*Taehyung Pov*
Mataku samar-samar melihat namjoon yang menjerit kepadaku..
Ku lihat yang mereka lain jugak berada disisi mengusung ku pergi..
Ingin aku berkata tetapi tidak mampu..
Yang aku mahukan sekarang adalah dirah.
Dirah yang dulu selalu berada disisiku..
*Namjoon Pov*
Taehyung yang dulu ceria, Sekarang kelihatan amat menyedihkan bagiku..
Air mata aku deras tidak dapat aku hentikan.. Dorongan katil untuk ke ruang kecemasan seakan jauh bagiku..
"Jangan tutup mata kau tae!! "Nangis jungkook tatkala melihat taehyung perlahan menutup matanya..
"Tae..... Hikssss"nngis jimin..
"Maaf sila tunggu di luar ye"halang seorang nurse apabila kami semua sudah di hadapan ruang kecemasan..
Perlahan genggaman taehyung ku lepaskan..
"Hikss.. Tae... "Perlahan aku jatuh terduduk..
"Sabar joon kita doakan semua berjalan lancar.. "Pujuk yoongi
"Betul.. Kau jangn risau.. Aku akan cari hanat yang langgar keta tae ni sampai dapat.. Kurang ajar punya makhluk..hiksss huwaaaaa"nangis ho seok smbil memelukku..
"Dah lah korng jangan lah nangis.. Kita doa kan je taehyung selamat.. Kang tak pasal aku yang nangis nanti.. "Bebel nadia sambil memeluk jungkook yang sudah terisak-isak dari tadi..
"Apa dosa dia sampai dia jadi macam ni.."Nangis jimin..
"Sudah minmin jangn nangis.. Minmin buat yumi sedih tau..dah lah yumi banyak marah taehyung sejak dua menjak ni"sedih yumi.
"Aku nak pergi call dirah kejap. "Bangkitku..
"Tapi... Bukan kita dah cuba ke.. Still x dpt kan..."ujar Hana sambil menggenggam lenganku
Aku mengeluh perlahan aku melepaskan genggaman itu lalu berlalu pergi..
'Aku kena cari dirah sampai jumpa'
.................................................................*Seokjin Pov*
Setelah mendapat berita tadi, aku terus bergegas mencari keberadaan taehyung di wad kecemasan..
"Relax seokjin, aku ambil alih tugas ni."ujar eun woo menenangkan aku.
Aku hanya mendiamkan diri menatap taehyung yang sudah tidak sedarkan diri..
"Selamat kan dia eun woo..selamat kan dia"Rayuku kepadanya..
Eun woo menepuk perlahan bahuku..
"Aku cuba kau tunggu luar dulu.."Ujarnya lalu berlalu pergi..
.................................................................
"Mana joon? "Soalku sebaik sahaja melihat mereka yang lain berkumpul di luar.
"Tengah try call dirah"jawab nadia.
"Sudah lah hoseok, jimin, jungkook, jangn lah menangis lagi.. "Pujuk yoongi..
"Alah kau nangis tadi boleh pulak.. Hiks.. "Jeling jimin
"Tadi dia nangis skejap je.. Yang korg bertiga ni dari tadi tau tak.. Sudah lah.. "Ujar Hana pula.
Aku mendudukan diri aku sambil mendail number seseorang..
"Kau call sapa seokjin? "Soal nadia..