*BEBERAPA HARI KEMUDIAN**Seokjin Pov*
Aku elok termenung menunggu dirah di halaman rumahnya..
Ye dirah call minta aku tolong hantar kan ke hospital sebab yang lain busy.. Dan dia tidak sihat untuk memandu..
Sebaik sahaja dirah masuk ke dalam kereta..
Perasaan ku menjadi risau..
Mukanya amat pucat sekali.. Riak wajahnya sedang menahan skit.."Hey.. Kau okay tak ni..? "Soalku kepadanya..
Dirah yang sibuk memakai tali pinggang kereta tersenyum nipis memandang ku..
"Aku okay.. Aku cuma tak larat nak drive ,so aku terpaksa panggil kau"jawabnya..
Aku mengeluh ..
Taehyung ni bini sakit tolong lah fikir sikit.. Ni tak kerja dia je yang penting..
Aku dah cakap dah bawak pergi hospital..
"Sorry susahkan kau.. Aku call hana tadi dn yang lain tapi dorang busy.."ujarnya serba salah..
"Ehhh tak apa.. Aku pun tadi tak busy sangat..Nasib kau nak pergi hospital.. Aku tengok muka kau makin pucat.. Taehyung pun satu.. Penting kn sangat kerja dia tu"bebel ku..
"Thanks sebab tolong aku"ujarnya cuba memberiku senyuman manis meskipun dia menahan sakit..
Aku tak basah basi terus memandu ke hospital..
.................................................................
*Hana Pov*
Aku menongkat dagu menunggu namjoon yang masih busy berbicara dengan rakan sekerjanya..
Sekarang waktu lunch tapi aku ni macam kentang keseorangan tunggu joon ni..
Patutnya aku tinggal kan dia ni baik aku pergi rumah dirah je tadi..
Aku mengeluh kasar sambil melihat sekitar restoran ini..
Sejak yumi dan jimin selamat bernikah.. Susah aku nak jumpa yang lain..
Rindu betul aku dekat dorang..
Sedang aku memikir, dua susuk yang amat aku kenal sedang tergelak suka huhahuha..
Amboi rapat benor taehyung dengan lisa tu..
Baru sahaja aku mahu bergerak ke arah mereka..Kelibat dowan menghampiri mereka..
Ouh, bertiga rupanya.. Kalau berdua lisa dengan taehyung aku sepai..
"Usya sapa tu? Sampai aku kat sini pun tak perasan hmm"senyum namjoon sambil mengusap lembut rambutku..
Aku pun pout..
"Asal tak balik je dengan klien kau tu.. Sibuk sangat kerja sampai abaikan aku..kata nak lunch tapi abaikan aku, kau tahu tak aku ni lapar tahu.. Kalau tak sebab tunggu kau ni aku rasa baik aku pergi je rumah dirah tadi. Tak ada lah aku jadi kenta.... "Ucapan ku terhenti apabila namjoon sepantas kilat mencium pipiku..
"Pokpek pokpek.. Slow-slow cakap.. Ni tak nafas ke laju je cakap.. Ye lah salah joon.. Jom kita makan.. "Senyum nya..
Aku menepuk kasar lenganya..
"Ish suka hati je cium pipi orang.. Tak malu ke orang tengok"marahku..
"I'm sorry bby.. Dah jom makan.. Nanti bebel lagi. Tak sanggup nk dengar "namjoon membuat muka kepadaku..
Nasib sayang kalau tak ,kat sini jugak aku hentak kepala dia ni...
Aku pun hanya mengikut gerak langkah namjoon apabila dia menarik lembut tangan aku..