*Dirah POV*Aku melihat taehyung Yang kelam kabut memakai kot kerja nya..
Hampir tergelak aku apabila dia hampir jatuh..
"Kalau ye pun duduk lah.. Tak baik minum berdiri"tegurku apabila melihat taehyung minum berdiri..
"Tak boleh syg.. Tae kena cepat.. Kerja berlambak.. Lagi2 bila jimin cuti ni.. Makin bertimbun la.. "Ujarnya sambil memakan sekeping roti.
Aku hanya menggeleng kepala melihat telatah dia..
Aku ke arah nya dan membetulkan tie di baju..
Senget macam orangnya.."Nanti lunch saya datang ye.. Kita makan sama-sama kat office .."ujarkku.
"Boleh jugak.. Dah lama kita x lunch sama.. "Sokong taehyung..
"Dah nak gerak ni.. Ingat kunci semua pintu.. Orang tak kenal jangan layan.. Sekarang ni banyak kes2 buruk.. "Bebel taehyung kepadaku..
Takut sangat lah dia ni..
Macam aku ni budak kecik je.."Ye saya ingat... "Ujarku sambil mengikut langkah taehyung di hadapan pintu..
Taehyung berdiri di hadapan ku lalu tersenyum manis..
"Good, tae pergi dulu.. Bye syg.. "Ujar taehyung lalu mencium dahi ku..
Aku pula menyalam tangannya..
"Bye... "Kataku apabila melihat taehyung bergegas ke kereta nya..
Aku hanya melihat dari jauh kereta taehyung meluncur laju keluar dari halaman rumahku..
Sekali lagi alone aku dirumah..
.................................................................
*Jimin Pov*
Aku hanya mampu baring mengenang masa depan..
Bila teringat taehyung, teringat pulak kerja aku kat office tu.. Mesti kusut tae jadinya..
Bila tengok keadaan sekeliling bilik wad ni...
Rasa sedih pulak.Kawan-kawan sehidup semati aku tak datang pun..
Sho syedih...
Bila diingatkan kembali.. Betul ke apa yang namjoon cakap?
Aku dilanggar sebab ada orang berdendam dengan aku..?
Setahu aku...aku ni tak ad lah jahat mana, sampai orang nak berdendam..
Boleh dikatakan 10/11 baik aku ni..
Tapi tulah tak sangka ada orang berdendam dengan aku yang comel yini..
"Apa kau berangan ni jimin... Seram aku tengok"muncul seokjin yang ntah dari mana..
Kadang-kadang aku pikir seokjin ni Jin.. Muncul tiba-tiba je..
Pakkkk
Tangan seokjin laju memukul kepala aku..
"Aku cakap dengan kau bengong.. Kau dah gila ke hah! "Jerit seokjin seperti orang sawan..
"Sakitlah.. Aku masih waras.. Cuma aku pelik.. Macam mana kau boleh muncul tiba-tiba kat sini.. "Ujarku..
Dia hanya menjeling aku..
"Aku masuk ikut pintu.. Kau tu hah dah kat dunia sendiri.. Pikir apa hah? Masa depan ke? "Perlinya..
Aku pout...
"Aku tahu la masa depan aku x cerah.. Jangan perli aku.. Huwaaaaaaaaaaaa"rungutku..