UPOZORNĚNÍ:TAHLE ČÁST JE AŽ MOC MOC KJŮT,TAKŽE KDO MÁ VŽDY LASHTON FEELS JAKO JÁ,TAK SI TENHLE DÍL RADĚJI PŘESKOČTE PROTOŽE JINAK UMŘETE NA LASHTON FEELS A TO NEKECÁM PROTOŽE JÁ,KDYŽ JSEM TO PŘEKLÁDALA CHCÍPALA SEM POMALU A BOLESTIVĚ.BADUMC JE TO STRAŠNĚ MOC CUTE.! TAKŽE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ!
LIZ P.O.V
Vrátila jsem se domů od mé sestry ,a všimla si Lukeho batohu a batohu,který jsem předtím nikdy neviděla.Nemá být Luke ve škole?
"Luke,zlato,jsi tu?" podívala jsem se do obýváku jestli tam není,ale uslyšela jsem kroky na schodech.Když přišel dolů,byl s ním ještě nějaký kluk a drželi se za ruce.OMG ONI SPOLU CHODÍ? TO JE ROZTOMILÉ!
V duchu jsem vyšilovala ale vypadala jsem v klidu.Ale pak jsem si všimla chlapcova obličeje,měl kolem oka monokl,proč?
"Dvě otázky,1)proč nejsi ve škole a 2)kdo je to?" nadzvedla jsem obočí,vypadal nervózně.
Ten záhadný kluk pošeptal Lukovi něco do ucha a Luke přikývl,pak ten záhadný chlapec odešel nahoru.
"Pojďme si promluvit do kuchyně mami." Následovala jsem ho do kuchyně.Sedl si na stoličku ale já stála za pultem,dívala jsem se na něj tázavím pohledem.
"Dobře mami,ten kluk je Ashton..a..ch-chodíme spolu," pohled sklopil na své ruce a pohrával si s palcem.
"O mů bože! To je užasné!" Obešla jsem pult a obejmula ho a on mi objetí vrátil,"ale stále si mi neodpověděl na otázku,proč nejste ve škole."
"Dobře,pamatuješ si jak jsem se tě včera ptal na tu hypotetickou otázku?" přikývla jsem,"nebyla až tak hypotetická..to všechno se děje Ashtonovi,a když jsem mu pomohl,byl hrozně zbitej a tak jsem ho donesl sem a abych se na něj podíval a.."díval se jakoby chtěl mluvit o něčem jiném,"a když jsme minulou noc usnuli,vzbudil jsem se a Ashton měl noční můru.Křičel a kopal a pak jsem ho vzbudil.Řekl,že si o tom promluvíme ráno,ale když jsme se vzbudili bylo 9:00 takže jsme tu prostě zůstali."Bylo toho hodně.
"Řekl ti o čem se mu zdálo?"
Luke přikývl,"ale nechci o tom mluvit,není to moje věc.Řekl bych ti to jen pokud by chtěl on,abych ti to řekl."
Chápala jsem ho,chtěla jsem aby se Ashton semnou cítil v pohodě,a chtěla jsem aby věděl,že ho nebudu za nic odsuzovat ,"to je v pořádku,není třeba na něj spěchat,kdykoliv si bude chtít popovídat tak jsem tu,ale chci aby věděl,že ho nebudu za nic odsuzovat." Rozhodla jsem se na tu modřinu kolem jeho oka zeptat později,nechtěla jsem na něj tlačit.
Luke přikývl a odešel nahoru.Zůstala jsem sama,ze svými myšlenkami.
LUKE'S P.O.V
Potom co jsem domluvil s mamkou,odešel jsem nahoru najít Ashtona,měl jsem podezření,že je v mém pokoji a měl jsem pravdu.
"Ahoj zlato."Řekl jsem s úsměvem a sedl si vedle něj.
"Ahoj,o čem jste s mamkou mluvili?"
