*Beberapa hari kemudian*
*Taehyung Pov*
"Suka aku tengok seokjin sekarang ,dah terbuka nk buat kemoterapi"senyum yoongi
Aku senyum melihat yoongi.
"Kau tak tipu kan bila kau janji nak jumpa yang lain nanti? "Soal yoongi yang memerlukan kepastian
Nampak sangat tak percayakan aku.
"Ofcourse, aku kan dah buat perjanjian.Takkan nak mungkir janji. Tak tenang hidup aku nanti"senyumku tpis.
"Good"yoongi tersenyum gembira.
Aku sebenarnya buntu dengan keputusan ni.
Aku tak ready nak jumpa dorang semua.Takut. Aku takut.
"Aku tau kau nebes.. It's okay taehyung atleast kau muncul kat depan dorang. Atleast dorang tau kau masih hidup."senyum yoongi
Aku memandang yoongi yang mukanya penuh dengan senyuman manis.
Ni ada something happy ke? Lain macam dia ni..
Seram aku tengok.
"Kau jumpa dorang settle kan dari A to Z.Then mulakan hari yang baru.happy ending"sambung yoongi.
"Happy ending? "Soalku
Yoongi mengerut dahinya.
"Yelah happy ending. Takkan lah ending yang buruk-buruk.. Tak nak aku. "Jeling yoongi.
Aku mengeluh perlahan..
Aku tak rasa mampu capai 'Happy Ending' tu.
.................................................................
*Seokjin Pov*
Aku melihat dirah yang sedang gigih memasakkan aku sesuatu.
"Aku tengok kau ni lain macam je seokjin"ujar dirah tiba-tiba.
Aku terus memandang ara yang enak melihat kartun.
"Aku lain? Sama je aku rasa.. Handsome pun masih sama. Ke ada kurang? "Ujarku selamba.
Dirah datang terus menjeling.
"Aku cakap betul-betul.. Main-main pulak kau ni . Kau okay tak? Kau pun dah lama tak main dengan ara dekat rumah.Baru harini aku nampak batang hidung kau "ujar panjang dirah yang sibuk menghidangkan makanan.
Aku tersenyum melihat nya.
"Aku banyak kerja dirah."tipuku..
Dirah hanya mengangguk..
"Kalau kau busy tak apa aku faham. Aku okay je. Tapi kau jaga kesihatan kau. "Senyum dirah....
"Dari aku jaga kesihatan aku baik aku jaga kau"usikku
Dirah terus menjeling.
"Gurau meh... Btw next week aku ada hal. Maybe aku tak akan ada masa untuk jumpa ara."ujarku sambil melihat ara yang sudah terlentang di depan tv.
Syok sangat ara ni.
"Why? "Soal dirah.
Hmmm alasan apa aku nak bagi ni.. Hmmmm
"Hah.. Aku ada kursus"tipu aku lagi..
Berdosa nya aku.
Dah nak mati pun kau tambah lagi dosa kau seokjin."Oh.. Tak apa. Kalau ara cari kau aku suruh namjoon bawa pergi rumah omma nanti"jawabnya.
"Sorry.. "Ujarku.