*Dowan Pov*Aku memandang lisa yang sedang diam minum air di meja..
Ye dia tiba-tiba datang rumah aku ni..
Macam badmood je..
Mesti laki tu tak layan dia. Bijak. Nak jugak laki orang..Kata bodoh nanti marah pulak..
"You datang sini mmg nak buat muka badmood je ke? "Aku bersuara..
Dia menjeling kasar lalu menghentak kaki nya..
"I geram dengan jungkook tu.. Semua hal i semua dia nak masuk campur.. Sakit hati ni tau tak.. "Luah dia..
Lol.. Sebab sepupu rupanya..
"Dia cakap apa? "Soalku
Curious je apa yang jungkook dia bagitau si lisa sampai badmood macam ni.."Dia suruh i jauh kan diri dari taehyung.. Dia tak nak rumah tangga kawan dia hancur.."geram lisa..
"Yg you nk sngat taehyung tu kenapa..?banyak je laki lain kat luar tu.. You pun satu. "Perliku..
Betul apa yang aku cakap..
Dia memandang aku tajam..
"You jangan macam2 ye... I tak kira i nak jugak taehyung tu.. You apa tau.. "Jeling nya.
Eleh ni lah perempuan.. Complicated betul..
"And lagi satu.. You jangan mimpi nak rapat dengan nadia tu.. "Sambungnya..
Aku memandang lisa lama..
"I kena warning dengan jungkook sebab tu jugak tau tak.. Kalau you tak nak ad msalah, better you jangan buat hal.. Jungkook tu bukan boleh buat main.. Now fokus dengan plan i dapat kan taehyung atau you tak akan dapat pun satu jawatan penting di syarikat papa i.Faham.. "Bentak nya panjang..
Aku cuba kawal marahku.. Sedap je perempuan ni nak bentak aku..
Dia nak dapat kan taehyung tak kan aku nak nadia pun tak boleh..
Aku diam menghirup kopi ditangan ku..
"Ingat pesan i..kalau you buat siap you"katanya lalu terus keluar dari rumahku..
Rimas aku dengan perempuan ni..
"Tengok lah,kalau hati ni masih lekat kt situ,apa salahnya mencuba"omelku perlahan..
.................................................................
*Yoongi Pov*
Aku menatap muka seokjin yang sedang berbual dengan ho seok..
Aku masih lagi tidak puas hati dengan apa yang mahukan.. Aku nak tahu apa yang seokjin sorok kan..
Dia sangat perahsia orang nya.Sampai susah ku nak korek rahsia dia ni. Complicated
"Alah. Aku berbual kejap je ngn hoseok.. Takkan sampai macam tu sekali kau tengok aku yoongi"ujar seokjin memandang aku..
Apa? Aku blur..
"Asal? "Pelik ho seok
Ho seok memandang aku confius.
Dia confius? Aku lagi lah confius..
"Alah ko jeles kan aku berbual dengan hoseok.. "Smirk seokjin..
Laju tangan aku membaling kunci kereta ku..
Tepat kena ke pipinya.
Hambik ko... Suka merepek laki ni .
Ni lah jadinya bila dah kesepian lama..