"Řekl jsem jí,že spolu chodíme a o tvé noční můře,"vypadal rozrušeně,"neměj starosti,neřekl jsem ji o čem byla,zeptala se,ale já jí řekl,že to není moje věc a,že jí to řeknu až budeš chtít ty." Po tom co jsem to řekl,se uklidnil,"řekla ,že jí můžeš cokoliv říct,že tě za nic nebude odsuzovat a chtěla aby jsi veděl,že je dobré s někým mluvit."
"Mám tebe,jsi vše co potřebuju" Usmál jsem se na něj,"jo? budeš tu pro mě,když si budu potřebovat promluvit?"
"Jistě že ano,a jak řekla mamka,nebudu tě nikdy odsuzovat."Myslel jsem,že nikdy nebudu.
"Děkuju ti."Nevěděl jsem proč mi děkuju,ale než jsem se stačil zeptat políbil mě,a já mu polibek vracel.
Líbali jsme se jak nikdy předtím,došel nám dech tak jsme se na chvíly odtáhli.Ale potom jsme pokračovali v líbání a bylo to úžasný.
Bylo to vzrušující,začali jsme ze sebe sundávat trika.Když byli obě pryč,uvědomoval jsem si kam to vede,ale nebyl jsem připravený.
Oba jsme se odtáhli a ve stejnou chvíly řekli,"počkat."
"Nejsem připravený to..udělat."Řekl jsem a doufal,že ho nenaštvu.
"Ani já,proto jsem přestal."
"já taky."
Tak jsme se v tichosti položili.Ashton ležel na mé hrudi.Podíval jsem se dolů a viděl modřiny na jeho břiše.Cítil jsem,že budu brečet.Kdo mu to mohl udělat?
Neuvědomoval jsem si,že brečím dokud mi Ashton neutřel slzy z tváře,"pročpak brečíš?"vypadal starostlivě.
"Jen..nechápu kdo ti to mohl udělat,jsi tak pefektní,a nechápu proč to nikdo nevidí.."
"To je v pořádku,je mi jedno co semnou bude,do té doby co budu s tebou." Byla to tak nejmilejší věc co mi,kdo řekl.
"Budeš mě mít tak dlouho,jak dlouho budu mít já tebe," usmál se a podíval dolů.
"Budeš mě vždy mít,a nic to nezmění."
__________________________
GRATULUJI,ÚSPĚŠNĚ JSTE PŘEČETLI 14.KAPITOLU A NEUMŘELI PŘI TOM NA FEELS.
Já tu umírám.Bože.Jen.Vám.Chci.Oznámit.Aby.Jste.Se.Připravili.Na.Hoodně.Hoodně.Feels.
Fakt doporučuji si k sobě brát kapesníčky,protože já je mám vždy u sebe a utírám slzy. Af :D
První díl v roce 2015! :3 Doufám,že se vám tenhle díl líbil.Nevím co bych dále napsala snad jen tohle:
Moc moc vám všem děkuji za 2K reads! :3 ♥ Nový rok začal vážně úžasně,a doufám ,že bud stejně úžasně pokračovat! ♥:3Mám vás moc moc moc ráda <3 Moc pro mě znamenáte! <3
Napadl mě fakt bullshit nápad :DDD Poslouchejte jo :D -JSME THELUNCHTABLE RODINA- ♥ :DD Tak jo tak jo,končím :D Nevím,kdy bude další díl,protože mi zítra začíná škola.Budou fofry,písemky,zkoušení.A já musím máknout,jelikož se chci dostat na střední! :D
Miluji vás,a chtěla bych se s vámi všemi strašně setkat <3 Škoda,že nebývají srazi třeba v Olomouci.Tam bych dojela mám to kousek. :) Ale bohužel no :( :D Luf ja so muč <3
ČTEŠ
The Lunch Table(Lashton CZ překlad)
FanfictionCz překlad povídky The Lunch Table (Lashton) od Goodness-Gracious :D) Snad se vám bude povídka a překlad líbit! :)