co jsem udělal byla,že jsem se podíval z okna koupelny jestli tu má otec auto.Nebylo tu,v to jsem doufal.Usmál jsem se pro sebe,možná tohle ráno nebude tak hrozné.
Dokulhal jsem se k oblečení a vzal si své tričko s Nirvanou,které mělo tak 50 dír a na to jsem si znovu vzal svou šedou mikinu,měl jsem stále ty samé džíny co včera,neobtěžoval jsem se je změnit.
Když jsem přišel do koupelny,zděsil jsem se svého odrazu,kolem oka jsem měl velkou modřinu.Měl jsem základy od mamky než umřela.Naučila mě si to zakrývat,to bylo to nejlepší co jsem mohl udělat.
Potom jsem sešel schody a vzal si koště,a začal jsem zametat rozbité flašky.Pokud bych to neudělal,dokud není otec doma,naštval by se na mě,a já bych dostal víc než obyvkle.Vím to ze zkušenosti.
Když jsem to měl konečně hotové,odešel jsem do auta a rozjel se do školy,cesta tam mi trvá 30 minut.To je jediný důvod proč mi otec koupil auto,nechtěl mě vozit do školy.
Zaparkoval jsem na školním parkovišti a vystoupil.Dostat se ke dveřím bylo docela snadné,oblíbené holky mě strkaly dopředu,abych byl od nich co nejdál.Což jim šlo lehce,vzhledem k tomu jak slabí jsem byl.
Šel jsem ke své skříňce,dát si tam rychle věci.Ale předtím než jsem odešel,jsem si všiml toho nového kluka,Lukeho,stát u jeho skříňky společně s Michaelem a Calumem.Byl tak krásný,ale on nemohl být gay,vypadal jako ten,po kterém všechny holky jedou.
Vzdychl jsem a otočil se zpátky ke skříňce,která se těsně před mou hlavou zavřela.Podíval jsem se po mé pravici a uviděl Rickyho se zlým úsměvem.Podíval jsme se okolo sebe na zbytek "posádky" co přišla s ním.
"Kde jsi byl zbytek dne teplouši? Zmeškla si své večerní bití."Byl tak zlý.
"Myslím že to budeme muset udělat dnes,správně?"Podíval jsem se na Connora ,který pronesl tuhle větu,zatímco ostatní přikývli.
JC mě pak chytl za ramena,přitáhl mě dopředu a pak vrazil zpátky do skříňky.Spadl jsem na zem,strašně mě bolela hlava.Začali do mě kopat jako obvykle,ale tentokrát víc než včera.Sawyer mě chytl za vlasy,a prudce mou hlavou bouchl do skříněk.Od této chvíle jsem brečel.Nakonec odešli asi po 5 minutách.
Šel jsem k mé třídě,a překvapivě jsem tu byl brzy.Bylo tu jen pár lidí.Potichu jsem si sedl do lavice a položil si hlavu dolů,nechtěl jsem aby ostatní viděli že pláču.
Hodina začala ani ne za 5 minut,nedával jsem pozor.Možná jsem měl,protože na mě byla učitelka naštvaná.
"Pane Irwine!Zvedněte svou hlavu nahoru.HNED!"
Treyerová mě nevystaršila,pouze jsem se na ni podíval a pak svou hlavu znovu položil dolů,"A JE TO!"teď mě trochu děsila,ale nechtěl jsem to dát na sobě znát.
"KAŽDÝ DEN V TOMHLE ROCE MÁTE HLAVU DOLE A NEDÁVÁTE POZOR,IHNED ZVEDNĚTE HLAVU NEBO PŮJDETE DO ŘEDITELNY A DOSTANETE VYLOUČENÍ!" zkameněl jsem,kdybych byl vyloučen,můj otec by mě doslova zabil,doslova.Ale stále jsem nechtěl aby poznala že se jí bojím.
ČTEŠ
The Lunch Table(Lashton CZ překlad)
FanfictionCz překlad povídky The Lunch Table (Lashton) od Goodness-Gracious :D) Snad se vám bude povídka a překlad líbit! :)